Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Celtic'85
Member of the Soccer Project Association

Post by Celtic'85 »

visserke wrote:
Celtic'85 wrote:0-1 winst op het veld van de laatst geklasseerde Trencin.
Donderdag eerste "derby" van het seizoen : Thuis tegen essevee. :wink:
Hopelijk kunnen we dan eens iets anders doen dan gelijkspelen :)
Zit eraan te komen, mijn A-CM ligt in de prak en mijn 2e is nog herstellende en dus niet helemaal fit. Dit seizoen zijn al 3 CM's bij me gekwetst geweest. :(
Momenteel in C.7
Celtic 85
visserke

Post by visserke »

Celtic'85 wrote:
visserke wrote:
Celtic'85 wrote:0-1 winst op het veld van de laatst geklasseerde Trencin.
Donderdag eerste "derby" van het seizoen : Thuis tegen essevee. :wink:
Hopelijk kunnen we dan eens iets anders doen dan gelijkspelen :)
Zit eraan te komen, mijn A-CM ligt in de prak en mijn 2e is nog herstellende en dus niet helemaal fit. Dit seizoen zijn al 3 CM's bij me gekwetst geweest. :(
1 voordeel die ik voor mezelf zie; is dat ik tegen morgen terug aan 100% teamspirit zal zitten. Maar omdat je het thuisvoordeel hebt en toch wel op de 4de plaats staat, beschouw ik je zowiezo als favoriet.
Huidige divisie: C7
Den Uier

Post by Den Uier »

Vandaag kloppen we de leider vollenbak met het kleinste verschil 1-0 !!! Ze hadden nog niets verloren ! Morgen mogen we naar de nummer 4 ! We moeten alweer 2 basisspelers missen en men A-CM ligt out voor een week :( We hopen morgen alvast op 1 puntje en dan zijn we al heel tevreden ;-)

Huidige stand C.8

1 Trenguitos 19
2 vollenbak 18
3 As Bari 15
4 Portpires 14
5 CIINI FURIOSI 14
6 cfc 13
7 Purple White 12
8 FC EbaIba 10
9 3CITY 9
10 Je_le_Pytanii 9
--------------------------------------------------------------------------------
11 Achilles 8
12 Aud Pekes team 8
13 The Babies 8
14 brs 4
15 Nike Itegem.. 0
16 De Dakwerkers 0
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
kvk dries

Post by kvk dries »

we winnen alweer , de leider heeft nog altijd geen punten verloren ( hij moest van mij gelijkgespeeld hebben tegen mij omdat we gelijke ratings hadden maarnee hij wint .. )
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

1-2 kopje onder tegen essevee, 1e nederlaag van het seizoen. Essevee speelde agressiever, maar bleek uiteindelijk wel het sterkste team te hebben. Morgen wordt moeilijk, want A-kern is allesbehalve fit en moet 3 a-spelers missen...Hopen op een puntje tegen el stino. Ik hoop nu niet 0 op 6 te halen tegen essevee en fc royal, ze zouden nogal lachen.... :roll:
Momenteel in C.7
Celtic 85
Triple-M

Post by Triple-M »

3-3 gelijk tegen de nummer 3 in de 3 wedstijd van deze week.
Zal geen toeval zijn!!! :) :) :)
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jokke

Post by jokke »

Deze week al een 9/9 behaald en een ronde verder in de beker.
Nu op verplaatsing tegen visserke. We zullen blij zijn met 1 punt, aangezien onze linksback geschorst is en de vervanger deze morgen een kwetsure opliep. We zijn dus genoodzaakt om een Cb op de lb plaats te zetten. Verder nog 2 geschorsten. Het doel is dus om gelijk te spelen.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
DeLaNuit

Post by DeLaNuit »

1-0 gewonnen :)

1 .fl!pm0d3.s.. 18
2 kvc Booischot 15
3 Gab United 14
4 FC DeLaNuit 14
5 KVOllivier 13
6 FC Primitivus 13
7 Real Brugge 12
8 porcacamunia 10
9 la gantoise1 10
10 Nerealus 10

--------------------------------------------------------------------------------

11 Jugglers 8
12 da hood 8
13 FK Liverpoolis 7
14 KRC Molleke 6
15 FC Kama 1
16 Metalurg Sy.. 0

En dan te bedenken dat we aan het begin van het seizoen met een teamspirit van 70% zaten.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523
Image
Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Image
el stino

Post by el stino »

