gangstakiller wrote:Zoals verwacht niet kunnen winnen tegen de veteranen van Raffin. We kampte met ee mindere TS en ook onze RB was niet fit genoeg. Het uitnadeel heeft ons de das omgedaan.
Zuur detail: Morgen geen Rf
hehe.. kdenk dat het verschil miniem was, maar weldegelijk aanwezig
jammer dat je zo minachtend reageert over mn ploeg.. veteranen zijn in mijn ogen iets anders
Raffin wrote:Ben echt eens benieuwd naar de linierating van morgen
agressie scheids: 21%
dus we gaan de wedstrijd met de volle 100% agressie kunnen spelen
LM Joly heeft skillterugval van een percent of 2 nog
LB Dickson heeft 96% fitheid
maar voor de rest alles en iedereen 100 moraal, 100 fitheid
Misschien een evenaring van ons 145-record (en dat was uiteindelijk tegen de nummer 2, dus Crisis ..)
Nou dit is wel erg zuur, 12% beter maar een gelijkspel is de uitslag. Een 138 rating tegen 126. Hopen dat er niet meer van die rare wedstrijden komen. We staan op een 2e plaats.
Last edited by MARKLUIJTEN on Fri Apr 13, 2007 2:40 pm, edited 1 time in total.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2
MARKLUIJTEN wrote:Nou dit is wel erg zuur, 12% beter maar een gelijkspel is de uitslag. Een 138 rating tegen 126. Hopen dat er niet meer van die rare wedstrijden komen. We staan op een 2e plaats.
Average bp A-team 71,80.
Waarom quote je jezelf?
Anyway, dat was inderdaad dikke pech, maar ik denk dat je je niet teveel zorgen hoeft te maken. De Stegenezen zijn sterk, maar niet ZO sterk.
Verder ontloopt het elkaar niet zoveel denk ik. Jij moet gewoon kampioen kunnen worden.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
sljivovica wrote:Waarom quote je jezelf?
Anyway, dat was inderdaad dikke pech, maar ik denk dat je je niet teveel zorgen hoeft te maken. De Stegenezen zijn sterk, maar niet ZO sterk.
Verder ontloopt het elkaar niet zoveel denk ik. Jij moet gewoon kampioen kunnen worden.
Foutje, ik was nog niet helemaal wakker denk ik.
Kampioen dat weet ik niet, ik heb wel een goede kans maar er zijn veel sterke teams bij ons hoor. Één of twee geblesseerde/geschorste spelers kan je al de kop kosten. Van de Stegenezen lig ik ook niet wakker, ik gun hem een tijdelijke 1e plaats maar daarna mag hij weer terug het bos in hout hakken.
Maandag mogen wij tegen elkaar, ik heb mazzel dat je keeper niet helemaal fit is en je hebt een geschorste CB. Daarentegen is mijn team vooralsnog compleet.
Succes Maandag
Average bp A-team 71,80.
7 (!) B-spelers. Waaronder de meeste met moeite 90% fitheid (idem voor de A's). Heel de week (en had veel vrb's en vr's) gespeeld met één enkele keeper. C-keeper verkocht en B-keeper geblesseerd + op de lijst nu.
2-1 gewonnen tegen KRC .
Ik heb wel een redelijk oude A-kern door er weinig naar te kijken , maar ik heb wel op elke positie een dubbele bezetting met bijna allemaal jongere spelers , mijn minste B-speler heeft bp 69. Mijn minste A-speler heeft bp 70 (eentje , RF). Dus ik ga niet om te degraderen. Maar het is zeker niet mijn ambitie om te blijven staan waar ik nu sta , namelijk de eerste plaats. Maar ik ga er proberen niet teveel te dulden voor mij. Eindelijk eens een mooiere start wel , met Nevland erbij tegen Overpelt was dat misschien wel 12/12 , dus we proberen verder te gaan op dit elan.
Maar ik ga er zeker mijn transfers niet voor laten , er komen weer twee uitgaande en een inkomende aan.
Nr's 2 - 3 en 6 speelden al tegen het fc-team en/of tegen Lensdreamteam en dat heb ik nog te goed , dus dat is ook nog een opsteker.
Krc , Zaligerio Alus , Lensdreamteam en Eintracht United zijn toch al 4 ploegen die ik achter mij zou moeten houden zoals de situatie nu is. Verder zie ik "The Skunks" nog zakken. Dus net als vorig jaar zal plaats 10 een dure plaats zijn tov plaats 11 , denk ik.
Lekker doelsaldo al Bijna gemiddeld 10 doelpunten per wedstrijd tegen.. Als dat zo doorgaat ga ik naar -300.. maar dat zal wel rond de -200 worden.. misschien een record
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
lobert wrote:Lekker doelsaldo al Bijna gemiddeld 10 doelpunten per wedstrijd tegen.. Als dat zo doorgaat ga ik naar -300.. maar dat zal wel rond de -200 worden.. misschien een record