Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Team President
Vandaag gewonnen tegen Appie de Kikker, met deze overwinning ben ik zeer blij aangezien zijn ploeg eigenlijk de sterkste is van C5.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Mij achterdoen éel stino wrote:uw best doen tegen Doldisarna éCeltic'85 wrote:Zit in de winning mood. 3-4 op het veld van Groene Duivels.
Nu 2x thuis, tegen Dolisadarna en vrijdag S.A.T.![]()
geen stunt, maar toch lekker gelijkgespeeld tegen de n°3![]()
net zoals Visserke halen we hiermee ons 5e gelijkspelen we zorgden ervoor dat S.A.T lekker 2e blijft
nu hopen dat we do. en vr. wel de overwinning pakken, anders zijn we denk ik dik gezien.

Huidige divisie: C7
10% beter en nog gelijk spelen. Die 2e plaats ga ik niet te lang meer vast houden denk ik.visserke wrote:Mij achterdoen éel stino wrote:uw best doen tegen Doldisarna éCeltic'85 wrote:Zit in de winning mood. 3-4 op het veld van Groene Duivels.
Nu 2x thuis, tegen Dolisadarna en vrijdag S.A.T.![]()
net zoals Visserke halen we hiermee ons 5e gelijkspelen we zorgden ervoor dat S.A.T lekker 2e blijft
nu hopen dat we do. en vr. wel de overwinning pakken, anders zijn we denk ik dik gezien.
Hoogstwaarschijnlijk leiden we 2 nederlagen in de competitie nu.
El Stino had dus beter donderdag of vrijdag gespeeld tegen mij. Ik had je de punten wel gegund.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
managersnaam: Rinia
O-o, dat kan maar 1 ding betekenen : de koopwoede heeft weer toegeslagen bij S.A.T.jokke wrote: 10% beter en nog gelijk spelen. Die 2e plaats ga ik niet te lang meer vast houden denk ik.
El Stino had dus beter donderdag of vrijdag gespeeld tegen mij. Ik had je de punten wel gegund.

Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
Inderdaad, de teamspirit is gezakt naar 72%, en op dit niveau is dat dodelijk.Celtic'85 wrote:O-o, dat kan maar 1 ding betekenen : de koopwoede heeft weer toegeslagen bij S.A.T.jokke wrote: 10% beter en nog gelijk spelen. Die 2e plaats ga ik niet te lang meer vast houden denk ik.

Zelf ben ik na een 3-2 overwinning terug (tijdelijk) uit de gevarenzone weg. De overwinning kwam er deels door mijn fantastische acherban. Zonder dat ik het wist sta ik in de top25 van grootste achterbans op sp

Huidige divisie: C7
-
- Member of the Soccer Project Association
proberen dat ik ze tegen de terugwedstrijd niet meer nodig heb é, want uw Ts is ook serieus gezaktjokke wrote:10% beter en nog gelijk spelen. Die 2e plaats ga ik niet te lang meer vast houden denk ik.visserke wrote:Mij achterdoen éel stino wrote: uw best doen tegen Doldisarna é![]()

donderdag moeten we eigenlijk winnen tegen Gondor FC. is een ex-divisiegenoot uit D.19 en minder sterk dan mij.
voordeel voor mij:
hij speelt morgen in de beker en 1VrB
nadeel:
ik speel 3VrB's

na grondige analyse van zijn team kunnen we maar 1 ding besluiten. we zijn sterker zelfs als hij met zijn A-ploeg kan spelen. nu maar hopen dat de random niet tegenslaat

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
2-0 verloren van de koploper. Geen schande, want we misten 4 basisspelers. We blijven wel op de 4de plaats staan.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

-
Hahahaha, das een scherpe mr. koe. Zolang we moeten en mogen komt alles toch wel goed he, da moet toch welCeltic'85 wrote:Of je MAG deze dus niet verliezen ?leendert wrote:Jaja 4-2 gewonnen van de nummer 6. Overmorgen een beslissende wedstrijd tegen de nummer 2. Deze MOET MOET MOET gewonnen worden!!! Is het al duidelijk?? We MOETEN deze winnen![]()

-
En we spelen 1-1 gelijk tegen de leider. Zeker geen slecht resultaat. Maar ik had gehoopt dat het thuisvoordeel de doorslag had gegeven maar het mocht niet zijn. Morgen naar Achilles en we hebben maar liefst 4 basisspelers die geschorst zijn 
Stand C.8
Klassement
1 vollenbak 27
2 Trenguitos 27
3 As Bari 22
4 Purple White 22
5 FC EbaIba 20
6 Portpires 20
7 CIINI FURIOSI 19
8 3CITY 16
9 The Babies 14
10 cfc 14
--------------------------------------------------------------------------------
11 Aud Pekes team 13
12 Achilles 12
13 brs 11
14 Je_le_Pytanii 10
15 Nike Itegem.. 3
16 De Dakwerkers 0

Stand C.8
Klassement
1 vollenbak 27
2 Trenguitos 27
3 As Bari 22
4 Purple White 22
5 FC EbaIba 20
6 Portpires 20
7 CIINI FURIOSI 19
8 3CITY 16
9 The Babies 14
10 cfc 14
--------------------------------------------------------------------------------
11 Aud Pekes team 13
12 Achilles 12
13 brs 11
14 Je_le_Pytanii 10
15 Nike Itegem.. 3
16 De Dakwerkers 0
Ben het spel grondig beu aan het worden, vandaag opnieuw 10% beter (129-119) en thuis spelend, en toch maar 2-2. Eerder in de competitie ben ik al eens "genaaid" op dergelijke manier, en gisteren ben ik er zo uitgegaan in de beker. Dit is BELACHELIJK.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
Het is idd belachelijk maar geef niet opCeltic'85 wrote:Ben het spel grondig beu aan het worden, vandaag opnieuw 10% beter (129-119) en thuis spelend, en toch maar 2-2. Eerder in de competitie ben ik al eens "genaaid" op dergelijke manier, en gisteren ben ik er zo uitgegaan in de beker. Dit is BELACHELIJK.

Ik vind het niet heel erg deze keerCeltic'85 wrote:Ben het spel grondig beu aan het worden, vandaag opnieuw 10% beter (129-119) en thuis spelend, en toch maar 2-2. Eerder in de competitie ben ik al eens "genaaid" op dergelijke manier, en gisteren ben ik er zo uitgegaan in de beker. Dit is BELACHELIJK.

Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9