Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

yanniske
Member of the Soccer Project Association

Post by yanniske »

ik heb ooit aan de sheriff jimman23 gemeld dat mijn CM, 29j en 62bp voor 2.5M stond en zelfs hier was dit in orde
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

Als je 16 spelers verkoopt hoe moet ik dat in global transfer forum zetten dan.

Ik zou dit zetten maar misschien is het tegen de regels

[for sale] 16 players
Glen DV

Post by Glen DV »

rpg_gamer wrote:Als je 16 spelers verkoopt hoe moet ik dat in global transfer forum zetten dan.

Ik zou dit zetten maar misschien is het tegen de regels

[for sale] 16 players
Mss kunt ge gewoon de posities erbij zetten.

[for sale] CB, 2xRM, ...

Ik denk niet dat uw topic hiervoor gesloten zal worden.
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

Ok dat lijkt me ook beter.
Stanzy
Team Manager

training instellen

Post by Stanzy »

Afgelopen week ben ik zelf training aan het instellen. Nieuwe coach is nog geen 100%, en het leek me wel leuk.

Wat me opvalt is dat ondanks dat ik dus geen automatisch gebruik het toch telkens verandert ? is dat nou normaal ?

Het valt met name op bij spelers die nog op 1 skill niet maxed zijn, ze staan dan plots weer ingesteld op een reeds maxed skill.

Is het soms steeds voor 1 dag ?
rpg_gamer

Re: training instellen

Post by rpg_gamer »

Stanzy wrote:Afgelopen week ben ik zelf training aan het instellen. Nieuwe coach is nog geen 100%, en het leek me wel leuk.

Wat me opvalt is dat ondanks dat ik dus geen automatisch gebruik het toch telkens verandert ? is dat nou normaal ?

Het valt met name op bij spelers die nog op 1 skill niet maxed zijn, ze staan dan plots weer ingesteld op een reeds maxed skill.

Is het soms steeds voor 1 dag ?
Normaal gezien als je iets aanklikt ik zeg maar iets conditie dan zal hij conditie blijven trainen tot je hetzelf weer veranderd. Wat natuurlijk kan is dat je iets traint en het rood wordt. Dan is die skill maxed geworden en moet je iets anders nemen. Misschien bedoel je dat als verandering :?:
sjoerd

Post by sjoerd »

rpg_gamer wrote:
sjoerd wrote:Ik had een vraagje, ik heb een LB te koop staan: Martis. Hij is 23 jaar, 79% en 55% agressie.

Nu staat hij al een stuk of 5/6 dagen op de TL en het hoogste bod was 1.2 miljoen. Nu log ik net in en is het nieuwe bod 2.5 miljoen, een verdubbeling! Is dit normaal of niet, want ik wil niet het risico lopen gebanned te worden op welke manier dan ook, vandaar dat ik het even vraag.
Dat is een normale prijs.
Ok bedankt, rpg. :)
voiler
Assistant Manager

Vraagje =).

Post by voiler »

Hoi,

2 van mijn vrienden zijn vandaag op reis vertrokken. Ze hebben me hun wachtwoord gegeven en gevraagd om hun team te onderhouden (spelers trainen, moraal hoog houden, ...).
Maar riskeer ik nu niet geband te worden?

Greetz,

voiler
Manager: voiler
Team: Civil
--------------------
S 11: 2e in G.241
S 12: 4e in F.81
S 13: 4e in F.81
S 14: 2e in F.81
S 15: 7e in E.27
S 16: 3e in E.27
Krikkers

Re: Vraagje =).

Post by Krikkers »

voiler wrote:Hoi,

2 van mijn vrienden zijn vandaag op reis vertrokken. Ze hebben me hun wachtwoord gegeven en gevraagd om hun team te onderhouden (spelers trainen, moraal hoog houden, ...).

Greetz,

voiler
Ik denk het niet.

Gewoon niets verdacht doen, zoals dure transfers (wat nu normaal dan niet meer kan), VrB's voor enorm veel geld, die zaken.
Maak er geen misbruik van, en je zal niet geband worden :)
Image
voiler
Assistant Manager

Re: Vraagje =).

Post by voiler »

Krikkers wrote:
voiler wrote:Hoi,

Greetz,

voiler
Ik denk het niet.

Gewoon niets verdacht doen, zoals dure transfers (wat nu normaal dan niet meer kan), VrB's voor enorm veel geld, die zaken.
Maak er geen misbruik van, en je zal niet geband worden :)
Thx!
Hopend heb je gelijk :wink: .
Manager: voiler
Team: Civil
--------------------
S 11: 2e in G.241
S 12: 4e in F.81
S 13: 4e in F.81
S 14: 2e in F.81
S 15: 7e in E.27
S 16: 3e in E.27
yanniske

Post by yanniske »

hoe kun je geld verdienen? Want ik zit in E nu en voel geen verschil qua budget toen ik in G zat :?
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

yanniske wrote:hoe kun je geld verdienen? Want ik zit in E nu en voel geen verschil qua budget toen ik in G zat :?
makkelijk => traden
moeilijk => vr bekers winnen
yanniske

Post by yanniske »

rpg_gamer wrote:
yanniske wrote:hoe kun je geld verdienen? Want ik zit in E nu en voel geen verschil qua budget toen ik in G zat :?
makkelijk => traden
ben aant verkopen voor de prijzen dat die spelers meestal weggaan maar niemand bied :?
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

yanniske wrote:
rpg_gamer wrote:
makkelijk => traden
ben aant verkopen voor de prijzen dat die spelers meestal weggaan maar niemand bied :?
Dat is normaal. Als je direkt een hoge prijs vraagt zal het langer duren dat ze een bod doen.

Wat ik altijd doe is verkopen aan 1 euro. En zeggen tegen de bieders dat direkte verkopen ook gaan. Heb altijd mijn prijs dat ik wou voor 99 procent van de gevallen gekregen.

Het voordeel als je begint met 1 euro is dat je af en toe eens een bidwar krijgt en je meer geld krijgt dan als je direkt met een hoog bedrag vraagt.

Zo doe ik het he van mij moet je dat niet doen natuurlijk kan alleen maar zeggen dat ik als trader dit het beste systeem vind voor mij persoonlijk.

Ook reclame maken zowel op ons transfer forum als global transferforum.
Zet in je profiel ook wat je verkoopt en een link naar je ploeg. Zo zien veel mensen ook welke spelers je verkoopt.

Voila paar tips :D
sjoerd

Post by sjoerd »

Een aantal dingen:
- Goedkope jeugdspelers aankopen (ik heb het dan over 100K-500K) en dik doorverkopen als ze voltraind zijn.
- Spelers die teveel salaris kosten, verkopen.
- Veel vriendschappelijke wedstrijden (thuis) spelen. Ik verdien per friendly thuis 40.000 :wink: !
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”