Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sljivovica
Member of the Soccer Project Association

Post by sljivovica »

MARKLUIJTEN wrote:Maandag mogen wij tegen elkaar, ik heb mazzel dat je keeper niet helemaal fit is en je hebt een geschorste CB. Daarentegen is mijn team vooralsnog compleet.

Succes Maandag :wink:
Mijn CB is niet geschorst, mijn B-LM wel. Dat is minder gezien mijn A-LM agressiever is. Mijn C-keeper is eigenlijk de beste keeper die ik heb, mijn A-en C-keeper halen 69, mijn B-keeper haalt 67. Maar die is B aangezien de A en C al 100% ervaring hebben. :wink:
Oftewel, als ik wil kan ik maandag gewoon m'n beste keeper opstellen.

Ik weet nog niet wat ik doen moet, kwalitatief valt er weinig te halen, en ook op agressie kan ik je niet verrassen :(
Dus of er vol voor gaan en hopen dat ik geluk heb, of iets gas terug om de rest van de week beter te zijn. Kweet het nog niet :?
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

sljivovica wrote: Mijn CB is niet geschorst, mijn B-LM wel. Dat is minder gezien mijn A-LM agressiever is. Mijn C-keeper is eigenlijk de beste keeper die ik heb, mijn A-en C-keeper halen 69, mijn B-keeper haalt 67. Maar die is B aangezien de A en C al 100% ervaring hebben. :wink:
Oftewel, als ik wil kan ik maandag gewoon m'n beste keeper opstellen.

Ik weet nog niet wat ik doen moet, kwalitatief valt er weinig te halen, en ook op agressie kan ik je niet verrassen :(
Dus of er vol voor gaan en hopen dat ik geluk heb, of iets gas terug om de rest van de week beter te zijn. Kweet het nog niet :?
Ik bedoel ook je LM, ik ben echt suf vandaag zeg :?

Je zal naar alle waarschijnlijk 137 of hoger moeten halen. En met agressie kan je me niet verassen nee, dat is het belangerijkste van SP dus die regel begrijp ik wel. Ik ga in ieder geval net als altijd vol in aanval dus ik zal je verdedigers het eens flink lastig maken :wink:
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
Raffin

Post by Raffin »

@Smoje, verkijk je niet op the skunks.. die kerel heeft veel geld en een deftige A-ploeg die absoluut niet agressief is..
Smoje

Post by Smoje »

Raffin wrote:@Smoje, verkijk je niet op the skunks.. die kerel heeft veel geld en een deftige A-ploeg die absoluut niet agressief is..
Idd , maar zijn drie beste speler zijn alledrie LF bvb , en hij is zeker te pakken , dat er goeie ploegen gaan zakken is zeker , want er zijn niet veel ploegen die het verdienen om te degraderen , het zal op details beslist worden.

Maar een gewaarschuwde Smoje is er tien waard lol... 8)
Ghent Semper Fidelis.
lobert

Post by lobert »

Smoje wrote:
Raffin wrote:@Smoje, verkijk je niet op the skunks.. die kerel heeft veel geld en een deftige A-ploeg die absoluut niet agressief is..
Idd , maar zijn drie beste speler zijn alledrie LF bvb , en hij is zeker te pakken , dat er goeie ploegen gaan zakken is zeker , want er zijn niet veel ploegen die het verdienen om te degraderen , het zal op details beslist worden.

LF 92 % van mij gekocht.. Goede speler hè? :P
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Smoje

Post by Smoje »

Die wou ik ook , maar ik had meerdere spelers nodig , dus ik stond financieel niet sterk genoeg , helaas. Want ik heb echt een goeie vervanger nodig voor mijn sterkhouder Nevland, die enkele dagen terug 29 werd (bp 74)
Ghent Semper Fidelis.
Raffin

Post by Raffin »

lobert wrote:
Smoje wrote:

LF 92 % van mij gekocht.. Goede speler hè? :P
ja, maar ik begrijp niet waarom hij die gekocht heeft eiglijk..
Smoje

Post by Smoje »

