Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association

Post by Fikkiezero »

2 - 5 thuisnederlaag, het thuispubliek begint al te morren :) . eerst slechte start, 0 - 2 achter. We herpakken ons, komen gelijk, en dan maken ze ons af. Jammer, maar het was met het B-team, dus geen paniek. Ondanks het grote puntenverlies staan we nog 8ste, 2 punten voor op degradatiezone. Het wordt spannend om daaruit te blijven, want nu volgt nog een B-team match.

Geen paniek, we willen ons veilig stellen in sjoerd's cup. :)
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
pappaert
Team Board Member

Post by pappaert »

Met 1/3 van het seizoen gespeeld, kan ik mezelf eens evalueren op mijn eigen doelstellingen. Dit is wat ik op het einde van vorig seizoen in het F-topic gepost had.
Ik ga mijn doelstellingen ook eens openlijk poneren, dan kan ik er op afgerekend worden.

1. Behoud in E
2. Uitbreiding stadion met 3000 plaatsen
3. Agressie verder verlagen
4. Een volledig A,B en C-team waarbij het C-team volledig jeugd is.
5. Gemiddelde BP met minstens 3 punten omhoog krijgen
6. Een linierating van 130 halen (als persoonlijke recordverbetering)
7. 5 bekertjes winnen
Dus
1. Ik sta op de tiende plaats en de moeilijkste periode van lage TS en dergelijke door de vele transfers is over, dus dat zit op schema.
2. Ik heb er al 1000 gedaan, dus dat zit ook op schema.
3. Ook daar zit op schema van wat ik wil bereiken.
4. Er missen nog twee spelers in mijn C-team en twee anderen zijn geen jeugd, maar dat zal wel lukken denk ik.
5. Daar is al één punt bij, dus dat zit ook op schema. Al denk ik dat het is zoals vermageren, de eerste kilo is makkelijker dan de laatste.
6. Als 5. lukt zou deze ook moeten lukken.
7. Ik heb er al twee, dus dat zit ook op schema.

Dit was allemaal geformuleerd in het kader van een overgangsjaar om met een versterkt team volgend jaar weer voor de titel te gaan.
Image
foetbalmasterj

Post by foetbalmasterj »

divisie B tot E zijn duidelijk de populairste :P en ik ga kampioen spele in E :P

wel jammer dat ik net 2 keer gelijk heb gespeeld tegen 7 en 8... anders stond ik al 6 punten voor
Iedereen die dit kopieerde en ergens anders plakte om te zien wat er staat is een sukkel -lol-:D

Aaargh.. profiel gedoe aanpassen is te veel veranderd xD
sjoerd

Post by sjoerd »

foetbalmasterj wrote:divisie B tot E zijn duidelijk de populairste :P en ik ga kampioen spele in E :P

wel jammer dat ik net 2 keer gelijk heb gespeeld tegen 7 en 8... anders stond ik al 6 punten voor
Ik hoop ook deze doelstelling kunnen te behalen!
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Een inschrijving voor nog een vriendschappelijke beker zou ons wel eens kostbare punten kunnen doen verliezen. We willen nu wel geen kampioen spelen, we willen wel ons team versterken.

Nog 1 dag, en we hebben 16 000 plaatsen in het stadion. Ook is ons budget nu alweer in orde (weer meer dan 1M), maar er moet een lening afbetaald worden. Onze inkomsten zitten alvast goed.

We willen nu stilaan ook naar 100% teamspirit en onze linieratings zien stijgen. Momenteel is die 87%.

Ook willen we voor het einde van het seizoen een volledig A-team boven de 80% globale klasse. Tegen eind volgend seizoen moet dat een A-team boven 81% globale klasse zijn, en zo nog wat stijgen.
Image
11 seizoensoverwinningen
sjoerd

Post by sjoerd »

Ongelofelijk spannend in E.6!!! :)
3 ploegen staan op een gedeeltelijke eerste plaats, allen met 28 punten!
SVV staat 2e en morgen moeten we tegen de derde, dit kunnen we met een voltallige selectie doen! Nogmaals, ongelofelijk spannend in E.6, wordt vervolgd.. :)
D-Lo
Team Board Member

Post by D-Lo »

