die vrb zorgen voor extra ervaring in de ploeg...
yeehaa, heb nog steeds het maximum van de punten, samen met 2 andere ploegen.
sta dankzij hoog doelsaldo op kop

het loopt nog steeds van een leie dakje
Moderator: Moderator
HEb eerste een belangrijke competitie gaat voor, dan belangrijke cupwedstrijd en dan pas deze cup. Ik zal er alles aan doen om te winnen maar ik begin de eerste ronde ,met een B teamklenne wrote:jona, we moeten zondag 2 keer tege mekaar(1keer vr en 1keer vrb)
de vr gaat tog mn b en c ploeg worde ze, zo da mn a-ploeg in de cup kan spelen.
kdenk da het ne spannende cup gaat worden.
prijzengeld verdeling:
winnaar: 20K€
2e plaats: 10K€
3e en 4e plaats: 5k€
pfft heb ineens e druk weekendschema gekrege :-s.
maja, zal er wel uitkome. heb (voorlopig) maar 2gekwetste dus da komt in orde.
klasse.robstje wrote:1 van de slechtste teams als je kijkt naar de linieatings of naar de klassef.c. lupa wrote:sp is zo'n raar spel![]()
ik ben een van de slechtste teams in de divisie en ik sta derde.
ik ben heel deze week niet online gekomen en toch alles gewonnen.
Klasse zegt niet heel veel, héf.c. lupa wrote:klasse.robstje wrote:1 van de slechtste teams als je kijkt naar de linieatings of naar de klassef.c. lupa wrote:sp is zo'n raar spel![]()
ik ben een van de slechtste teams in de divisie en ik sta derde.
ik ben heel deze week niet online gekomen en toch alles gewonnen.
ik lig altijd onder bij klasse en teamspirit maa toch ben ik altijd beter in linieratings en win ik ook.
vandaag weer een jeugdspeler afgewezenrobstje wrote:Klasse zegt niet heel veel, héf.c. lupa wrote:klasse.robstje wrote: 1 van de slechtste teams als je kijkt naar de linieatings of naar de klasse
ik lig altijd onder bij klasse en teamspirit maa toch ben ik altijd beter in linieratings en win ik ook.![]()
Als je bijvoorbeeld een ultramodern jeugdcentrum hebt,
krijg je regelmatig een jeugdspeler.
Hierdoor zakt de klasse van je team, maar daarom gaat je A-team nog niet slechter presteren.
Gevolg: je lijkt zwakker geworden, maar je linieratings, dat is beslissend voor een wedstrijd, van je A-team zullen niet verzwakken en kan je hoog eindigen.
Zo'n raar spel is SP toch ook niet he![]()