Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Vandaag gewonnen tegen Appie de Kikker, met deze overwinning ben ik zeer blij aangezien zijn ploeg eigenlijk de sterkste is van C5.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
visserke
Member of the Soccer Project Association

Post by visserke »

el stino wrote:
Celtic'85 wrote:Zit in de winning mood. 3-4 op het veld van Groene Duivels.
Nu 2x thuis, tegen Dolisadarna en vrijdag S.A.T.
uw best doen tegen Doldisarna é :wink:

geen stunt, maar toch lekker gelijkgespeeld tegen de n°3 :D
net zoals Visserke halen we hiermee ons 5e gelijkspel :P en we zorgden ervoor dat S.A.T lekker 2e blijft

nu hopen dat we do. en vr. wel de overwinning pakken, anders zijn we denk ik dik gezien.
Mij achterdoen é :lol:
Huidige divisie: C7
jokke

Post by jokke »

visserke wrote:
el stino wrote:
Celtic'85 wrote:Zit in de winning mood. 3-4 op het veld van Groene Duivels.
Nu 2x thuis, tegen Dolisadarna en vrijdag S.A.T.
uw best doen tegen Doldisarna é :wink:

net zoals Visserke halen we hiermee ons 5e gelijkspel :P en we zorgden ervoor dat S.A.T lekker 2e blijft

nu hopen dat we do. en vr. wel de overwinning pakken, anders zijn we denk ik dik gezien.
10% beter en nog gelijk spelen. Die 2e plaats ga ik niet te lang meer vast houden denk ik.

Hoogstwaarschijnlijk leiden we 2 nederlagen in de competitie nu.
El Stino had dus beter donderdag of vrijdag gespeeld tegen mij. Ik had je de punten wel gegund.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

jokke wrote: 10% beter en nog gelijk spelen. Die 2e plaats ga ik niet te lang meer vast houden denk ik.

El Stino had dus beter donderdag of vrijdag gespeeld tegen mij. Ik had je de punten wel gegund.
O-o, dat kan maar 1 ding betekenen : de koopwoede heeft weer toegeslagen bij S.A.T. :mrgreen:
Momenteel in C.7
Celtic 85
visserke

Post by visserke »

Celtic'85 wrote:
jokke wrote: 10% beter en nog gelijk spelen. Die 2e plaats ga ik niet te lang meer vast houden denk ik.

O-o, dat kan maar 1 ding betekenen : de koopwoede heeft weer toegeslagen bij S.A.T. :mrgreen:
Inderdaad, de teamspirit is gezakt naar 72%, en op dit niveau is dat dodelijk. :)

Zelf ben ik na een 3-2 overwinning terug (tijdelijk) uit de gevarenzone weg. De overwinning kwam er deels door mijn fantastische acherban. Zonder dat ik het wist sta ik in de top25 van grootste achterbans op sp :D
Huidige divisie: C7
sanex

Post by sanex »

3-3 tegen een litouwe ploeg,ratings waren gelijk.En natuurlijk kregen we weer een blessure erbij
el stino

Post by el stino »

jokke wrote:
visserke wrote:
el stino wrote: uw best doen tegen Doldisarna é :wink:

10% beter en nog gelijk spelen. Die 2e plaats ga ik niet te lang meer vast houden denk ik.

proberen dat ik ze tegen de terugwedstrijd niet meer nodig heb é, want uw Ts is ook serieus gezakt :)

donderdag moeten we eigenlijk winnen tegen Gondor FC. is een ex-divisiegenoot uit D.19 en minder sterk dan mij.
voordeel voor mij:
hij speelt morgen in de beker en 1VrB
nadeel:
ik speel 3VrB's :(

na grondige analyse van zijn team kunnen we maar 1 ding besluiten. we zijn sterker zelfs als hij met zijn A-ploeg kan spelen. nu maar hopen dat de random niet tegenslaat :? dan vret ik mijn kas op moest het nu weer tegenslaan :evil:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
DeLaNuit

