Divisie B
Moderator: Moderator
ik vreesde ook voor een nederlaagGuardian wrote:Ondanks dat ik dacht dat ik gign verliezen, ben ik toch teleurgesteld...
Weer eens beetr, weer eens ne draw...
Doet me denken aan vorig seizoen in A ...
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever
-
- Member of the Soccer Project Association
Enerzijds wil ik graag eens van A proeven , maar anderzijds zal ik mijn eigen opblazen , want door te weinig transferarbeid en gebrek aan jeugd die doorbreekt zit ik met een hele reeks spelers die moeten vervangen worden , op elke positie heb ik wel een vervanger , maar dan moeten die ook weer vervangen worden etc... als ik ze gewoon laat doorschuiven. Momenteel ben ik een lening aan het afbetalen en heb maar een twee miljoen in kluis. Ontoereikend voor nieuwe spelers dus en binnen een dik seizoen en een half valt mijn topschutter aller tijden er ook van tussen (LF , bijna nooit geschorst , topschutter all time vd club met IO 'eigen kans gaan', zelf gekocht als jeugd , dus niets met jeugdcentrum te maken , maakt het dubbel zo 'leuk' en nu dus spijtig, zou dit jaar weer topschutter worden , maar door zijn leeftijd spaar ik hem tegen de ploegen van lensdreamteam en Eintracht United etc).
Heb onlangs een verjonging van keeper doorgevoerd. B-keeper verkocht en van Belgist een nieuwe gekocht met twee bp minder , % agressie minder , een IO en jonger. In ruil voor geld + mijn laatste jeugdspeler. Dus zo doe ik het momenteel wat , positie per positie proberen versterken.
Maar in A zou ik daar geen kans voor hebben, want zou alles op alles moeten zetten.
Ik denk dat ik te kort kom voor A zoals mijn team er zal voorstaan volgend seizoen , op mijn sterkste moment had ik misschien wel een meeloper kunnen zijn in A , maar ook te goed ben voor C (toch waar ik van kwam). Dus zit een beetje met een dilemma. Om alles te verkopen en aankopen met jeugd à la Lobert heb ik geen zin , geen geduld en zeker geen geluk genoeg , dus dat valt al weg.
The Pinkies heeft een zeer deftig team , maar zonder die vr's en met mijn kaarten etc had ik hem toen gepakt op eigen veld , zeker weten. 2-3 verlies zoals ik al zei en dan was er zo een onevenwicht dat ik onmogelijk een deftig team kon opstellen in mijn twee volgende matchen. Titanii bvb had ik opgegeten die dag , maar speel 0-0 door die omstandigheden etc. Dus als het op een paar punten zou aankomen , zou het misschien wel vrij irritant zijn. Maar anderzijds , als ik verlies en de rest wint allemaal , kan ik zo 8ste staan , alles ligt nog zeer dicht.
Maar denk dat ik nog wel eenzelfde fout zal gaan maken of weer teveel TS zal verliezen of kwaliteit , waardoor het helemaal over zal zijn. Maar ik ga zoveel mogelijk ploegen pijn doen. En idd Isis , gij hebt u ook herpakt na vorig seizoen , beetje een off-seizoen voor u , tol van de bekerwinnares.
Mijn prognose (niemand moet zich aangevallen voelen) :
Kampioen : Cheaterhunters.
Zakkers : Eintracht United , Lensdreamteam , Zaligerio Alus , Krc. (Deze vier had ik al voorspeld van voor het seizoen , eerste twee zijn logisch natuurlijk) en dan nog , ik gok , Overpelt en Titanii , tenzij SLB echt blijft kwakkelen.
Ik zie binnen enkele speeldagen hoe ik het nu echt ga aanpakken , maar voor top twee ga ik dus normaal niet en moest ik er toevallig op komen te staan , dan denk ik dat ik mij terug laat zakken.
Heb onlangs een verjonging van keeper doorgevoerd. B-keeper verkocht en van Belgist een nieuwe gekocht met twee bp minder , % agressie minder , een IO en jonger. In ruil voor geld + mijn laatste jeugdspeler. Dus zo doe ik het momenteel wat , positie per positie proberen versterken.
Maar in A zou ik daar geen kans voor hebben, want zou alles op alles moeten zetten.
