Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Isis
Member of the Soccer Project Association

Post by Isis »

Noppp, dat was voor jou he, dat gelijkspel ;-) Die Portugezen denken dat ze met z'n drieën in A gaan komen :twisted:
Smoje

Post by Smoje »

2-6 gewonnen op het veld van hekkensluiter Drambuie.

Ik stelde mijn team zo op (mengeling van A,B,C) zodat bepaalde spelers hun derde gele kaart zouden pakken , want mijn volgende match is tegen de voorlaatste , dus dan zouden ze dan hun schorsing uitzitten. Want matchen daarna tegen Isis en The Pinkies.

Niet dat het er toe doet , maar schorsingen die je makkelijk kan vermijden....

Isis heeft echter geluk of ik ongeluk - zo u wil - want geen enkele van die mannen pakte geel , alleen mijn RB pakte rood , wat dan weer niet de bedoeling was. :wink:
Ghent Semper Fidelis.
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Smoje wrote:2-6 gewonnen op het veld van hekkensluiter Drambuie.

Ik stelde mijn team zo op (mengeling van A,B,C) zodat bepaalde spelers hun derde gele kaart zouden pakken , want mijn volgende match is tegen de voorlaatste , dus dan zouden ze dan hun schorsing uitzitten. Want matchen daarna tegen Isis en The Pinkies.

Niet dat het er toe doet , maar schorsingen die je makkelijk kan vermijden....

Isis heeft echter geluk of ik ongeluk - zo u wil - want geen enkele van die mannen pakte geel , alleen mijn RB pakte rood , wat dan weer niet de bedoeling was. :wink:
Deze week 9/9. Toch nog steeds onde die hatelijke streep :cry: omdat Dales Atheletic ook maar blijft winnen. Hopelijk houd je je team een beetje in tact, zodat je mij de laatste dag een goede dienst kunt bewijzen door Althelatic te kloppen. :wink:
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
kvk dries

Post by kvk dries »

ik hoop dat jij je kan redden crisis :)
voor mij ist afgelopen zoals verwacht :wink:
gangstakiller

Post by gangstakiller »

kvk dries wrote:ik hoop dat jij je kan redden crisis :)
Ik verwacht 9 punten uit de laatste 4 wedstrijden. Alleen morgen uit bij pelsen heb ik een verlies ingecalculeerd. Dus als jij alle 4 je wedstrijden wint, zul je op plaats 10 terecht komen. Maar gezien je speelschema lijkt dat een mission impossible. Alleen dat rot Dales Atheletic :P , stomme Engelsen. :lol:
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Smoje

Post by Smoje »

Zal alles geven wat ik in huis heb. Heb wel maar één deftige LB meer op dit moment. Die dat ik door een bug gekocht heb (die nog maar net 28 was geworden zogezegd , ik doe een bod van 4.5m , dag later is hij al 29 , hij was door een bug niet verjaard , om het geheugen even op te frissen) , die heb ik nu gekocht voor minder dan de helft. Dank u bugs en random !

Nu ga ik op zoek naar een LB , maar moet nog een lening afbetalen ook en heb net stadion met 3000 plaatsen uitgebreid , want het was veel te klein aan het worden , de club moet verder , "klein en gezellig" was goed voor de D-reeksen etc , maar niet meer in B.

Plaats 13 en 14 van A komen naar B.2

Lensdreamteam lijkt dat al zeker te worden en zoals het er nu voorstaat The Guardians.

Btw : ivm degradatie , gij blijft zeker Crisis. Ge moet nog tegen de twee laatste , zelfs met 11 c-spelers met een gebroken been gaat ge winnen. (6/6) , dan nog Stumperd , kunt ge pakken...

