Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sljivovica
Member of the Soccer Project Association

Post by sljivovica »

Godsheide bedankt, nu is de 3e plaats wel heel dichtbij.
Montenegro mag het nu voor me afmaken :P
Hij zal ook wel moeten, want ik verlies vannacht waarschijnlijk tegen Lindenhof, door lage TS.

Edit: En Godsheide, ook gefeliciteerd natuurlijk!
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
OscarCookie

Post by OscarCookie »

sljivovica wrote:Godsheide bedankt, nu is de 3e plaats wel heel dichtbij.
Montenegro mag het nu voor me afmaken :P
Hij zal ook wel moeten, want ik verlies vannacht waarschijnlijk tegen Lindenhof, door lage TS.

Edit: En Godsheide, ook gefeliciteerd natuurlijk!
Thanks!

Wat een opluchting, na die 2 blessures van zaterdagavond...
Blij dat we nog eens een seizoen in A mogen vertoeven :D
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
Smoje

Post by Smoje »

0-1 gewonnen op Verbroedering Robbeke.

Daardoor sluit ik mijn eerste seizoen B.1 af met hoogstens plaats 5 en minstens plaats 6.

Mijn doel was gewoon het behoud dit seizoen , en als het kon , binnen de eerste acht , dus geslaagd. Voor de rest wou ik team omvormen : niet geslaagd.

Ik sta nu vijf punten voor op plaats zes , nog zes punten te pakken , dus één punt is genoeg , maar ik heb morgen geen LB tegen The Pinkies helaas. Andere is verkocht , nog geen remplacant en ene dus geschorst en andere is slechte jeugd. Dus dan maar C-team normaal. We zien wel.
Ghent Semper Fidelis.
gangstakiller

Post by gangstakiller »

6-0 gewonnen van de Prutsers, maar nog belangrijker de zege van Nop's Heroes op mijn directe concurrent. Daar bewijst hij zichzelf en mij een goede dienst. Lijfsbehoud ligt nu voor het grijpen.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Noppp
Team President

Post by Noppp »

gangstakiller wrote:6-0 gewonnen van de Prutsers, maar nog belangrijker de zege van Nop's Heroes op mijn directe concurrent. Daar bewijst hij zichzelf en mij een goede dienst. Lijfsbehoud ligt nu voor het grijpen.
Graag gedaan hoor. :D

Ook VoetbalClubBrugge heeft me positief verrast, een volgend puntverlies voor dat team lijkt mogelijk door wat schorsingen en laag moraal.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Noppp wrote:
gangstakiller wrote:6-0 gewonnen van de Prutsers, maar nog belangrijker de zege van Nop's Heroes op mijn directe concurrent. Daar bewijst hij zichzelf en mij een goede dienst. Lijfsbehoud ligt nu voor het grijpen.
Graag gedaan hoor. :D

Ook VoetbalClubBrugge heeft me positief verrast, een volgend puntverlies voor dat team lijkt mogelijk door wat schorsingen en laag moraal.
Idd, als Dales Atheletic he tmorgen niet doet, doet The Pinkies het op de laatste speeldag wel. :wink:
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Veg

Post by Veg »

Nu ik een seizoen op non actief heb gestaan wordt het stilaan tijd om te draad weer op te nemen waar ik was gebleven, namelijk met het verder verkopen van mijn spelerskern. In de loop van deze week komen ze op de lijst.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Noppp
Team President

Post by Noppp »

lobert wrote:
Noppp wrote:Ben ergens wel blij dat ik mogelijk niet promoveer, als ik zie wat Maccbi Natanya allemaal bij elkaar heeft gekocht. Dan kan het weleens een eentonig verhaal worden in de A.
Gemiddeld nu al bp 73.. alleen z'n GK is 'zwak' :P
Het wordt al opgelost:

Zie persbericht OscarCookie:

Update: We moeten op zoek naar een nieuwe A-speler. Maccbi Natanya heeft Delbroek een contractvoorstel gedaan dat hij niet kon weigeren, en ook de club zal er uiteindelijk beter van worden. Delbroek krijgt zo de kans om bij een absolute topper in A te spelen. Dit konden we hem onmogelijk ontzeggen.
Degelijke A-keepers (prestaties +70) van 23-25 jaar mogen zich melden bij OscarCookie.
Manager of Nop's Heroes.
brever

Post by brever »

Ik kom voor de derde keer op rij naar B 1,de vorige 2 edities eindigde ik telkens op een 11e plaats in B 1,derde keer goede keer?

OVERPELT FFC
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Isis

Post by Isis »

Noppp wrote:
lobert wrote:
Noppp wrote:Ben ergens wel blij dat ik mogelijk niet promoveer, als ik zie wat Maccbi Natanya allemaal bij elkaar heeft gekocht. Dan kan het weleens een eentonig verhaal worden in de A.
Het wordt al opgelost:

Update: We moeten op zoek naar een nieuwe A-speler. Maccbi Natanya heeft Delbroek een contractvoorstel gedaan dat hij niet kon weigeren, en ook de club zal er uiteindelijk beter van worden. Delbroek krijgt zo de kans om bij een absolute topper in A te spelen. Dit konden we hem onmogelijk ontzeggen.
Degelijke A-keepers (prestaties +70) van 23-25 jaar mogen zich melden bij OscarCookie.
Zou hij Yapi Yapo willen? http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1
lobert

Post by lobert »

Noppp wrote:
lobert wrote:
Het wordt al opgelost:

Toen ik hem zag staan op de transferlijst voor 25 miljoen had ik al een vermoeden dat Maccbi zo gek zo zijn om dat neer te tellen :P Na een pb gestuurd te hebben, bleek dit ook zo :)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
kvk dries

Post by kvk dries »

isis zal nog moeten winnen morgen om helemaal zeker te zijn van behoud , hopelijk doet ze dit zodat dales degradeert en ik naar C.2 kan :)
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Zou jij die kwijt willen dan?

Mooi dat VoetbalClubBrugge naar alle waarschijnlijkheid niet zal promoveren. Ik zal het worden en anders SLB Carcavelos.

Donderdag weten we het.
Manager of Nop's Heroes.
Isis

Post by Isis »

Noppp wrote:
Zou jij die kwijt willen dan?

Mooi dat VoetbalClubBrugge naar alle waarschijnlijkheid niet zal promoveren. Ik zal het worden en anders SLB Carcavelos.

Donderdag weten we het.
Nee, die keeper hou ik, was maar om erover te stoefen :wink: Ik hoop dat je idd promoveert en niet die spookploeg. Wat mezelf betreft: de grond wordt wel echt warm onder mijn voeten :-?
Smoje

Post by Smoje »

Mengeling van B en C ploeg laten spelen tegen The Pinkies (3-5 verloren) ,had toch geen LB... en plaats vijf stond al min of meer vast. Is nu officieel ook. Ik eindig vijfde in mijn eerste seizoen B.1.

Nu laatste match tegen Dales Athletic. Als ik hem laat winnen (heb toch niets meer te winnen en te verliezen en kan terwijl C-spelers moraal bijgeven) dan gaat er al bijna zeker een grotere ploeg uit (Isis of Crisis). Dus beter voor mij volgend seizoen.

Maar ik ben echter niet zo en ik zal er alles aan doen om hem een rammeling te geven en alle spelers staan voorlopig nog paraat , buiten mijn B-LF.

C'mon...
Ghent Semper Fidelis.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”