Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
1-1 gelijkspeeld maar we verdienden meer. 13 op 15 tegen de 16e, 9e, 5e, 11e en 7e. Nu op verplaatsing naar de 13e maar we zullen ook daar moeten knokken voor de 3 punten! En dan thuis tegen de 2e...
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
-
Sandscorpia heeft zich al bekend gemaakt in de E-divisie. Het team versloeg vanochtend the kannibals met afgetekende 4 - 1 cijfers. Zo won Sandscorpia zijn laatste 4 thuiswedstrijden, het bevestigt daarmee zijn sterke thuisreputatie. Uit draait het vaak wat minder, maar volgens manager Fikkiezero kan je de sfeer uit de SandArena gewoon nergens anders vinden. Die SandArena is het grootste stadion van E.72 met 15.000 plaatsen, een resultaat van een grootse verbouwing in seizoen 15. Toen werden 5.000 plaatsen bijgebouwd, 30 kantines, honderden wc's en duizenden parkings. En ook nu breidt het stadion weer uit. Er komen 1000 extra zitjes, om de nu opvallend lage oostkant (1.000 zitjes) wat op te hogen.
In de Rock the Cabash cup ging Sandscorpia ook goed van start. Met het A-team werd met 3 - 0 gewonnen van FC de mongoaltjes. Een verdiende overwinning, en meteen goed voor de leiding in de groep. Sandscorpia maakte van de cup een doel, en wil dat ook inlossen.
Ondanks de huidige 2de plaats is er geen intentie om te promoveren. We willen zo snel mogelijk zekerheid omtrent het behoud, en daarna zien we wel. Vanaf de dag dat we mathematisch zeker zijn, mag de trainer alles wat hij wil uitproberen, en transferen of cups spelen à volonté. Wel met de conditie dat we volgend seizoen dan kampioen spelen. Daarvoor missen we vandaag de dag kwaliteit en ervaring.
Dé brok ervaring, Jan Souleymane, 86%, stopt dit seizoen bij Sandscorpia. Hij wil zijn carrière in schoonheid afsluiten bij een G of H-ploeg, en mag na de winterstop vertrekken. Hij is ondertussen 32 en bereikt niet meer zo'n hoog niveau. Zijn opvolger, de furieuze Italiaan Marchesetti, wordt volgens kenners een toptalent genoemd. Enig gebrek aan dat talent is zijn agressie (97%
). Hopelijk kan hij die beheersen. Blijkt dat niet zo, na enkele testen, mag hij vertrekken. Tot aan de winterstop zal Marchesetti geleidelijk aan in de ploeg ingespeeld worden.
In de Rock the Cabash cup ging Sandscorpia ook goed van start. Met het A-team werd met 3 - 0 gewonnen van FC de mongoaltjes. Een verdiende overwinning, en meteen goed voor de leiding in de groep. Sandscorpia maakte van de cup een doel, en wil dat ook inlossen.
Ondanks de huidige 2de plaats is er geen intentie om te promoveren. We willen zo snel mogelijk zekerheid omtrent het behoud, en daarna zien we wel. Vanaf de dag dat we mathematisch zeker zijn, mag de trainer alles wat hij wil uitproberen, en transferen of cups spelen à volonté. Wel met de conditie dat we volgend seizoen dan kampioen spelen. Daarvoor missen we vandaag de dag kwaliteit en ervaring.
Dé brok ervaring, Jan Souleymane, 86%, stopt dit seizoen bij Sandscorpia. Hij wil zijn carrière in schoonheid afsluiten bij een G of H-ploeg, en mag na de winterstop vertrekken. Hij is ondertussen 32 en bereikt niet meer zo'n hoog niveau. Zijn opvolger, de furieuze Italiaan Marchesetti, wordt volgens kenners een toptalent genoemd. Enig gebrek aan dat talent is zijn agressie (97%

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
vandaag helaas met 2-1 verloren
ik miste m'n A-LB en A-RM, mocht ik die gehad hebben had ik misschien net een puntje uit het vuur kunnen slepen,
in ieder geval staan we nog steeds eerste met 15 punten, maar ik wordt op de hielen gezeten, het belooft een spannend seizoen te worden bij ons
Klassement
1 Fresh 15
2 essevee 14
3 KRC PeHari 13
4 DE SLOEBERTJES 12
5 FC Bagger U.. 11
6 fc foxen 11

