Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

gangstakiller
Member of the Soccer Project Association

Post by gangstakiller »

kvk dries wrote:
Smoje wrote:Ja die tiende plaats zal duur worden. Top 9 is quasi zeker van behoud. Plaats tien zie ik gaan tussen Gangstakiller , Kvk Dries en Dales Athletic. Enkel tegen laatstgenoemde heb ik nog een wedstrijd. Meerbepaald de laatste match. Aangezien ik hem niet "ken" en de andere twee toch toch als team , zal ik er dus alles aan doen om op zijn veld te gaan winnen. Wat ik anders ook zou doen natuurlijk. De rest vechten ze zelf maar uit :wink:
thx :D
vandaag gewonnen van isis
toch 3 b elangrijke ptn na het verlies van gisteren
crisis wint van dales en zo komen we dus met 3 ploegen op 29 punten
wel raar : crisis heef heel dezelfde ratings als dales maar wint toch met 1 - 3
voor al uw andere keren dat ge ongeluk had zeker :wink: ?
Ja idd, het zit een keer goed mee en dat op een belangrijk moment in de competitie. Het speelschema ziet er gunstig uit voor mij. Het zal spannend worden.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

0-2 verloren tegen Mcabi Natanya, de toekomstige kampioen.
Het blijft spannend en ik zou kunnen gaan voor plaats 10, maar denk vanaf nu mijn B-team alles te laten spelen. Mss doe ik wel kop of munt de dag zelf. :mrgreen:
Momenteel in C.7
Celtic 85
kvk dries

Post by kvk dries »

gangstakiller wrote:
kvk dries wrote:
Smoje wrote:Ja die tiende plaats zal duur worden. Top 9 is quasi zeker van behoud. Plaats tien zie ik gaan tussen Gangstakiller , Kvk Dries en Dales Athletic. Enkel tegen laatstgenoemde heb ik nog een wedstrijd. Meerbepaald de laatste match. Aangezien ik hem niet "ken" en de andere twee toch toch als team , zal ik er dus alles aan doen om op zijn veld te gaan winnen. Wat ik anders ook zou doen natuurlijk. De rest vechten ze zelf maar uit :wink:
thx :D
vandaag gewonnen van isis
toch 3 b elangrijke ptn na het verlies van gisteren
crisis wint van dales en zo komen we dus met 3 ploegen op 29 punten
wel raar : crisis heef heel dezelfde ratings als dales maar wint toch met 1 - 3
voor al uw andere keren dat ge ongeluk had zeker :wink: ?
Ja idd, het zit een keer goed mee en dat op een belangrijk moment in de competitie. Het speelschema ziet er gunstig uit voor mij. Het zal spannend worden.
voor mij niet :wink:
ik vrees dat het net niet wordt voor mij => nog tegen nrs 1 , 3 , 4
Smoje

Post by Smoje »

4-2 gewonnen tegen Superbiennies , die lijkt nu volledig uitgeschakeld (bij winst kwam hij op twee punten van plaats tien). Dus nog drie ploegen voor plaats tien.

Een arbiter van 48% strengheid , en drie rode kaarten in mijn match , lol. één voor mij en twee voor biennies.

Ik mistte vier A-kerners , waaronder mijn twee beste spelers.

Mijn twee volgende matchen (rare verdeling v schema) zijn tegen de laatste en voorlaatste. Daarna weer Verbroedering Robbeke en The
Pinkies , om af te sluiten met Dales Athetlic. Ik eis minstens 9 punten

Waarom is Voetbal Club Brugge gebanned trouwens ? Omwille van zijn verwarrende ploegnaam ? Voetbal in Club Brugge....
Ghent Semper Fidelis.
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Smoje wrote:4-2 gewonnen tegen Superbiennies , die lijkt nu volledig uitgeschakeld (bij winst kwam hij op twee punten van plaats tien). Dus nog drie ploegen voor plaats tien.

Een arbiter van 48% strengheid , en drie rode kaarten in mijn match , lol. één voor mij en twee voor biennies.

Mijn twee volgende matchen (rare verdeling v schema) zijn tegen de laatste en voorlaatste. Daarna weer Verbroedering Robbeke en The

Waarom is Voetbal Club Brugge gebanned trouwens ? Omwille van zijn verwarrende ploegnaam ? Voetbal in Club Brugge....
Ik heb gehoord dat hij over meerdere teams beschikte.

