Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association

Post by Fikkiezero »

dino_001 wrote:Eerste 2 wedstrijden al op een nederlaag gestoten... in F ging het er nog anders aan toe. Ik had het wel voorspeld en vorige week gaan shoppen op de TL. Ik wou absoluut een RM en LM binnenhalen en had daarom op verschillende spelers geboden... Wat blijkt, ik heb 4 LM spelers binnengehaalt en één RM :roll: en dat heeft natuurlijk invloed op mijn TS.

Ik wil Fikkiezero nogmaals proficiat wensen met zijn glansrijke prestatie in de dino's privécup. Na de voorrondes is hij pas echt ervoor gegaan met als resultaat een dinobeker in zijn kast. Proficiat, je was de beste en verdiend winnaar.

Ik moet nu dringend mijn TS naar boven halen en zal dat doen door zoveel mogelijk VR's te spelen. Niet degraderen is de doelstelling van het seizoen en daarbij mooie spelers binnenhalen... wordt zeker vervolgd.
En nogmaals bedankt :wink: Het was een leuke cup, waar ik me volledig voor gegeven heb. Ik had het geluk net weer te zijn van Italië voor de finale, dus kon ik mooi uitstippelen welk team mocht spelen.

En in E gaat het nu ook al vlotter, een makkelijke 1 - 2 uit-winst en we staan van 16de nu op de 9de plaats. Volgende match (beker) is B-team, volgende match (Vr B) wordt dan weer C-team om dan in de leaguematch weer A-team te zetten. Het wordt geen makkelijk seizoen voor de fitheid.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
armstech

Post by armstech »

vandaag weer gewonnen. 1-3 met een linierating van 129 tegen 113. Sta nu gedeeld 1es en ook gedeeld 1es in het topschutterklassement. Morgen beker met Bteam, donderdag Bteam opstellen in de liga (is toch FCteam), maar wel met de A-CF zodat hij er toch redelijk wat kan binnenleggen. Vrijdag tegen de op papier sterkste tegenstander, op verplaatsing
terry

Post by terry »

3-1 gewonnen, enig minpuntje is de overbodige rode kaart voor centrale verdediger Zoran Etchi, gelukkig hebben we centraal in de defensie nog een goede vervanger.
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
pappaert
Team Board Member

Post by pappaert »

dino_001 wrote:Eerste 2 wedstrijden al op een nederlaag gestoten... in F ging het er nog anders aan toe. Ik had het wel voorspeld en vorige week gaan shoppen op de TL. Ik wou absoluut een RM en LM binnenhalen en had daarom op verschillende spelers geboden... Wat blijkt, ik heb 4 LM spelers binnengehaalt en één RM :roll: en dat heeft natuurlijk invloed op mijn TS.

Ik wil Fikkiezero nogmaals proficiat wensen met zijn glansrijke prestatie in de dino's privécup. Na de voorrondes is hij pas echt ervoor gegaan met als resultaat een dinobeker in zijn kast. Proficiat, je was de beste en verdiend winnaar.

Ik moet nu dringend mijn TS naar boven halen en zal dat doen door zoveel mogelijk VR's te spelen. Niet degraderen is de doelstelling van het seizoen en daarbij mooie spelers binnenhalen... wordt zeker vervolgd.
:) Ik heb dat ook eens gehad, ik was al lang op een aantal RB's aan het bieden en ineens aanvaardden die bijna allemaal tegelijk en zat ik met drie extra RB's.

Onze opmars blijft kennelijk paralel lopen. Ik heb ook mijn eerste twee wedstrijden verloren. Stomme is dat heel onze klasse zeer gelijkwaardige linieratings haalt (de laatste match heb ik bv. verloren door een liniepuntje verschil) en ik dus met een betere TS misschien vooraan stond. Maar ik moest echt wat sleutelen aan mijn team en een aantal aankopen van een tijdje terug beginnen te renderen, dus ik verwacht steeds beter te worden, niet panikeren is de boodschap.
Image
dino_001

Post by dino_001 »

pappaert wrote: :) Ik heb dat ook eens gehad, ik was al lang op een aantal RB's aan het bieden en ineens aanvaardden die bijna allemaal tegelijk en zat ik met drie extra RB's.

Onze opmars blijft kennelijk paralel lopen. Ik heb ook mijn eerste twee wedstrijden verloren. Stomme is dat heel onze klasse zeer gelijkwaardige linieratings haalt (de laatste match heb ik bv. verloren door een liniepuntje verschil) en ik dus met een betere TS misschien vooraan stond. Maar ik moest echt wat sleutelen aan mijn team en een aantal aankopen van een tijdje terug beginnen te renderen, dus ik verwacht steeds beter te worden, niet panikeren is de boodschap.
Zal ik zeker onthouden. Ik heb mijn competitie eens onder de loep genomen en als ik de competitiewedstrijden bekijk zitten ze allemaal tussen 113-125 met een gemiddede van 119 voor alle ploegen samen. Mijn beste prestatie tot hiertoe is 121 en ik zou dus mee moeten kunnen maar eerst zorgen dat de TS terug stijgt (=63). Morgen tegen een ploeg met linierating 117, zou dus haalbaar moeten zijn maar niet met deze TS...
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Rutger Lazou

Post by Rutger Lazou »

Speeldag 1: S.V. Zulte-Waregem - Ejido 5-0
Snelders 1-0, Fajnor 2-0, Snelders 3-0, Fechner 4-0, Pecka 5-0
* SVZW speelde met z'n B-team tegen een FC Team.

