Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
training instellen
Afgelopen week ben ik zelf training aan het instellen. Nieuwe coach is nog geen 100%, en het leek me wel leuk.
Wat me opvalt is dat ondanks dat ik dus geen automatisch gebruik het toch telkens verandert ? is dat nou normaal ?
Het valt met name op bij spelers die nog op 1 skill niet maxed zijn, ze staan dan plots weer ingesteld op een reeds maxed skill.
Is het soms steeds voor 1 dag ?
Wat me opvalt is dat ondanks dat ik dus geen automatisch gebruik het toch telkens verandert ? is dat nou normaal ?
Het valt met name op bij spelers die nog op 1 skill niet maxed zijn, ze staan dan plots weer ingesteld op een reeds maxed skill.
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: training instellen
Normaal gezien als je iets aanklikt ik zeg maar iets conditie dan zal hij conditie blijven trainen tot je hetzelf weer veranderd. Wat natuurlijk kan is dat je iets traint en het rood wordt. Dan is die skill maxed geworden en moet je iets anders nemen. Misschien bedoel je dat als veranderingStanzy wrote:Afgelopen week ben ik zelf training aan het instellen. Nieuwe coach is nog geen 100%, en het leek me wel leuk.

-
Ok bedankt, rpg.rpg_gamer wrote:Dat is een normale prijs.sjoerd wrote:Ik had een vraagje, ik heb een LB te koop staan: Martis. Hij is 23 jaar, 79% en 55% agressie.
Nu staat hij al een stuk of 5/6 dagen op de TL en het hoogste bod was 1.2 miljoen. Nu log ik net in en is het nieuwe bod 2.5 miljoen, een verdubbeling! Is dit normaal of niet, want ik wil niet het risico lopen gebanned te worden op welke manier dan ook, vandaar dat ik het even vraag.

Vraagje =).
Hoi,
2 van mijn vrienden zijn vandaag op reis vertrokken. Ze hebben me hun wachtwoord gegeven en gevraagd om hun team te onderhouden (spelers trainen, moraal hoog houden, ...).
Maar riskeer ik nu niet geband te worden?
Greetz,
voiler
2 van mijn vrienden zijn vandaag op reis vertrokken. Ze hebben me hun wachtwoord gegeven en gevraagd om hun team te onderhouden (spelers trainen, moraal hoog houden, ...).
Greetz,
voiler
Manager: voiler
Team: Civil
--------------------
S 11: 2e in G.241
S 12: 4e in F.81
S 13: 4e in F.81
S 14: 2e in F.81
S 15: 7e in E.27
S 16: 3e in E.27
--------------------
-
Re: Vraagje =).
Ik denk het niet.voiler wrote:Hoi,
Greetz,
voiler
Gewoon niets verdacht doen, zoals dure transfers (wat nu normaal dan niet meer kan), VrB's voor enorm veel geld, die zaken.
Maak er geen misbruik van, en je zal niet geband worden

Re: Vraagje =).
Thx!Krikkers wrote:Ik denk het niet.voiler wrote:Hoi,
Greetz,
voiler
Gewoon niets verdacht doen, zoals dure transfers (wat nu normaal dan niet meer kan), VrB's voor enorm veel geld, die zaken.
Maak er geen misbruik van, en je zal niet geband worden
Hopend heb je gelijk

Manager: voiler
--------------------
--------------------
-
Dat is normaal. Als je direkt een hoge prijs vraagt zal het langer duren dat ze een bod doen.yanniske wrote:ben aant verkopen voor de prijzen dat die spelers meestal weggaan maar niemand biedrpg_gamer wrote:makkelijk => tradenyanniske wrote:hoe kun je geld verdienen? Want ik zit in E nu en voel geen verschil qua budget toen ik in G zat
moeilijk => vr bekers winnen
Wat ik altijd doe is verkopen aan 1 euro. En zeggen tegen de bieders dat direkte verkopen ook gaan. Heb altijd mijn prijs dat ik wou voor 99 procent van de gevallen gekregen.
Het voordeel als je begint met 1 euro is dat je af en toe eens een bidwar krijgt en je meer geld krijgt dan als je direkt met een hoog bedrag vraagt.
Zo doe ik het he van mij moet je dat niet doen natuurlijk kan alleen maar zeggen dat ik als trader dit het beste systeem vind voor mij persoonlijk.
Ook reclame maken zowel op ons transfer forum als global transferforum.
Zet in je profiel ook wat je verkoopt en een link naar je ploeg. Zo zien veel mensen ook welke spelers je verkoopt.
Voila paar tips

-
Een aantal dingen:yanniske wrote:hoe kun je geld verdienen? Want ik zit in E nu en voel geen verschil qua budget toen ik in G zat
- Goedkope jeugdspelers aankopen (ik heb het dan over 100K-500K) en dik doorverkopen als ze voltraind zijn.
- Spelers die teveel salaris kosten, verkopen.
- Veel vriendschappelijke wedstrijden (thuis) spelen. Ik verdien per friendly thuis 40.000