Den Uier wrote:
Proficiat in ieder geval, ik heb je opgevolgd net zoals andere C'ers en je deed het meer dan zeer goed. Als je in B hetzelfde kan waarmaken dan zit het wel snor
Bedankt voor de felicitaties koe den uier, succes volgend seizoen.
Celtic'85 wrote:
Congrats en succes in B ! Ik kom terug volgend seizoen, waarschijnlijk in C7 of C8
Jij ook bedankt koe Celtic, ik hoop dat het in B ook zo goed gaat, maar dat is wel iets moelijker. Ook suces verder in C.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2
voor mij is niets meer zeker, het gaat er echt ongelooflijk aan toe, 2 x achter elkaar gelijk gespeeld met betere ratings, en de rode kaarten vliegen me op de meest rare momenten om de oren. Vannacht rode kaart in de 17e minuut. Gevolg, verlies en nog maar 2 punten voorsprong, alles hangt af van vannacht, dit is wel erg zuur.
De mensen die 1e zijn geworden of door zijn, proficiat.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2
We verloren met 1-0 van de leider vandaag. Wat wel triest is dat plots De Dakwerkers zijn slechtste team opsteld tegen winkel sport FC. We vechten daaronder voor behoud maar nu staat hij plots boven me daardoor. Eerlijk is anders maar wat doe je ertegen !
Klassement
1 FC Gargzdas 76
2 Real Aldamir 62
3 3CITY 57
4 FC EbaIba 55
5 De Dakwerkers 52
6 Portpires 48
7 Trenguitos 47
8 The Babies 43
9 brs 38
10 winkel spor.. 37
-------------------------------------------------------------------------------- 11 As Bari 36
12 FcPee olé o.. 36
13 Gantoise 32
14 los culés 13
15 Byte & Co 9
16 SC MetroStars 1
Divisie C.8
Vandaag weeral eens een verlies, dit keer heeft Roslar SV ons verslagen met 1-0 (in de linierating had hij 1%'tje meer)
Met deze uitslag sleept Sk Beveren zich naar het einde van het seizoen en we kunnen weeral eens vaststellen dat er net te weinig kwaliteit in de groep zit om te promoveren.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Lord Vegeta wrote:Vandaag weeral eens een verlies, dit keer heeft Roslar SV ons verslagen met 1-0 (in de linierating had hij 1%'tje meer)
Met deze uitslag sleept Sk Beveren zich naar het einde van het seizoen en we kunnen weeral eens vaststellen dat er net te weinig kwaliteit in de groep zit om te promoveren.
Join de club,ik ben al sinds de winter aan het suggelen om buitenshuis punten te rapen
MARKLUIJTEN wrote:voor mij is niets meer zeker, het gaat er echt ongelooflijk aan toe, 2 x achter elkaar gelijk gespeeld met betere ratings, en de rode kaarten vliegen me op de meest rare momenten om de oren. Vannacht rode kaart in de 17e minuut. Gevolg, verlies en nog maar 2 punten voorsprong, alles hangt af van vannacht, dit is wel erg zuur.
De mensen die 1e zijn geworden of door zijn, proficiat.
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!