PiRLo wrote:Mag tegen een G'er beginnen, jammer wel, had wat hoger gewilt
ik heb toch liefst zo laag mogelijk.moet tegen een h-er beginnen
Pff ik wil wel ronde 10-11 raken ma dat raakt de fitheid van men spelers toch wel Anyway, ik speelde nog nooit met A-team in de beker, altijd B, dus mij maakt het toch niet zo
Ik keek net bij de bekermatchen en er zijn wel degelijk ploegen die moeten spelen. De match is ook opgenomen in hun fixtures. Dus dat lijkt me toch ok?
Voor die 32768 teams (1024 pagina's * 32) is het inderdaad ok. Maar wat gebeurd er met de ploegen die niet moeten spelen 2^15=32768 dus er kunnen in de volgende ronde ook geen teams meer bijkomen of de tabel klopt niet.
Random Coach
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
Ik moet tegen een H-team, ben blij dat ik kan spelen in de competitie, zodanig dat mijn teamspirit terug snel kan stijgen.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Moet tegen een G'er, maar ga het toch verliezen met C-team. De fitheid van mijn spelers is mij meer waard, de beker is een verplicht nummertje. Wel mooi meegenomen dat het een thuismatch is.
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Eerst was het een G-team, nu een H-team . Ik wil graag meteen eruit, maar "helaas" lijkt me dat H-team niet eens in staat mijn zwakste opstelling te kloppen. Misschien als ik wat spelers op een foute positie opstel
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white