Dales Athletic moet nog tegen top 3 en sluit af tegen mij. Die gaat nooit 7/12 halen. (en dan moet gij al 6/12 halen , en ik zie u 10/12 halen , misschien wel 12/12).
Last edited by Smoje on Thu Mar 22, 2007 1:46 pm, edited 2 times in total.
Ghent Semper Fidelis.
kvk dries

Post by kvk dries »

gangstakiller wrote:
kvk dries wrote:ik hoop dat jij je kan redden crisis :)
Ik verwacht 9 punten uit de laatste 4 wedstrijden. Alleen morgen uit bij pelsen heb ik een verlies ingecalculeerd. Dus als jij alle 4 je wedstrijden wint, zul je op plaats 10 terecht komen. Maar gezien je speelschema lijkt dat een mission impossible. Alleen dat rot Dales Atheletic :P , stomme Engelsen. :lol:
zolang jij mij nu de 12e plaats maar gunt zodat ik terug naar m'n geliefde C.2 kan :P
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Da's nu al de tweede keer dat er in B3 een wedstrijd wordt 'verkocht' om een bevriende (gevestigde waarde) manager proberen te helpen in het behoud. Zielig is het, daar zouden ze ook wel eens iets aan mogen doen, al begrijp ik dat iedereen doet wat hij wil natuurlijk.
Zoals het er nu naar uitziet, ga ik naar C7.
Momenteel in C.7
Celtic 85
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

Celtic'85 wrote:Da's nu al de tweede keer dat er in B3 een wedstrijd wordt 'verkocht' om een bevriende (gevestigde waarde) manager proberen te helpen in het behoud. Zielig is het, daar zouden ze ook wel eens iets aan mogen doen, al begrijp ik dat iedereen doet wat hij wil natuurlijk.
Probleem is, hoe los je zoiets op? Ik kan me moeilijk inbeelden dat Sjarel elke avond de matchen van de A en B ploegen gaat controleren?! En dan zijn er ook nog allerhande excuses zoals een ploeg die met zijn B speelt om dan met zijn A in de beker te kunnen spelen bijvoorbeeld...
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Deel 2 van het behoudsplan is geslaagd: 2-1 thuiswinst tegen fc.boskamphoek!

Nu is het niet enkel een duel geworden tussen mezelf an aquaboy, maar zitten de Roemenen van chesterfield iasi er ook middenin... Ik hoop dat ik en aquaboy het kunnen overleven :)
el stino

Post by el stino »

Celtic'85 wrote:Da's nu al de tweede keer dat er in B3 een wedstrijd wordt 'verkocht' om een bevriende (gevestigde waarde) manager proberen te helpen in het behoud. Zielig is het, daar zouden ze ook wel eens iets aan mogen doen, al begrijp ik dat iedereen doet wat hij wil natuurlijk.
hoe jammer ik het vind dat je moet degraderen, ben toch blij dat we volgend seizoen dan eindelijk samen in een divisie terecht komen :wink: :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Smoje

Post by Smoje »

bLo0dHuNt3r wrote:
Probleem is, hoe los je zoiets op? Ik kan me moeilijk inbeelden dat Sjarel elke avond de matchen van de A en B ploegen gaat controleren?! En dan zijn er ook nog allerhande excuses zoals een ploeg die met zijn B speelt om dan met zijn A in de beker te kunnen spelen bijvoorbeeld...
Daar is wel iets aan te doen : ZELF winnen. Als ge beter zijt , dan kunt ge omkopen wat ge wilt , winnen is winnen.
Ghent Semper Fidelis.
lobert

Post by lobert »

Ik ga naar B3 , toch?

11 en 16 , B1
12 en 15, B2
13 en 14, B3?
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

lobert wrote:Ik ga naar B3 , toch?

11 en 16 , B1
12 en 15, B2
13 en 14, B3?
11 en 16 -> B3
12 en 15 -> B2
13 en 14 -> B1

;)
lobert

Post by lobert »

Badbuffalo wrote:
lobert wrote:Ik ga naar B3 , toch?

11 en 16 , B1
12 en 15, B2
13 en 14, B3?
11 en 16 -> B3
12 en 15 -> B2
13 en 14 -> B1

;)
Hhaha nee dat kan nooit kloppen
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”