ik miste m'n A-LB en A-RM, mocht ik die gehad hebben had ik misschien net een puntje uit het vuur kunnen slepen,
in ieder geval staan we nog steeds eerste met 15 punten, maar ik wordt op de hielen gezeten, het belooft een spannend seizoen te worden bij ons
Klassement
1 Fresh 15
2 essevee 14
3 KRC PeHari 13
4 DE SLOEBERTJES 12
5 FC Bagger U.. 11
6 fc foxen 11
Wel, en weer een nederlaag: 0-1 tegen de eerste in de competitie. Het zijn elke keer maar kleine verliezen maar daar koop ik natuurlijk niets mee hé! Ondertussen gezakt van 15de naar 16de plaats... Behoud zal dan toch moeilijk worden?
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
manager of dino's since 29/08/2006
-
weer een 3-1 overwinning danzij goals van mijn topschutters. Nog steeds gedeeld aan de leiding met 18/18. Ik begin mij af te vragen of dat ander team buiten tegen mij ook nog is punten gaat verliezen.
Sta nu al 2 goals voor in de topschutterstand op de tweede, die plaats wordt gedeeld door mijn andere CF en een andere spits.
Morgen beker en daarna zeer gemakkelijke kaart en daarna een iets moeilijkere, maar normaal zou alles gewonnen moeten kunnen worden. Wel weer 3 geschorsten, maar mss maar beter ook zo zodat ze vrijdag zeker kunnen spelen, die match wordt belangrijk.
Wel nog steeds stadion niet vol gekregen, deze keer 25855 in, en er is nog plaats voor 145 extra
Sta nu al 2 goals voor in de topschutterstand op de tweede, die plaats wordt gedeeld door mijn andere CF en een andere spits.
Morgen beker en daarna zeer gemakkelijke kaart en daarna een iets moeilijkere, maar normaal zou alles gewonnen moeten kunnen worden. Wel weer 3 geschorsten, maar mss maar beter ook zo zodat ze vrijdag zeker kunnen spelen, die match wordt belangrijk.
Wel nog steeds stadion niet vol gekregen, deze keer 25855 in, en er is nog plaats voor 145 extra

-
1 - 6 thuis ingemaakt. Manager Fikkiezero mocht het aan de 15.000 fans komen uitleggen, die luidkeels morden. Zijn toespraak, kort samengevat, kwam erop neer dat de club een rustjaartje inbouwde, waarin ook het B-team kansen moest krijgen. De club moest uitbreiden, ook qua spelers en financieel, en volgend seizoen naar D promoveren.
Maar de fans reageerden erg kwaad. Begrijpelijk: de club stond 2de, had 4 van de 5 matchen gewonnen (de ene verliesmatch was ook al met het B-team) en stond dus op een plaats die rechtgeeft op promotie. Door het verlies loopt de leider verder weg, en staat de club 4de.
Manager Fikkiezero zei al dat de trainer vanaf nu de thuismatchen met het A-team zal afwerken, zodat de SandArena opnieuw een stadion wordt waar elke tegenstander met knikkende knieën naartoe komt.
Maar de fans reageerden erg kwaad. Begrijpelijk: de club stond 2de, had 4 van de 5 matchen gewonnen (de ene verliesmatch was ook al met het B-team) en stond dus op een plaats die rechtgeeft op promotie. Door het verlies loopt de leider verder weg, en staat de club 4de.
Manager Fikkiezero zei al dat de trainer vanaf nu de thuismatchen met het A-team zal afwerken, zodat de SandArena opnieuw een stadion wordt waar elke tegenstander met knikkende knieën naartoe komt.

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
vanochtend weer een mooie overwinning gehaald; 2-0 met linieratings van 128 (bij 60% argressie)
voorlopig gaat het allemaal nog voorspoedig en zijn er slechts één keer drie punten verspeeld, we staan nu nog steeds eerste met 1 en 2 punten voorsprong op de nummer 2 en 3, het enige minpunt is onze CM die voor 6 dagen geblesseerd is geraakt
we hebben niet echt een vervanger voor hem, onze b-LM presteert toch al een 3 bp minder en is een agressief kereltje,
maar we staan nu nog steeds eerste en we gaan deze positie natuurlijk niet meer uit handen geven
voorlopig gaat het allemaal nog voorspoedig en zijn er slechts één keer drie punten verspeeld, we staan nu nog steeds eerste met 1 en 2 punten voorsprong op de nummer 2 en 3, het enige minpunt is onze CM die voor 6 dagen geblesseerd is geraakt

we hebben niet echt een vervanger voor hem, onze b-LM presteert toch al een 3 bp minder en is een agressief kereltje,
maar we staan nu nog steeds eerste en we gaan deze positie natuurlijk niet meer uit handen geven