Moderator: Moderator
Deze week 9/9. Toch nog steeds onde die hatelijke streepSmoje wrote:2-6 gewonnen op het veld van hekkensluiter Drambuie.
Ik stelde mijn team zo op (mengeling van A,B,C) zodat bepaalde spelers hun derde gele kaart zouden pakken , want mijn volgende match is tegen de voorlaatste , dus dan zouden ze dan hun schorsing uitzitten. Want matchen daarna tegen Isis en The Pinkies.
Niet dat het er toe doet , maar schorsingen die je makkelijk kan vermijden....
Isis heeft echter geluk of ik ongeluk - zo u wil - want geen enkele van die mannen pakte geel , alleen mijn RB pakte rood , wat dan weer niet de bedoeling was.
Ik verwacht 9 punten uit de laatste 4 wedstrijden. Alleen morgen uit bij pelsen heb ik een verlies ingecalculeerd. Dus als jij alle 4 je wedstrijden wint, zul je op plaats 10 terecht komen. Maar gezien je speelschema lijkt dat een mission impossible. Alleen dat rot Dales Atheletickvk dries wrote:ik hoop dat jij je kan redden crisis
voor mij ist afgelopen zoals verwacht
zolang jij mij nu de 12e plaats maar gunt zodat ik terug naar m'n geliefde C.2 kangangstakiller wrote:Ik verwacht 9 punten uit de laatste 4 wedstrijden. Alleen morgen uit bij pelsen heb ik een verlies ingecalculeerd. Dus als jij alle 4 je wedstrijden wint, zul je op plaats 10 terecht komen. Maar gezien je speelschema lijkt dat een mission impossible. Alleen dat rot Dales Atheletickvk dries wrote:ik hoop dat jij je kan redden crisis
voor mij ist afgelopen zoals verwacht, stomme Engelsen.
Probleem is, hoe los je zoiets op? Ik kan me moeilijk inbeelden dat Sjarel elke avond de matchen van de A en B ploegen gaat controleren?! En dan zijn er ook nog allerhande excuses zoals een ploeg die met zijn B speelt om dan met zijn A in de beker te kunnen spelen bijvoorbeeld...Celtic'85 wrote:Da's nu al de tweede keer dat er in B3 een wedstrijd wordt 'verkocht' om een bevriende (gevestigde waarde) manager proberen te helpen in het behoud. Zielig is het, daar zouden ze ook wel eens iets aan mogen doen, al begrijp ik dat iedereen doet wat hij wil natuurlijk.
Zoals het er nu naar uitziet, ga ik naar C7.
hoe jammer ik het vind dat je moet degraderen, ben toch blij dat we volgend seizoen dan eindelijk samen in een divisie terecht komenCeltic'85 wrote:Da's nu al de tweede keer dat er in B3 een wedstrijd wordt 'verkocht' om een bevriende (gevestigde waarde) manager proberen te helpen in het behoud. Zielig is het, daar zouden ze ook wel eens iets aan mogen doen, al begrijp ik dat iedereen doet wat hij wil natuurlijk.
Daar is wel iets aan te doen : ZELF winnen. Als ge beter zijt , dan kunt ge omkopen wat ge wilt , winnen is winnen.bLo0dHuNt3r wrote:Probleem is, hoe los je zoiets op? Ik kan me moeilijk inbeelden dat Sjarel elke avond de matchen van de A en B ploegen gaat controleren?! En dan zijn er ook nog allerhande excuses zoals een ploeg die met zijn B speelt om dan met zijn A in de beker te kunnen spelen bijvoorbeeld...Celtic'85 wrote:Da's nu al de tweede keer dat er in B3 een wedstrijd wordt 'verkocht' om een bevriende (gevestigde waarde) manager proberen te helpen in het behoud. Zielig is het, daar zouden ze ook wel eens iets aan mogen doen, al begrijp ik dat iedereen doet wat hij wil natuurlijk.