Ik denk dat ik te kort kom voor A zoals mijn team er zal voorstaan volgend seizoen , op mijn sterkste moment had ik misschien wel een meeloper kunnen zijn in A , maar ook te goed ben voor C (toch waar ik van kwam). Dus zit een beetje met een dilemma. Om alles te verkopen en aankopen met jeugd à la Lobert heb ik geen zin , geen geduld en zeker geen geluk genoeg , dus dat valt al weg.
The Pinkies heeft een zeer deftig team , maar zonder die vr's en met mijn kaarten etc had ik hem toen gepakt op eigen veld , zeker weten. 2-3 verlies zoals ik al zei en dan was er zo een onevenwicht dat ik onmogelijk een deftig team kon opstellen in mijn twee volgende matchen. Titanii bvb had ik opgegeten die dag , maar speel 0-0 door die omstandigheden etc. Dus als het op een paar punten zou aankomen , zou het misschien wel vrij irritant zijn. Maar anderzijds , als ik verlies en de rest wint allemaal , kan ik zo 8ste staan , alles ligt nog zeer dicht.
Maar denk dat ik nog wel eenzelfde fout zal gaan maken of weer teveel TS zal verliezen of kwaliteit , waardoor het helemaal over zal zijn. Maar ik ga zoveel mogelijk ploegen pijn doen. En idd Isis , gij hebt u ook herpakt na vorig seizoen , beetje een off-seizoen voor u , tol van de bekerwinnares.

Mijn prognose (niemand moet zich aangevallen voelen) :
Kampioen : Cheaterhunters.
Zakkers : Eintracht United , Lensdreamteam , Zaligerio Alus , Krc. (Deze vier had ik al voorspeld van voor het seizoen , eerste twee zijn logisch natuurlijk) en dan nog , ik gok , Overpelt en Titanii , tenzij SLB echt blijft kwakkelen.
Ik zie binnen enkele speeldagen hoe ik het nu echt ga aanpakken , maar voor top twee ga ik dus normaal niet en moest ik er toevallig op komen te staan , dan denk ik dat ik mij terug laat zakken.
Ghent Semper Fidelis.
Isis op 3? Wat wil je bereiken? Dat ik in mijn kram geschoten ineens alles begin te winnen?Raffin wrote:Jullie doen het inderdaad heel goedIsis wrote:Smoje jongen, ik vind dat wij het goed doen, niet te vroeg victory kraaien natuurlijk. Let's keep up the hard work en wie weet laten de grote jongens nog steken vallen
Ik zou graag met Smoje naar A gaan, gelijk wie de titel..
en Isis op 3?

-
Overwinning met 1-0 met een nette 141 rating ondanks een vroege blessure. 2 punten los van de nieuwe nr2 en een zeer spannende stand is het gevolg.
1 FC X-Tenzo 26
2 Lazio 1900 24
3 de Stegenezen 22
4 Kauno grybai 21
5 team#SoaD 21
6 real monten.. 20
7 fc mac 19
8 Lindenhof 17
9 FC Mira 16
10 FC Wageningen 16
11 oprescu team 15
12 chesterfiel.. 12
13 fc.boskamphoek 8
14 Forza Buffa.. 8
15 Beringen Un.. 6
16 ReesingGenk 0
Divisie B.2
1 FC X-Tenzo 26
2 Lazio 1900 24
3 de Stegenezen 22
4 Kauno grybai 21
5 team#SoaD 21
6 real monten.. 20
7 fc mac 19
8 Lindenhof 17
9 FC Mira 16
10 FC Wageningen 16
11 oprescu team 15
12 chesterfiel.. 12
13 fc.boskamphoek 8
14 Forza Buffa.. 8
15 Beringen Un.. 6
16 ReesingGenk 0
Divisie B.2
-
Thuis 1-1 gelijk tegen Lindenhof, terecht gezien het spelbeeld.
De aanvallende speelwijze van Wageningen kon niet voldoende uit de verf komen door het sterke middenveld van Lindenhof.
Eerste puntverlies thuis, al was het niet helemaal onverwacht gezien de broze staat van mijn team.
Morgen tegen ReesingGenk, dat nog 0 punten heeft. Toch zullen we ze niet onderschatten.
De aanvallende speelwijze van Wageningen kon niet voldoende uit de verf komen door het sterke middenveld van Lindenhof.
Eerste puntverlies thuis, al was het niet helemaal onverwacht gezien de broze staat van mijn team.
Morgen tegen ReesingGenk, dat nog 0 punten heeft. Toch zullen we ze niet onderschatten.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)