Speeldag 2: Dzin Devils - S.V. Zulte-Waregem 1-3
Nierynck 0-1 en 0-2, Recarte 1-2, Nierynck 1-3
* Hattrick van CM Alexandre Nierynck!

Speeldag 3: S.V. Zulte-Waregem - Almeermannen 1-0
Nierynck 1-0
* De 4e goal al van CM Nierynck!

Niet zulke moeilijke tegenstanders, maar toch een goeie start, nu we onszelf uitgeschakelt hebben in de beker kunnen we ons eens 100% op de competitie focussen!
Last edited by Rutger Lazou on Thu Apr 12, 2007 10:27 am, edited 1 time in total.
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)

S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D

S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
terry

Post by terry »

1-1 gelijkspel, dat was niet de bedoeling.
FCP Team was de tegenstander, een vreemde tegenstander. De eerste wedstrijd haalt hij een linierating van 119, de tweede een van 83 en nu weer een van 119. :?
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
dino_001

Post by dino_001 »

0-0 gelijkgespeeld met linieratings 117-115, mijn eerste puntje is binnen... een mens kan toch snel gelukkig zijn hé!
:wink:
Vandaag moet ik 4 wedstrijden afwerken, dus nog 3 (VrB's) te gaan waaronder één belangrijke, Belgische F-cup belge.
sjoerd

Post by sjoerd »

0-1 W tegen mede-titelkandidaat. We zitten op roze 9/9. Eerste week moeten we meteen tegen 4 clubs die ik allen in de top 6 had ingeschat! Morgen tegen de nummer 2 thuis. Moet lukken, omdat hij last heeft van blessures + geschorsten, waarvoor hij geen goede vervangers heeft!

Volgende week moet het raar lopen wil ik niet 12/12 halen. Maandag + dinsdag tegen 15e en 16e en donderdag + vrijdag tegen subtoppers die ik wel aan moet kunnen.
armstech

Post by armstech »

vandaag 3-1 gewonnen tegen ene FC team met 2 C-spelers en een B-speler. Morgen tegen volgens mij een van de sterkste teams in de reeks, hoewel hij maar 10e staat. Normaal moet ik hem wel kunnen verslaan. Wel spijtig dat mijn SW (19j) en RB, LM (2x 30j) door hun leeftijd niet in staat zijn om 2 competitiewedstrijden achter elkaar af te werken zonder pakken fitheid verlies te leiden.

Sta nu voor het eerst op de eerste plaats, al is dat nog steeds gedeeld met 2 andere teams. In het topchuttersklassement staat mijn 21jarige CF nu wel als enige eerste met 5goals, dat is dus zeker niet slecht :)
Geronimo

Post by Geronimo »

Ook weer overtuigend gewonnen, sta nu met een 9 op 9 gedeeld op de tweede plaats. Het gaat te goed precies :P
Image
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

We hebben ons na de valse start (0 - 5 verlies) helemaal herpakt, met eerst de 1 - 2 uitzege en nu de 3 - 1 winst in eigen stadion. We speelden met zo'n 5 a 6 B en C-team spelers maar hadden geen probleem om te winnen. Zo worden we met 6 op 9 de achtste, en staan we nu al 5 punten voor op degradatiegebied. Als we aan dit tempo blijven uitlopen en de matchen vallen nog goed mee, dan kunnen we misschien al meteen voor kampioen gaan. Maar dat is toekomstmuziek, eerst maar eens afwachten wat we morgen kunnen.

We hebben ons ook ingeschreven in de cup van sjoerd (Rock de Cabash-trofee ofzo :) ), waar we gaan proberen zo ver mogelijk in te raken.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Rutger Lazou

Post by Rutger Lazou »

Onlangs het lange blessureleed van onze basis-CF hebben we 9/9 behaald! De eerste match was een makie, met het B-team 5-0 gewonnen. Toen wonnen we twee keer in een offensieve 4-5-1-formatie met 1-3 en 1-0 dankzij 4 goals van Nierynck, 4 goals in twee matchen, zeer knap voor een CM! Morgen spelen we ook weer in een 4-5-1 tegen een haalbare tegenstander.
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)

S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D

S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
dino_001

Post by dino_001 »

Fikkiezero wrote:
We hebben ons ook ingeschreven in de cup van sjoerd (Rock de Cabash-trofee ofzo :) ), waar we gaan proberen zo ver mogelijk in te raken.
Ik heb me ook ingeschreven maar of we ver gaan geraken... ik denk het niet.
koppes
Team President

Post by koppes »

Het seizoen is gestart zoals verwacht met 0/9 en waarschijnlijk morgen 0/12. 4 basisspelers waren gedurende 4 à 6 dagen gekwetst waardoor hun fitheid daalde en ik vandaag de boot inging met een rating van 116 tegen de nr 11. Hopelijk zal een weekendje rust hen goed doen waardoor ze toch allemaal weer +90% fit.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”