Celtic'85 wrote:1-2 kopje onder tegen essevee, 1e nederlaag van het seizoen. Essevee speelde agressiever, maar bleek uiteindelijk wel het sterkste team te hebben. Morgen wordt moeilijk, want A-kern is allesbehalve fit en moet 3 a-spelers missen...Hopen op een puntje tegen el stino. Ik hoop nu niet 0 op 6 te halen tegen essevee en fc royal, ze zouden nogal lachen.... :roll:
van mij moet je denk ik niet echt schrik hebben. het draait gewoon weg vierkant en ik snap er geen kl*t van :?

ok. eerste week was zwaar. 2e week ook. maar we hadden vandaag toch gehoopt om eens een overwinning te kunnen vieren. de ploeg was in vorm en overal 100%. jammer dat het een strenge scheids was. mssn iets te slap gespeelt. maar we eindigen de wedstrijd alsnog met 10 man. :(

bovendien heb ik deze namiddag een overvolle agenda met VrB. dus men spelers zullen morgen niet topfit zijn.
met alle respect Celtic, maar ik weet dat wanneer men team topfit is, ik je kan verslaan en de betere ben. :)
nu ja, jij zit ook met 2 geschorsten zie ik. dus het zal erom stuiven wie met de ptn gaat lopen.

de achterstand is nog niet zo groot op de 10e plaats. maar lang moeten we ook niet meer wachten om ptn te gaan pakken.
volgende week is het cruciaal. dan komt de 'simpelste' week, waarin we gewoon alles moeten geven.
lukt het ook daar niet. tja :)

ik heb nu 3 spelers op de Tl die eind dit weekend zullen vertrekken, dus ik hoop nu niet dat die lage Ts me gaat nekken.
grr, toch een hele andere belefenis als vorig seizoen in D. :D

veel succes Celtic voor morgen. :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
visserke

Post by visserke »

Celtic'85 wrote:1-2 kopje onder tegen essevee, 1e nederlaag van het seizoen. Essevee speelde agressiever, maar bleek uiteindelijk wel het sterkste team te hebben. Morgen wordt moeilijk, want A-kern is allesbehalve fit en moet 3 a-spelers missen...Hopen op een puntje tegen el stino. Ik hoop nu niet 0 op 6 te halen tegen essevee en fc royal, ze zouden nogal lachen.... :roll:
Een broodnodige 3punter want blijkbaar hebben sommige staartploegen ook punten kunnen pakken. Ik denk inderdaad dat de agressie in mijn voordeel heeft gespeeld. Maar alleszinds dik tevreden dus :wink:
visserke

Post by visserke »

jokke wrote:Deze week al een 9/9 behaald en een ronde verder in de beker.
Nu op verplaatsing tegen visserke. We zullen blij zijn met 1 punt, aangezien onze linksback geschorst is en de vervanger deze morgen een kwetsure opliep. We zijn dus genoodzaakt om een Cb op de lb plaats te zetten. Verder nog 2 geschorsten. Het doel is dus om gelijk te spelen.
Met 9 punten voorsprong en een nummer 1 plaats zou je toch iets meer ambitie moeten tonen :)
Ik heb 2 A-kernspelers die geschorst zijn, dus ook daar een verzwakking in mijn team. Gelukkig speel ik thuis en hopelijk is dat in mijn voordeel.
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Vandaag gewonnen tegen Roslar SV, morgen moet ik tegen Kz Legacy op verplaatsing. Normaalgesproken altijd een moeilijke verplaatsing waar ik altijd punten laat liggen... hopelijk dit seizoen nu eens niet.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
sanex

Post by sanex »

2-1 gewonnen van Kz legacy
el stino

Post by el stino »

voila, onze opstelling is gemaakt voor morgen tegen Celtic :)

wat de uitslag ook zal zijn, maat mij niets uit :P
winst zou mooi zijn :)
gelijkspel zou ook goed zijn, omdat de spelers niet optimaal aan de aftrap verschijnen.
verlies is iets erger, maar dan heeft Celtic toch 3ptn bij en blijft hij in de top-5 :)

C.7 staat op een 5e plaats qua globale klasse van alle divisies. :!: toch mooi :)
een gemiddelde van 78%. Royal FC heeft 79% dus zou ik me moeten kunnen redden :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
mr charlie

Post by mr charlie »

dringd eens beginnen punten pakken!
8 :(

vanaf volgende week gaan we er voor (hoop ik) 8)
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”