Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Eerste wedstrijd met 5-2 gewonnen van de zwakste van de competitie. Hattrick van mn RF 

FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Het is weer van dat.
Vorig seizoen uit B gezakt door onbegrijpelijk veel rode kaarten (ik spreek dan niet over m'n laatste match).
1e match weer van dat, slechts 35 agr ingesteld, net zoals de tegenstander. Mijn ploeg is veel minder agr dan de tegenstander en toch krijg ik weer als enige rood.
Zo verlies ik thuis 2 punten die ik nooit mag verliezen.
Deze tegenslagen mogen eens vlug ophouden!
Vorig seizoen uit B gezakt door onbegrijpelijk veel rode kaarten (ik spreek dan niet over m'n laatste match).
1e match weer van dat, slechts 35 agr ingesteld, net zoals de tegenstander. Mijn ploeg is veel minder agr dan de tegenstander en toch krijg ik weer als enige rood.
Zo verlies ik thuis 2 punten die ik nooit mag verliezen.
Deze tegenslagen mogen eens vlug ophouden!
Een jaar lang gratis naar 2e klasse voetbal gaan kijken
S7 : 1e G S8 : 1e F S9 : 1e E S10 : 2e D
S11 : 6e C S12 : 2e C S13 : 1e B S14 : 15e A 1/2 finale beker, daarna in vrijeval naar C6
S7 : 1e G S8 : 1e F S9 : 1e E S10 : 2e D
S11 : 6e C S12 : 2e C S13 : 1e B S14 : 15e A 1/2 finale beker, daarna in vrijeval naar C6
Bedankt voor de lofende woorden, maar ik denk dat het niet zo goed zal gaan. De TS is toch wel erg belangrijk!! We zullen zien, eerst maar de wedstrijd van morgen!!Den Uier wrote:
Plaats 6-10 !!! Ik denk dat je daar beter plaats 1-6 van mag makenJe speelde vandaag een sterke wedstrijd aangezien je TS maar 57% is hoor.
Ik zie jou, EbaIba, 3CITY,... bij de top meedraaien ook al ga je mm wat punten verliezen in het begin door je TS. Ik zal waarschijnlijk weer een degradatiestrijd mogen voeren alhoewel als ik het niveau van vandaag kan volhouden mm wel voor plek 7 of 8 kan gaan buiten de ongewenste gelegenheden zoals blessures e.d.
Succes morgen!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Een gelijkspel, zoals ik al gedacht had.
Niet slecht tegen de degradant uit B!!
Den Uier gefeliciteerd met je overwinning, hopen dat je deze lijn kan vasthouden!
Niet slecht tegen de degradant uit B!!
Den Uier gefeliciteerd met je overwinning, hopen dat je deze lijn kan vasthouden!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
0-0 alweer (ondanks 100% stijl), was zelfs enkele %en minder op verplaatsing, met een CM positie in de prak. Dus de random die gisteren tegen me was, is nu mee.
Toch 2 op 6 is een magere start.

Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
Ik zag daarjuist dat je het eerste stond en ik dacht die zal dan wel tegen mij hebben gespeeld de voorbije nacht, en inderdaad: 0-10 op men zakleendert wrote:0-10 gewonnen van VegAttack. Staan nu eerste. Hoelang we hiervan kunnen genieten is de vraag..... Donderdag spelen we tegen fc rtyne, de angstgegner van vorig seizoen!

Maar waarom had je eigenlijk niet een pak minder agressief gespeeld, want je won toch zowieso en nu hebben enkele van je spelers kaarten gepakt.
-
terug uit een korte vakantie.
we vertrokken zaterdagmorgen, dus ik heb hard moeten foefelen en denken om mijn competitiewedstrijden in te stellen de vrijdagavond
uiteindelijk mogen we blij zijn met onze start.
we hadden 30% agressie ingesteld. de eerste 2 wedstrijden waren strenge scheids, dus goed gegokt.
over de wedstrijden zelf:
we starten met een 2/6 in ons eerste seizoen in C.
nog niet verloren dus, maar maandag hadden we mssn wel de 3ptn moeten hebben. nu ja, toch al niet verloren
we misten wel al onze eerste clash tegen Visserke. de ploeg haalde uitermate zwakke ratings, toch haalden we er een gelijkspel uit.
we mogen hier best tevreden mee zijn
voor de volgende wedstrijden zullen we onze C-keeper moeten opstellen. A en B-keeper liggen in de lappenmand. de A-keeper voor 9 dagen. de B-keeper zal 6 dagen nodig hebben om te recupereren.
ik laat me woensdag alvast uit de beker zwieren om alles op de competitie te zetten. ik zou Visserke, Celtic en S.A.T niet willen verlaten na 1 seizoen
good luck iedereen
we vertrokken zaterdagmorgen, dus ik heb hard moeten foefelen en denken om mijn competitiewedstrijden in te stellen de vrijdagavond

uiteindelijk mogen we blij zijn met onze start.
we hadden 30% agressie ingesteld. de eerste 2 wedstrijden waren strenge scheids, dus goed gegokt.
over de wedstrijden zelf:
we starten met een 2/6 in ons eerste seizoen in C.
nog niet verloren dus, maar maandag hadden we mssn wel de 3ptn moeten hebben. nu ja, toch al niet verloren

we misten wel al onze eerste clash tegen Visserke. de ploeg haalde uitermate zwakke ratings, toch haalden we er een gelijkspel uit.
we mogen hier best tevreden mee zijn

voor de volgende wedstrijden zullen we onze C-keeper moeten opstellen. A en B-keeper liggen in de lappenmand. de A-keeper voor 9 dagen. de B-keeper zal 6 dagen nodig hebben om te recupereren.
ik laat me woensdag alvast uit de beker zwieren om alles op de competitie te zetten. ik zou Visserke, Celtic en S.A.T niet willen verlaten na 1 seizoen

good luck iedereen

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Hmm dat is een goede constatering van je en ook leuk dat je het vraagt!!Veg wrote:Ik zag daarjuist dat je het eerste stond en ik dacht die zal dan wel tegen mij hebben gespeeld de voorbije nacht, en inderdaad: 0-10 op men zakleendert wrote:0-10 gewonnen van VegAttack. Staan nu eerste. Hoelang we hiervan kunnen genieten is de vraag..... Donderdag spelen we tegen fc rtyne, de angstgegner van vorig seizoen!
Maar waarom had je eigenlijk niet een pak minder agressief gespeeld, want je won toch zowieso en nu hebben enkele van je spelers kaarten gepakt.
Ik ben eens gedegradeerd door een slechter doelpuntensaldo dan een ander. Sindsdien speel ik elke wedstrijd volle bak om zoveel mogelijk te scoren en dat heb ik dus ook tegen jou gedaan...
Elke wedstrijd is een finale!

-
2-2, met 7% minder linieratings 

FC DeLaNuit