Veg wrote:Ik had enkele dagen geleden een stafflid van mij op cursus gestuurd, zou die cursus dan vandaag niet gedaan moeten zijn? of is dat morgen pas?
Dat idd morgen, cursussen lopen altijd op zondag af!
sjoerd wrote:Kan je geen oefenwedstrijden van het vorige seizoen bekijken?
Jawel, club>wedstrijden>resultaten>archief
Last edited by MARKLUIJTEN on Sat Apr 07, 2007 10:04 am, edited 1 time in total.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2
Kan het zijn dat er 1ding niet gebeurd is in de simulatie??
Als je naar je boekhouding gaat en dan kijkt naar seizoen 15,14,13,.... dan krijg je een mooie samenvatting van hoeveel je hebt uitgegeven aan transfers en hoeveel je er aan verdiend hebt etc., maar bij seizoen 16 is dat nog niet.
maikelcelis wrote:Kan het zijn dat er 1ding niet gebeurd is in de simulatie??
Als je naar je boekhouding gaat en dan kijkt naar seizoen 15,14,13,.... dan krijg je een mooie samenvatting van hoeveel je hebt uitgegeven aan transfers en hoeveel je er aan verdiend hebt etc., maar bij seizoen 16 is dat nog niet.
Nee dat is altijd zo, je kan het laatst gespeelde seizoen nog niet zien, dat kan pas na dit seizoen.
Average bp A-team 71,80.
Veg wrote:Ik had enkele dagen geleden een stafflid van mij op cursus gestuurd, zou die cursus dan vandaag niet gedaan moeten zijn? of is dat morgen pas?
Dat idd morgen, cursussen lopen altijd op zondag af!
sjoerd wrote:Kan je geen oefenwedstrijden van het vorige seizoen bekijken?
Zou het verstandig zijn om bekant al mijn geld (ongeveer 20m) uit te geven aan spelers (versterking dus) om het in dit seizoen nog beter te doen in de Liga, om vervolgens de overtollige spelers te verkopen? Mijn selectie is nog lang niet sterk genoeg en wat heb je tenslotte aan geld als het op de bank staat?
**Défutt** wrote:Zou het verstandig zijn om bekant al mijn geld (ongeveer 20m) uit te geven aan spelers (versterking dus) om het in dit seizoen nog beter te doen in de Liga, om vervolgens de overtollige spelers te verkopen? Mijn selectie is nog lang niet sterk genoeg en wat heb je tenslotte aan geld als het op de bank staat?
Je kan het beste 'altijd' spelers kopen en verkopen. je moet alleen zorgen dat je dat in fase's doet, en niet alles in één keer. Zorg dat je rekening houd met je teamspirit en je kan makkelijk zorgen dat je 20 transfers doet per seizoen zonder dat je onder de 95% ts komt voor een ligawedstrijd.
Average bp A-team 71,80.
Als je je cluboverzicht bekijkt, dan kan je langs onderen op 'Bekers' klikken, maar sinds wanneer zie je daar enkel je laatst gespeelde bekers? Normaal kan je op die manier al je bekers zien die je ooit gespeeld hebt... Ik wist helemaal niets van deze verandering. Ik vind het toch een beetje spijtig.
BP wrote:Als je je cluboverzicht bekijkt, dan kan je langs onderen op 'Bekers' klikken, maar sinds wanneer zie je daar enkel je laatst gespeelde bekers? Normaal kan je op die manier al je bekers zien die je ooit gespeeld hebt... Ik wist helemaal niets van deze verandering. Ik vind het toch een beetje spijtig.
Ik heb het ook gemerkt: vroeger kon je daar al je VrB's zien die je ooit al gespeeld had en nu kan je alleen die van het huidige seizoen zien. Het is spijtig maar ik begrijp het wel, bij sommige teams zou die lijst wellicht eindeloos lang worden.