Raffin wrote:3-2 winst tegen The Guardians
Ik wist dat het een close call ging worden.. 3% beter
Speler van 24agressie pakt rood

Was een gok om 55% agressie te spelen
Volgende keer beter

Moderator: Moderator
Ik denk dat je een stuk minder kansloos was geweest als je de agressie minder had ingesteld. Je had een instelling van 100% bij een scheids van 75%, dat is wel erg veel. Mijn spelers hadden allemaal maar 96% moraal en ik had 97% TS. Er waren mss wel kansen omdat mijn linierarting ook niet overdreven hoog was daardoor.sljivovica wrote:Kansloze nederlaag tegen X-tenzo.
We hadden een voor ons vreemde (5-4-1) opstelling uit de hoge hoed getoverd, maar alle intenties werden na een half uur al verpest door het uitvallen van m'n RM. Dat kostte me al een aantal punten, en de rode kaart voor m'n LM maakte het helemaal af.
Misschien, wie weet, zonder uitvaller en rode kaart, was ik in de buurt van zijn linieratings gekomen en had ik op een puntje kunnen hopen.
Maar ja, de rode kaart was meer dan logisch.![]()
Gegokt en verloren.![]()
Het goede nieuws is dat ik het zo gedaan heb dat m'n wedstrijd van dinsdag er niet onder lijdt.
Ik zie kansen op een stuntje bij Chesterfield.
Tegen verliezen kan ik wel hoor. Maar als mensen beweren dat het een terechte uitslag is, kan ik mij daar aan irriteren.Raffin wrote:3-2 winst tegen The Guardians
Ik wist dat het een close call ging worden.. 3% beter
morgen naar Isis![]()
@ Crisis: tegen je verlies kan je blijkbaar niet.. wen er maar aan..
Ik vind het net klasse om te winnen van een team dat beter is! Maar natuurlijk moet je ook een beetje het geluk aan je kant hebben dan. Ik vind het in ieder geval niet gepast zo te reageren ...gangstakiller wrote:Het is maar wat je terecht noemt. Mijn team is velen klasse beter dan jouw team. Maar als jij niet eens een rode kaart pakt bij een scheids van 95% met een agressie van 75% dan weet ik het ook niet meer. Maar gefeliciteerd met de punten. Degraderen ga je toch wel, met dat nep-team van je.brever wrote:De crisis vermeden
Na de verdiende 0-1 (3% beter) winst op FC CRISIS,heeft Overpelt FFC de crisis in eigen rangen vermeden.
Eindelijk heeft een lichte vorm van tactiek nog eens vruchten afgeworpen.
We hebben daardoor wel 5 geschorsten morgen tegen Eintracht,maar dat is dus ingecalculeerd.
Morgen zijn die 3 punten ook van ons.
Isis wrote:Ik vind het net klasse om te winnen van een team dat beter is! Maar natuurlijk moet je ook een beetje het geluk aan je kant hebben dan. Ik vind het in ieder geval niet gepast zo te reageren ...gangstakiller wrote:Het is maar wat je terecht noemt. Mijn team is velen klasse beter dan jouw team. Maar als jij niet eens een rode kaart pakt bij een scheids van 95% met een agressie van 75% dan weet ik het ook niet meer. Maar gefeliciteerd met de punten. Degraderen ga je toch wel, met dat nep-team van je.brever wrote:De crisis vermeden
Na de verdiende 0-1 (3% beter) winst op FC CRISIS,heeft Overpelt FFC de crisis in eigen rangen vermeden.
Eindelijk heeft een lichte vorm van tactiek nog eens vruchten afgeworpen.
We hebben daardoor wel 5 geschorsten morgen tegen Eintracht,maar dat is dus ingecalculeerd.
Morgen zijn die 3 punten ook van ons.