Stel mij die vraag ook , als uw twee beste spelers LF zijn , dan ga je toch voor een andere positie of verkoopt ge uw andere LF's . Anyway , voor Lobert maakt dat niet uit , als hij zijn geld maar heeft natuurlijk.
Ghent Semper Fidelis.
Raffin

Post by Raffin »

hehe idd

zijn strategie is vreemd

die CF dat hij daar verkoopt.. why?
Smoje

Post by Smoje »

Raffin wrote:hehe idd

zijn strategie is vreemd

die CF dat hij daar verkoopt.. why?
30 mio is wel een mooie prijs natuurlijk , zou het misschien ook wel gedaan hebben in dit geval. Ge koopt er u misschien twee dezelfde voor als ge een beetje speurt.
Ghent Semper Fidelis.
brever

Post by brever »

De crisis vermeden

Na de verdiende 0-1 (3% beter) winst op FC CRISIS,heeft Overpelt FFC de crisis in eigen rangen vermeden.
Eindelijk heeft een lichte vorm van tactiek nog eens vruchten afgeworpen.
We hebben daardoor wel 5 geschorsten morgen tegen Eintracht,maar dat is dus ingecalculeerd.
Morgen zijn die 3 punten ook van ons.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
sljivovica

Post by sljivovica »

Kansloze nederlaag tegen X-tenzo.
We hadden een voor ons vreemde (5-4-1) opstelling uit de hoge hoed getoverd, maar alle intenties werden na een half uur al verpest door het uitvallen van m'n RM. Dat kostte me al een aantal punten, en de rode kaart voor m'n LM maakte het helemaal af.
Misschien, wie weet, zonder uitvaller en rode kaart, was ik in de buurt van zijn linieratings gekomen en had ik op een puntje kunnen hopen.
Maar ja, de rode kaart was meer dan logisch. 8)

Gegokt en verloren. :twisted:

Het goede nieuws is dat ik het zo gedaan heb dat m'n wedstrijd van dinsdag er niet onder lijdt.
Ik zie kansen op een stuntje bij Chesterfield :) .
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
gangstakiller

Post by gangstakiller »

brever wrote:De crisis vermeden

Na de verdiende 0-1 (3% beter) winst op FC CRISIS,heeft Overpelt FFC de crisis in eigen rangen vermeden.
We hebben daardoor wel 5 geschorsten morgen tegen Eintracht,maar dat is dus ingecalculeerd.
Het is maar wat je terecht noemt. Mijn team is velen klasse beter dan jouw team. Maar als jij niet eens een rode kaart pakt bij een scheids van 95% met een agressie van 75% dan weet ik het ook niet meer. Maar gefeliciteerd met de punten. Degraderen ga je toch wel, met dat nep-team van je.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
brever

Post by brever »

gangstakiller wrote:
brever wrote:De crisis vermeden

Het is maar wat je terecht noemt. Mijn team is velen klasse beter dan jouw team. Maar als jij niet eens een rode kaart pakt bij een scheids van 95% met een agressie van 75% dan weet ik het ook niet meer. Maar gefeliciteerd met de punten. Degraderen ga je toch wel, met dat nep-team van je.

ik heb geen team,ik heb een nep team :wink:
Een nep team hebben we alle 36000 :idea:
Met die scheids ,was een ingecalculeerd risico,als ik met evenveel agressie speel als jouw,verlies ik 100%,nu had ik een 50/50 kans en het heeft goed uitgedraaid.
Mijn ambitie is om erin te blijven met een zwakker team dan de meeste anderen.Dat je niet tegen je verlies kan is uw probleem.
Deze overwinnig is niet gestolen ,zeker niet met 3% betere linieratings :wink:
Last edited by brever on Mon Apr 16, 2007 11:51 am, edited 2 times in total.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Raffin

Post by Raffin »

3-2 winst tegen The Guardians
Ik wist dat het een close call ging worden.. 3% beter

morgen naar Isis 8)

@ Crisis: tegen je verlies kan je blijkbaar niet.. wen er maar aan..
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”