Vannacht een 4-0 overwinning. Met 2 B-spelers lage moraal en maar 87% TS wisten we toch een nette 141 rating te halen. We gaan nog steeds aan de leiding maar het verschil is niet groot, 1 heel punt. Verbazingwekkend dat de stegenezen is onze nekjes blijft hijgen met zijn agressieve spelers. Er moet een moment komen waarop hij het gaat verliezen door de agressie, dat kan haast niet anders.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Strijd der titanen
Vreugdevolle winst thuis tegen Titanii.2-1 werd het,en we speelden weer met vol risico,100%agressie,72% scheids en geen rood.
Spijtig voor onze roemeense vriend Aptul(die we respecteren),gezien onze vroegere grote wedstrijden in het verleden met zijn oude team Opereta.
Door deze winst blijft de hoop om ons te redden.
Ze zullen weten dat ze tegen ons gespeeld hebben,we zullen steeds met zin voor risico spelen.
2-1 overwinning vannacht en daarmee komen we op 20 punten. We staan hiermee nog steeds op een 1e plaats met 1 punt voorsprong op de nr 2 en 5 punten op de nr 3, eidenlijk komen we wat los. Onze allereerste 8 wedstrijden in B zijn we nog ongeslagen, maar dat zal niet het hele seizoen zo blijven.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
man man, doordat ik al ne hele tijd niet met m'n A ploeg gespeeld had, hadden somige niet eens 90 % moraal en ook moesten we onze lb missen en dan nog een rotte rode kaart...
Terecht verloren
We moeten ons wat meer bezighouden met SP te managen want een 10de plaats is alles behalve goed
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Volgende week wordt een zware week voor ons. De nr's 3, 4 en 5 komen achter elkaar op bezoek. We hebben echter kans om meteen goede zaken te doen en alle 3 de teams op 8 punten achterstand te zetten.
De gemiddelde linierating liegt er ook niet om, de afgelopen 8 ligawedstrijden, maarliefst 138,5 gemiddeld per wedstrijd. daar moeten we de volgende 3 wedstrijden ook mee kunnen winnen.
Ondanks de zure nederlaag op maandag thusi teegn Overspelt, hebben we ons knap teruggeknokt met 3 overwinningen op rij. Jammer dat we op de maandag zo benadeeld waren, anders stonden we op plek 1
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
gangstakiller wrote:Ondanks de zure nederlaag op maandag thusi teegn Overspelt, hebben we ons knap teruggeknokt met 3 overwinningen op rij. Jammer dat we op de maandag zo benadeeld waren, anders stonden we op plek 1
Daar ging je inderdaad de mist in
Man,man,man met zo'n spellingsfouten,ik zou me schamen en me niet meer op het forum tonen.
gangstakiller wrote:Ondanks de zure nederlaag op maandag thusi teegn Overspelt, hebben we ons knap teruggeknokt met 3 overwinningen op rij. Jammer dat we op de maandag zo benadeeld waren, anders stonden we op plek 1
Man,man,man met zo'n spellingsfouten,ik zou me schamen en me niet meer op het forum tonen.
Je bent nog wat vergeten, Maandag is met een hoofdletter, wel opletten hé
In je eigen tekst: Na een komma komt een spatie, dat heb je 4 keer niet gedaan.
Er zitten nog meer discutabele punten in je korte tekst, maar ik ben ook geen taalkundige dus daar laat ik me niet over uit.
Volgens mij noemen ze dit in België muggenziften toch, laat elkaar gewoon met rust als er eens typfouten gemaakt worden
Er zitten nog meer discutabele punten in je korte tekst, maar ik ben ook geen taalkundige dus daar laat ik me niet over uit.
Volgens mij noemen ze dit in België muggenziften toch, laat elkaar gewoon met rust als er eens typfouten gemaakt worden
Maandag is enkel aan het begin van een zin met een hoofdletter, maandag in het midden van een zin dus niet. Misschien verwar jij met Monday, het Engelse, waar de dagen wel met een hoofdletter geschreven worden. Oja, fijne competitiestart van je
Badbuffalo wrote:
Maandag is enkel aan het begin van een zin met een hoofdletter, maandag in het midden van een zin dus niet. Misschien verwar jij met Monday, het Engelse, waar de dagen wel met een hoofdletter geschreven worden. Oja, fijne competitiestart van je
Dat kan je wel zeggen ja, hopen dat het zo door gaat