yjah vannacht tegen de leider in de competitie (30/30)
mss moet ik maar proberen om de eerste ploeg te zijn die hem een punt / of punten kan ontfutselen aangezien hij enkele spelers mist en zijn spelers niet echt overal fit en bijna het volle moraal hebben
we zullen zien wat het heeft alhoewel het moeilijk word want zijn klasse is 10% beter en zijn teamspirit maar liefst 44%
klenne wrote:en we winnen vlotjes, bijna volledige a-ploeg opgesteld op uitzondering van de keeper en de aanvallers.
heracles be aware of the force of klenne
goh alweer tegen elkaar, onderlinge is nu 1-1
als ons wedstrijden in de cups gedaan zijn, ff geen wedstrijden meer tegen elkaar jona, anders gaan de sherrifs ons misschien bannen...
klenne wrote:en we winnen vlotjes, bijna volledige a-ploeg opgesteld op uitzondering van de keeper en de aanvallers.
heracles be aware of the force of klenne
goh alweer tegen elkaar, onderlinge is nu 1-1
als ons wedstrijden in de cups gedaan zijn, ff geen wedstrijden meer tegen elkaar jona, anders gaan de sherrifs ons misschien bannen...
het gaat toch niet om veel geld en bovendien zouden ze kunnen zien dat al die wedstrijden via het forum gaaN.
mja is waar jona.
en we blijven ongeslagen in de competitie enkel moeten we de eerste positie afstaan door een lager doelsaldo (2 doelpunten minder )
maar we blijven de ploeg met het minste tegendoelpunten, we hebben nog maar 4 tegendoelpunten en de laatste 7matchen is er geen enkele bal onze keeper nog gepasseerd. hopen dat het zo blijft.
vannacht gaan we voor een grote overwinning zonder tegendoelpunten en rekenen we terug op de eerste positie, moet tegen de 14e in het klassement.
Ik heb 1-1 gelijkgespeeld
'k Had dit niet verwacht!
De linierating was amper 101 en dit is te weining.
Ik denk dat m'n spelers wat te lang in de discotheek hebben gezeten gisteren
Ik speel heel goed in de competitie, heb alleen van nr. 2 verloren, maar ik zou van jullie willen weten wat mijn kansen zijn voor de rest van het seizoen. Ik ben niet echt zeker van mijn zaak.
ik denk als je zo blijft spelen zoals nu, dat je kampioen speelt. als je nog maar enkel van de 2e verloren hebt...
je moet gewoon je a-kern niet te fel belasten met imens veel matchen, zodat je spelers fit genoeg zijn voor de belangrijke wedstrijden.
klenne wrote:ik denk als je zo blijft spelen zoals nu, dat je kampioen speelt. als je nog maar enkel van de 2e verloren hebt...
je moet gewoon je a-kern niet te fel belasten met imens veel matchen, zodat je spelers fit genoeg zijn voor de belangrijke wedstrijden.
Ik speel veel vr en vrB, maar houdt de fitheid hoog. Alleen voor een belangrijke match rust.
dat is idd niet veel.
maar om te weten of je in F mee zou kunnen, kijk via SPMT eens in welke reeks je zou uitkomen en kijk eens naar hun linieratings dan he...
stel je de indiviuduele orders ook in? kan ook veel verschil maken in de linieratings...
klenne wrote:dat is idd niet veel.
maar om te weten of je in F mee zou kunnen, kijk via SPMT eens in welke reeks je zou uitkomen en kijk eens naar hun linieratings dan he...
stel je de indiviuduele orders ook in? kan ook veel verschil maken in de linieratings...
Ja ik doe IO, nr. 2 niet (de laatse in in ierder geval) eigenlijk is hij beter. Ik heb wel een breed team dus ik heb bijna altijd een goede vervanger. De teams in mijn reeks zijn redelijk wissevallig en presteren ook zoiets als mij of iet slager, als je wil kun je G177 effe checken.
PS TS probleem bijna opgelost dus zal nu wel iets beter gaan presteren.
Last edited by jona on Thu Apr 26, 2007 5:16 pm, edited 1 time in total.
kheb zowaar de 1ste verslagen
als ik wil zit promotie er eigenlijk in hoor voor mij dit seizoen maar dan kom ik in F terecht en dat zal toch nog iets te hoog zijn dus rustig seizoen uitspelen voor de 3e plaats gaan en ondertussen versterking zoeken en teamspirit op 100 % plaatsen
zal dadelijk eens kijken
ter informatie, als je promoveert zit je in F59 (als ik juist geteld heb)
als je op elke positie 3 spelers hebt, dan heb je een goed gebalanseerde ploeg (wat ik dus niet heb , maar ik werk er aan)
klenne wrote:zal dadelijk eens kijken
ter informatie, als je promoveert zit je in F59 (als ik juist geteld heb)
als je op elke positie 3 spelers hebt, dan heb je een goed gebalanseerde ploeg (wat ik dus niet heb , maar ik werk er aan)
DAt gebalanceerd valt wel mee. Ik gebruik nr. 1 op de p;ositie in de liga + extra vrB. De nr.2 Gebruik ik als invallers in liga. Nr.3 zet ik in op alle plaatsen en vooral in vr.