Speel nu in B.1
Smoje

Post by Smoje »

Typisch , kunnen niet tegen hun verlies é die jongens. Fc Beeej oleeej oleej! 8)

Ze moeten er allemaal uit die cheatende ratten. Als ik keer tijd heb , dan open ik de heksenjacht. Elke cheater van A tot C haal ik er uit , zeker weten. (om te beginnen)
Ghent Semper Fidelis.
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Smoje wrote:Typisch , kunnen niet tegen hun verlies é die jongens. Fc Beeej oleeej oleej! 8)

Ze moeten er allemaal uit die cheatende ratten. Als ik keer tijd heb , dan open ik de heksenjacht. Elke cheater van A tot C haal ik er uit , zeker weten. (om te beginnen)
Ik denk eerlijk gezegd ook dat er heel wat cheaters zich in de hoogste afdelingen bivakkeren. Als je sommige teams bekijkt, en je ziet de spelers. kun je echt soms je vraagtekens hebben. Vooral de buitenlandse gebruikers. Maar ja het is maar een veronderstelling. :P

Speel nu in B.1
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

Celtic'85 wrote:0-2 verloren tegen Mcabi Natanya, de toekomstige kampioen.
Het blijft spannend en ik zou kunnen gaan voor plaats 10, maar denk vanaf nu mijn B-team alles te laten spelen. Mss doe ik wel kop of munt de dag zelf. :mrgreen:
Damn, ik heb zonet eens naar de top-5 van B.3 gekeken en dat zijn stuk voor stuk echt sterke teams :? Spijtig dat er slechts 2 mogen overgaan naar de A divisie..
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
lobert

Post by lobert »

bLo0dHuNt3r wrote:
Damn, ik heb zonet eens naar de top-5 van B.3 gekeken en dat zijn stuk voor stuk echt sterke teams :? Spijtig dat er slechts 2 mogen overgaan naar de A divisie..
B.3 is dit seizoen idd heel sterk.. vandaar dat ik vorig seizoen promoveerde :P Maccbi Natanya is een topteam bijeen aan het kopen om volgend seizoen kampioen in A te worden en misschien lukt dat hem wel.. :shock: Hij heeft o.a. m'n RF 93 % gekocht voor 9 miljoen (28 jaar)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
lobert

Post by lobert »

Bij interesse vertrekt de rest van m'n ploeg.. check LensDreamTeam. Alle voltrainde spelers vertrekken nog (o.a. RM bp 72, LM bp 70)

tot volgend seizoen B3! :)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
sljivovica

Post by sljivovica »

Noppp wrote:
Ja nu Voetbal Club Brugge gebanned is staan de zaken voor jou er wat rooskleuriger voor
Tegen Drambuie United, is er een scheids met 100% aggressie, dat kan hem wat kaarten gaan kosten.
PM Drambuie anders even in-game. Als hij het leest wil ie misschien wel z'n beste ploeg opstellen om de kans groter te maken.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

gangstakiller wrote:
Smoje wrote:Typisch , kunnen niet tegen hun verlies é die jongens. Fc Beeej oleeej oleej! 8)

Ik denk eerlijk gezegd ook dat er heel wat cheaters zich in de hoogste afdelingen bivakkeren. Als je sommige teams bekijkt, en je ziet de spelers. kun je echt soms je vraagtekens hebben. Vooral de buitenlandse gebruikers. Maar ja het is maar een veronderstelling. :P
Mss zitten er wel wat ratjes tussen, maar ik denk dat in de meeste managers in de hogere divisies te veel om hun team geven om het risico te gaan lopen gepakt te worden. Er zijn enkele zeer bedreven managers die met kop en schouders boven de rest uitsteken, niet omdat ze cheaten, maar omdat ze net iets meer tijd, doorzettingsvermogen en tactiek hebben dan de meeste managers.

Ik mag trouwens vanaf volgend seizoen in deze topic gaan meeschrijven, lijkt me leuk. kijken of we het in B ook kunnen waarmaken.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
brever

Post by brever »

gangstakiller wrote:
Smoje wrote:4-2 gewonnen tegen Superbiennies , die lijkt nu volledig uitgeschakeld (bij winst kwam hij op twee punten van plaats tien). Dus nog drie ploegen voor plaats tien.

Ik heb gehoord dat hij over meerdere teams beschikte.

ik begrijp niet welk voordeel je hier kan uithalen?
je kan geen onderlinge transfers doen,en geen vr.b.spelen met veel inzet?

of waren die teams telkens gelinkt met een andere computer?op het eerste zicht vind ik nog niks verdachts in zijn geschiedenis.
In ieder geval,kom ik waarschijnlijk terug naar B1,dan is er al 1 zeker van degradatie(vc brugge dus).
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Noppp
Team President

Post by Noppp »

sljivovica wrote:
Noppp wrote:
Ja nu Voetbal Club Brugge gebanned is staan de zaken voor jou er wat rooskleuriger voor
Tegen Drambuie United, is er een scheids met 100% aggressie, dat kan hem wat kaarten gaan kosten.
PM Drambuie anders even in-game. Als hij het leest wil ie misschien wel z'n beste ploeg opstellen om de kans groter te maken.
Al zou Drambuie het willen, bekijk zijn selectie eens...
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Noppp
Team President

Post by Noppp »

lobert wrote:
bLo0dHuNt3r wrote:
B.3 is dit seizoen idd heel sterk.. vandaar dat ik vorig seizoen promoveerde :P Maccbi Natanya is een topteam bijeen aan het kopen om volgend seizoen kampioen in A te worden en misschien lukt dat hem wel.. :shock: Hij heeft o.a. m'n RF 93 % gekocht voor 9 miljoen (28 jaar)
Inmiddels heeft ie een aardige selectie bij elkaar hoor, lijkt op de taktiek die ik toegepast heb 2 seizoenen geleden.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”