vandaag is mijn B-LF dé held, na 3 minuten scoorde hij al de eerste goal in een duel tegen de nr 5 (ik sta 10de), zij komen terug met een penalty maar ik scoor ook op penalty dankzij nieuwe RF
en na 52 minuten scoort mijn B-LF de 3de en beslissende goal
dan scoren zij nog eens maar dat volstond niet
3-2 gewonnen tegen nr 5 + 5 punten voor op 11ste plaats, morgen of donderdag winnen of 2 keer gelijk en ik blijf in E
blijft Tha_Devils in E.67?
zoals de zaken nu staan wel, met 6 punten voor op de nr 12 en 5 op de nr 11 moet er maar 1 keer gewonnen of 2 keer gelijkgespeeld worden om in E.67 te blijven. Yannis D. C. is hier alvast zeer blij mee
Door het drukke werk van gistern vergeten ploeg op te stellen. Waardoor we nipt verliezen van de eerste in de stand waar we met een degelijke opstelling zeker een gelijkspel hadden behaald. Jammer .. E nog een seizoen dan maar
1-1 gelijkgespeeld Hetzelfde totaal linieratings door rode kaart in 70'. Spijtig, we staan nu nog maar 1 punt voor op de 2de en morgen is er een heel moeilijke match om te winnen. We moeten winnen om kampioen te worden.
1-2 gewonnen en 3de plaats behaald, we zijn zeer tevreden omdat voor het seizoen de doelstelling was in de bovenste tabelhelft te eindigen.
We konden zelfs kampioen worden maar hebben beslist volgend jaar pas te promoveren.