Nivram Ra wrote:Pappaert - rusg - E.2
Nivram Ra - Ra United - E.3
Sjoerd1991 - SVV - E.6
Geronimo - Global Amy - E.14
dino_001 - dino's - E 34
Terry - Terry Allstars - E.40
Voetbalkoning - S.C. Enschede - E.40
Petitcopin (=koppes) - KSVS - E.58
yanniske - Tha_Devils - E.67
Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Pappaert - rusg - E.2
Nivram Ra - Ra United - E.3
Sjoerd1991 - SVV - E.6
Geronimo - Global Amy - E.14
dino_001 - dino's - E 34
Terry - Terry Allstars - E.40
Voetbalkoning - S.C. Enschede - E.40
Petitcopin (=koppes) - KSVS - E.58
yanniske - Tha_Devils - E.67
Fikkiezero - Sandscorpia - E.72
Sandscorpia stoot eindelijk door naar E!
De ploeg moest er 5 seizoenen in F op wachten, maar nu is het zover. Het team van Fikkiezero is er in seizoen 16 op 1 been in geslaagd kampioen te spelen. De kloof met de 2de kon nog een stuk groter zijn, maar trainier Van Der Elst verkoos enkele youngsters ervaring te laten opdoen. Van de 12 punten voorsprong schoten er nog 7 over op het einde, voldoende om kampioen te spelen.
De kampioen kon terugvallen op een secure verdediging, een degelijk middenveld, maar vooral een aartsgevaarlijke aanvalsdriehoek (Iliev-Sorondo-Wagemakers), samen goed voor meer dan 50 goals!
In E zijn de verwachtingen verschillend tussen het bestuur en de trainer. Dit zijn de verwachtingen van het bestuur:
-Behoud verzekeren in E. Het kostte de club al zoveel moeite om te promoveren, nu moet Sandscorpia zich in E nestelen. Tenminste, toch tot volgend seizoen.
-Beker is geen doel, vriendschappelijke bekers zijn dat wel. Om fans te lokken moet de trainer minstens 1 vriendschappelijk tornooi binnenhalen. Dat kan maandag al, want dan speelt de club de finale van dino's privécup.
-Ervaring bezorgen aan alle spelers: in de competitie veel spelers wisselen, uitproberen en vriendschappelijke matchen spelen. Tegen volgend seizoen moet de ploeg helemaal in orde en scherp staan.
De trainer wil echter zoveel mogelijk winnen; als het even kan tot de beker toe. Niet realistisch, maar , zo zegt hij, als trainer en ex-voetballer is winnen het belangrijkste dat er bestaat.
Helaas voor de fans wordt een entreekaartje voor de SandArena ook duurder. De prijs voor een competitiematch van blauw-groen verhoogt van 17€ naar 18€, een vriendschappelijke bekermatch verhoogt van 4€ naar 6€.
Maar gelukkig worden de andere matchtypes goedkoper. Een kaartje voor een vriendenmatch gaat van 6€ naar 2€, een kaartje voor een bekermatch gaat van 20€ naar 14€. René Mathijssen, assistent-manager, legt uit waarom het bestuur zo ingrijpt voor het volgende seizoen. "We willen meer winst maken, want in E meedraaien, dat is ten eerste het toppunt voor onze ploeg, en ten tweede een dure zaak, bijvoorbeeld qua stadiononderhoud, licentie of salarissen. We willen blijven groeien, maar dan moeten er meer inkomsten komen. De fans moeten wel blijven natuurlijk, we hebben er ondertussen 19 345 wat erg veel is, en daarom geven we hen er ook iets voor terug: vriendschappelijke matchen zijn toch niet zo belangrijk, daarom worden die zo goed als gratis. En in de beker speelt tegenwoordig alleen het B-team, dus waarom dan zoveel vragen? We willen geen machine worden, maar een gezellige familieclub blijven.
Ook op het vlak van supporters zijn er bepaalde quota gesteld. Zo zouden er extra wc's en kantines komen, en moet het aantal fans aangroeien tot zo'n 21 000. Dat kan dan weer enkel met positieve gebeurtenissen. Daarom wil Sandscorpia enkele spelers aantrekken waar het publiek om vraagt om ze publiekslieveling te maken. Dat past perfect in het kader van de verjonging van de club.
Maar ook daar zijn negatieve kantjes aan. Zo zullen in de loop van dit seizoen enkele monumenten de club verlaten. Denk maar aan Souleymane (32), Pehe (31) of Coulibali (31). Die laatste mag nu al, samen met Kone en Pasquale, de club verlaten. Voor hen is er geen toekomst meer.
Hoe zit het met eigen jeugd? Matt Benson is de nieuwe jeugdcoördinator, die vanaf nu Engelse jeugdspelers zal afleveren. Het 19-jarige talent Parry is daar een voorbeeld van. Seizoen 17 moet tevens het seizoen van doorbraak worden van Marchesetti, Marchini, Bianchi en Pagliuca.
De concurrentie in E is gescout, het belooft moeilijk te worden. Maar er is hoop, want procentueel is er 10/16 kans op behoud. Of in de wildste dromen zelfs promotie.