2-1 overwinning tegen een ploeg die samen met mij 1ste stond. Sta nu dus alleen eerste met 28 punten.
Image Image
Los Boricuas
S18: 14th D19
S19: 1st E55
S20: 11th D19
S21: 2nd E57
S22 & S23: 9th D19
Prince88

Post by Prince88 »

vandaag eindelijk weer eens een nette linierating: 133 (weliswaar met 100% agressie, maar toch :lol: )

hiermee behoud ik de derde plaats en blijft de kloof naar de top nog steeds even groot, ik zal geen punten meer mogen verliezen tegen andere ploegen en in de returns tegen de koplopers zeker en vast de punten moeten pakken om nog kampioen te kunnen worden

morgen start ook de Uefa-cup waarin ik meespeel, ik zit zeker niet in de gemakkelijkste poule:

Arreciadas FC
Tatran Praha
KSVS
Fresh (that's me)

drie zeer sterke tegenstanders waarvan ik Arreciadas FC de gevaarlijkste vind van het stel, ik zal proberen zoveel mogelijk met m'n a-team te spelen als dat kan (in de competitie moet ik dan niet al te moeilijke wedstrijden hebben) en zien of ik de poules doorkomen
terry

Post by terry »

0-1 gewonnen tegen SC Enschede, we kunnen met 1 geschorste de leider ontvangen. We staan 3 punten achter op de leider en mits winst komen we op gelijke hoogte.
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
armstech

Post by armstech »

0-2 gewonnen thuis, 126 linies met halve C en B ploeg. Morgen tegen de co-leider met ook 33punten, het zal er om spannen, maar het thuisvoordeel + mijn gewoon iets betere kern zou moeten volstaan. Nog steeds nummer 1 en 2 in de topschutterslijst uti mijn team
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Vandaag was de 4de nederlaag op rij, morgen speelt het A-team en zullen we normaal de punten thuis houden. De SandArena is ondertussen 16 000 zitplaatsen groot 8) . We staan 10de, ik ben al blij dat ik niet weggezakt ben tot in de degradatiezone.
Image
11 seizoensoverwinningen
sjoerd

Post by sjoerd »

1-0 V, was 2% minder in linierating dus terecht. Het BP van sommige spelers heeft me genekt... :?
D-Lo
Team Board Member

Post by D-Lo »

2-6 gewonnen tegen de laatste. Sta eerste met 31 punten. Volgende week 1 haalbare thuismatch en 2 zeer lastige uitmatchen. 5/9 zou al heel goed zijn.
Image Image
Los Boricuas
S18: 14th D19
S19: 1st E55
S20: 11th D19
S21: 2nd E57
S22 & S23: 9th D19
Voetbalkoning
Team Manager

Post by Voetbalkoning »

terry wrote:0-1 gewonnen tegen SC Enschede, we kunnen met 1 geschorste de leider ontvangen. We staan 3 punten achter op de leider en mits winst komen we op gelijke hoogte.
Gefeliciteerd met je zege op mijn ploeg! Helaas heb je niet de leider kunnen verslaan, maar promotie is zeer goed mogelijk. Grote concurrent Monkey Affair loopt soms echt te prutsen, vandaag won hij met een linierating van slechts 113!
Mijn week was het duidelijk niet en ben terug gezakt naar plaats 7. Zo heb ik vandaag 0-0 gelijk gespeeld terwijl mijn linierating maar liefst 8 beter was met 124 vs 116 :shock:
S.C. Enschede, in vier seizoenen van de H naar de D divisie!
S14 Kampioen H.1060 (5e speeldag begonnen)
S15 Kampioen G.354
S16 Kampioen F.118
S17 Vice-Kampioen E.40
S18 ? D.14
armstech

Post by armstech »

vandaag weer 3-1 gewonnen tegen de (voormalige) co-leider. Daardoor sta ik nu voor het eerst alleen aan kop met 36/36, het maximum van de punten.

ik haalde 128 in de linies, op een vrijdag met 3B-spelers, en een agressie van slechts 55% toch wel een mooie prestatie. Tegenstander haalde slechts 111.

In topschutter stand nog steeds mijn 2 CF'en eerste en tweede. Samen maakte ze 25 van de 31 doelpunten.

Volgende week maandag zal het er wel wat om spannen, dan heb ik 5 geschorsten, onder wie mijn SW, voor wie ik (nog) geen goed alternatief heb. Al de andere posities zijn gelukkig dubbel bezet.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”