Zo erg veel blijkt het niet te zijn hoor. Mijn tegenstander doet exact hetzelfde en pakt geen rode kaart. Hij beweert ook nog eens dat het terecht is.X-Tenzo wrote:Ik denk dat je een stuk minder kansloos was geweest als je de agressie minder had ingesteld. Je had een instelling van 100% bij een scheids van 75%, dat is wel erg veel. Mijn spelers hadden allemaal maar 96% moraal en ik had 97% TS. Er waren mss wel kansen omdat mijn linierarting ook niet overdreven hoog was daardoor.sljivovica wrote:Kansloze nederlaag tegen X-tenzo.
We hadden een voor ons vreemde (5-4-1) opstelling uit de hoge hoed getoverd, maar alle intenties werden na een half uur al verpest door het uitvallen van m'n RM. Dat kostte me al een aantal punten, en de rode kaart voor m'n LM maakte het helemaal af.
Misschien, wie weet, zonder uitvaller en rode kaart, was ik in de buurt van zijn linieratings gekomen en had ik op een puntje kunnen hopen.
Maar ja, de rode kaart was meer dan logisch.![]()
Gegokt en verloren.![]()
Het goede nieuws is dat ik het zo gedaan heb dat m'n wedstrijd van dinsdag er niet onder lijdt.
Ik zie kansen op een stuntje bij Chesterfield.
Chesterfield is de stuntmaster hoor, ik speelde gelijk met 12% meer linierating tegen hem.
Hij lokt het gewoon uit met al die kleur erbij wilt hij helemaal opvallen. En als ik dan mijn reactie er op geef, wordt ik van alle kanten aangevallen.X-Tenzo wrote:Ik kan de reactie van ganstakiller wel begrijpen hoor, ik denk dat het verlies niet terecht is en de reactie daarop is wat overdreven. Ik zou persoonlijk blij zijn met zo'n overwinning, maar ik zou het dan toch wat anders formuleren op het forum. Iets in de trand van: ''Een onterechte overwinning behaald, maar we zijn erg blij met de 3 punten''.
gangstakiller wrote:Isis wrote:Ik vind het net klasse om te winnen van een team dat beter is! Maar natuurlijk moet je ook een beetje het geluk aan je kant hebben dan. Ik vind het in ieder geval niet gepast zo te reageren ...gangstakiller wrote: Het is maar wat je terecht noemt. Mijn team is velen klasse beter dan jouw team. Maar als jij niet eens een rode kaart pakt bij een scheids van 95% met een agressie van 75% dan weet ik het ook niet meer. Maar gefeliciteerd met de punten. Degraderen ga je toch wel, met dat nep-team van je.
Ja maaar Isis kom op zeg. Hij wint een wedstrijd en hij weet niet hoe snel hij iets op het forum neer moet zetten, met kleur en al, en demigrerende opmerkingen over het woord crisis.
Nou dan kan hij een reactie terug verwachten. Ik zou me kapot schamen om me op het forum te vertonen, met zo een team, na al die jaren.
als ik jouw was ,vraag ineens een emmer ijsgangstakiller wrote:Hij lokt het gewoon uit met al die kleur erbij wilt hij helemaal opvallen. En als ik dan mijn reactie er op geef, wordt ik van alle kanten aangevallen.X-Tenzo wrote:Ik kan de reactie van ganstakiller wel begrijpen hoor, ik denk dat het verlies niet terecht is en de reactie daarop is wat overdreven. Ik zou persoonlijk blij zijn met zo'n overwinning, maar ik zou het dan toch wat anders formuleren op het forum. Iets in de trand van: ''Een onterechte overwinning behaald, maar we zijn erg blij met de 3 punten''.
Na actie, komt een reactie.
Oke mij reactie is overdreven, maar niet meer overdreven dan de actie.
Maar goed het is maar een spel, ik ga nu maar een terrasje pakken, altijd lekker met dit weer
Ik heb niets gestolen,ik heb mijn nepspelers gefeliciteerd met de verdiende overwinning,en heb zo een crisis kunnen afwenden in mijn team,meer is er niet gezegd.Smoje wrote:Niemand valt u aan Gangstakiller , maar Brever is ook een gerespecteerd lid hier , dus die zal het wel niet zo bedoeld hebben. Trouwens een beetje animo mag wel. Nog nooit met zoveel forummers in dezelfde reeks gezeten.
Duidelijk een misverstand.