Post by DeLaNuit »

2-0 verloren van de koploper. Geen schande, want we misten 4 basisspelers. We blijven wel op de 4de plaats staan.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523
Image
Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Image
leendert

Post by leendert »

Celtic'85 wrote:
leendert wrote:Jaja 4-2 gewonnen van de nummer 6. Overmorgen een beslissende wedstrijd tegen de nummer 2. Deze MOET MOET MOET gewonnen worden!!! Is het al duidelijk?? We MOETEN deze winnen :lol: :wink:
Of je MAG deze dus niet verliezen ? :mrgreen:
Hahahaha, das een scherpe mr. koe. Zolang we moeten en mogen komt alles toch wel goed he, da moet toch wel :lol: :wink:
Image

Image
Den Uier

Post by Den Uier »

En we spelen 1-1 gelijk tegen de leider. Zeker geen slecht resultaat. Maar ik had gehoopt dat het thuisvoordeel de doorslag had gegeven maar het mocht niet zijn. Morgen naar Achilles en we hebben maar liefst 4 basisspelers die geschorst zijn :-(

Stand C.8

Klassement
1 vollenbak 27
2 Trenguitos 27
3 As Bari 22
4 Purple White 22
5 FC EbaIba 20
6 Portpires 20
7 CIINI FURIOSI 19
8 3CITY 16
9 The Babies 14
10 cfc 14
--------------------------------------------------------------------------------
11 Aud Pekes team 13
12 Achilles 12
13 brs 11
14 Je_le_Pytanii 10
15 Nike Itegem.. 3
16 De Dakwerkers 0
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Ben het spel grondig beu aan het worden, vandaag opnieuw 10% beter (129-119) en thuis spelend, en toch maar 2-2. Eerder in de competitie ben ik al eens "genaaid" op dergelijke manier, en gisteren ben ik er zo uitgegaan in de beker. Dit is BELACHELIJK.
Momenteel in C.7
Celtic 85
leendert

Post by leendert »

Vandaag met 0-0 gelijk gespeeld tegen de nummer 2. We behouden zo onze voorsprong van 5 punten. Morgen tegen de nummer 3. Dat wordt wederom een zware pot!!!
Image

Image
Den Uier

Post by Den Uier »

Celtic'85 wrote:Ben het spel grondig beu aan het worden, vandaag opnieuw 10% beter (129-119) en thuis spelend, en toch maar 2-2. Eerder in de competitie ben ik al eens "genaaid" op dergelijke manier, en gisteren ben ik er zo uitgegaan in de beker. Dit is BELACHELIJK.
Het is idd belachelijk maar geef niet op ;-) De random is zeer wisselvallig de laatste dagen. Ik speelde laatst thuis, 9% beter en zijn TS stond 10% lager en nog maar een 0-0 ! In één opzicht is het wel leuk dat het kan en maakt het spel wat spannender, andere kant zoals jij het bijna 3 wedstrijden achter elkaar meemaakt is ook niet leuk natuurlijk. Misschien krijg je dat eens op een week onverwacht dubbel en dik terug :D
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Celtic'85 wrote:Ben het spel grondig beu aan het worden, vandaag opnieuw 10% beter (129-119) en thuis spelend, en toch maar 2-2. Eerder in de competitie ben ik al eens "genaaid" op dergelijke manier, en gisteren ben ik er zo uitgegaan in de beker. Dit is BELACHELIJK.
Ik vind het niet heel erg deze keer ;) Maar ik ben het met je eens dat dit niet echt eerlijk is (heb het ook wel eens tegen me).
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Molleke

Post by Molleke »

Nog eens een ouderwetse uitslag gehaald.
0-9 overwinning.
Was tegen de laatste en een sp-ploeg maar alle begin is moeilijk :lol:
ImageImage
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”