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
Na de makkelijke titel totale ontnuchtering in E: 0 - 5 thuisnederlaag werd ons aangesmeerd. Wel speelden we met mix van B en C-team, want vanavond staat nog de finale van dino's cup op het programma.
Onze linieratings uit F kunnen we zeker halen, en daarmee is middenmoot mogelijk.
Onze linieratings uit F kunnen we zeker halen, en daarmee is middenmoot mogelijk.

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
- Team Manager
We zitten in een erg sterke divisie met veel 125+ ploegen. MonteCore (afgelopen seizoen nog achter me gehoudenterry wrote:0-1 gewonnen, met weinig agressie gespeeld.
De titel behalen zal toch enorm moeilijk worden, er zijn 2 zeer sterke ploegen bijgekomen.

Ik heb 0-0 uit gespeeld tegen een redelijk sterke ploeg.
Mijn doelstelling dit seizoen zal zijn om in het "linkerrijtje" te eindigen, oftewel bij de eerste 8 te komen. Vier keer achter elkaar promoveren is iest teveel van het goede en zit er zeker niet in, de top 5 met veel inspanning en geluk heel misschien wel.
S.C. Enschede, in vier seizoenen van de H naar de D divisie!
S14 Kampioen H.1060 (5e speeldag begonnen)
S15 Kampioen G.354
S16 Kampioen F.118
S17 Vice-Kampioen E.40
S18 ? D.14
S14 Kampioen H.1060 (5e speeldag begonnen)
S15 Kampioen G.354
S16 Kampioen F.118
S17 Vice-Kampioen E.40
S18 ? D.14
davids, een team dat net gedegradeerd is uit D haalt ook een linierating van 125 tegen Monkey Affair, maar Monkey Affair wint met een linierating van 127, dit seizoen is de concurrentie stukken zwaarder als vorig seizoen. Vorig seizoen kon ik makkelijk kampioen worden maar vond ik het te vroeg voor promotie.Voetbalkoning wrote:We zitten in een erg sterke divisie met veel 125+ ploegen. MonteCore (afgelopen seizoen nog achter me gehoudenterry wrote:0-1 gewonnen, met weinig agressie gespeeld.
De titel behalen zal toch enorm moeilijk worden, er zijn 2 zeer sterke ploegen bijgekomen.en Monkey Affair zijn inderdaad twee ijzersterke promovendi!
Ik heb 0-0 uit gespeeld tegen een redelijk sterke ploeg.
Mijn doelstelling dit seizoen zal zijn om in het "linkerrijtje" te eindigen, oftewel bij de eerste 8 te komen. Vier keer achter elkaar promoveren is iest teveel van het goede en zit er zeker niet in, de top 5 met veel inspanning en geluk heel misschien wel.
De eerste 5 wedstrijden moeten we 15/15 halen, dan moeten we tegen Monkey Affair en zullen we zien wat er van komt.
-
Eerst week meteen tegen 4 titelkandidaten, dus meteen 4 belangrijke wedstrijden!
Gelukkig weer gewonnen vandaag, 9% beter in linies, had een linierating van 125 bij 90% agressie en TS van 80%, verder waren de BP's erg laag, dus ik verwacht dit seizoen nog wel een linierating van 130 te halen.
6/6 dus, een 3e plaats.

Gelukkig weer gewonnen vandaag, 9% beter in linies, had een linierating van 125 bij 90% agressie en TS van 80%, verder waren de BP's erg laag, dus ik verwacht dit seizoen nog wel een linierating van 130 te halen.
6/6 dus, een 3e plaats.
Eerste 2 wedstrijden al op een nederlaag gestoten... in F ging het er nog anders aan toe. Ik had het wel voorspeld en vorige week gaan shoppen op de TL. Ik wou absoluut een RM en LM binnenhalen en had daarom op verschillende spelers geboden... Wat blijkt, ik heb 4 LM spelers binnengehaalt en één RM
en dat heeft natuurlijk invloed op mijn TS.
Ik wil Fikkiezero nogmaals proficiat wensen met zijn glansrijke prestatie in de dino's privécup. Na de voorrondes is hij pas echt ervoor gegaan met als resultaat een dinobeker in zijn kast. Proficiat, je was de beste en verdiend winnaar.
Ik moet nu dringend mijn TS naar boven halen en zal dat doen door zoveel mogelijk VR's te spelen. Niet degraderen is de doelstelling van het seizoen en daarbij mooie spelers binnenhalen... wordt zeker vervolgd.

Ik wil Fikkiezero nogmaals proficiat wensen met zijn glansrijke prestatie in de dino's privécup. Na de voorrondes is hij pas echt ervoor gegaan met als resultaat een dinobeker in zijn kast. Proficiat, je was de beste en verdiend winnaar.
Ik moet nu dringend mijn TS naar boven halen en zal dat doen door zoveel mogelijk VR's te spelen. Niet degraderen is de doelstelling van het seizoen en daarbij mooie spelers binnenhalen... wordt zeker vervolgd.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
manager of dino's since 29/08/2006