Celtic'85 wrote:1-2 kopje onder tegen essevee, 1e nederlaag van het seizoen. Essevee speelde agressiever, maar bleek uiteindelijk wel het sterkste team te hebben. Morgen wordt moeilijk, want A-kern is allesbehalve fit en moet 3 a-spelers missen...Hopen op een puntje tegen el stino. Ik hoop nu niet 0 op 6 te halen tegen essevee en fc royal, ze zouden nogal lachen....

van mij moet je denk ik niet echt schrik hebben. het draait gewoon weg vierkant en ik snap er geen kl*t van
ok. eerste week was zwaar. 2e week ook. maar we hadden vandaag toch gehoopt om eens een overwinning te kunnen vieren. de ploeg was in vorm en overal 100%. jammer dat het een strenge scheids was. mssn iets te slap gespeelt. maar we eindigen de wedstrijd alsnog met 10 man.
bovendien heb ik deze namiddag een overvolle agenda met VrB. dus men spelers zullen morgen niet topfit zijn.
met alle respect Celtic, maar ik weet dat wanneer men team topfit is, ik je kan verslaan en de betere ben.
nu ja, jij zit ook met 2 geschorsten zie ik. dus het zal erom stuiven wie met de ptn gaat lopen.
de achterstand is nog niet zo groot op de 10e plaats. maar lang moeten we ook niet meer wachten om ptn te gaan pakken.
volgende week is het cruciaal. dan komt de 'simpelste' week, waarin we gewoon alles moeten geven.
lukt het ook daar niet. tja
ik heb nu 3 spelers op de Tl die eind dit weekend zullen vertrekken, dus ik hoop nu niet dat die lage Ts me gaat nekken.
grr, toch een hele andere belefenis als vorig seizoen in D.
veel succes Celtic voor morgen.