dino_001 wrote:Gewonnen met 1-4 tegen een mede F-er. Hij had 3 basisspelers uit zijn team gehouden om ze te sparen voor de competitie en hierdoor heb ik de winst gepakt. Nu mag ik weer op verplaatsing tegen een B'er... Nu zal het avontuur wel degelijk eindigen vrees ik.
Door de blessures en schorsingen in de liga zal ik morgen met een heel gehavend B-elftal aantreden in de beker. De liga is prioriteit zeker nu we in de gevarezone staan en toch in C willen blijven.
dino_001 wrote:Gewonnen met 1-4 tegen een mede F-er. Hij had 3 basisspelers uit zijn team gehouden om ze te sparen voor de competitie en hierdoor heb ik de winst gepakt. Nu mag ik weer op verplaatsing tegen een B'er... Nu zal het avontuur wel degelijk eindigen vrees ik.
En inderdaad, verloren met 3-1 tegen B'er. Bekeravontuur is voorbij maar ben al bij al toch tevreden dat het zolang heeft mogen duren.
Veel succes verder aan diegenen die deze ronde overleefd hebben.
dino_001
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
0-1 verloren, tegen een C-er. We waren amper 3 liniepunten slechter, dus een gelijkspel (en penalty's) had erin gezeten, maar het heeft niet mogen zijn. Ons bekeravontuur eindigt dus hier.
En ik voor de derde keer op rij weeral eens op verplaatsing...
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Wij liggen eruit na een 3-2 verlies tegen Mallorca. Op zich vinden we het niet erg, daar we ons nu volledig op de strijd om het behoud in B.2 kunnen concentreren, en aangezien we onszelf toch niet in staat achtten om de beker te kunnen winnen
Jaaah, mooie 1-0 overwinning geboekt tegen AC Rossoneri, een stevige klepper uit de B.3
De volgende ronde ziet er allerminst ook gemakkelijk uit: Celtic 85 uit eveneens de B.3
bLo0dHuNt3r wrote:Jaaah, mooie 1-0 overwinning geboekt tegen AC Rossoneri, een stevige klepper uit de B.3
De volgende ronde ziet er allerminst ook gemakkelijk uit: Celtic 85 uit eveneens de B.3
Benieuwd naar woensdag!
Ik ook. Rossoneri kloppen doet niet iedereen, het thuisvoordeel zal me moeten helpen.
Deze nacht Diepenbeek uitgeschakeld met een nipte 1-0 overwinning.
Volgende ronde ook een haalbare kaart. Het ziet er naar uit dat we de laatste week nog beker zullen spelen.