Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Smoje
Member of the Soccer Project Association

Post by Smoje »

Guardian wrote:een schande, ik speel minder agressief, mijn spelers zijn minder agressief.... en toch pak ik een rode kaar en verlies erdoor!!!

this weer van dat...

Kerel :

1) Ik haalde door bepaalde factoren ook maar 134 ratings uit , terwijl dat er op crisis (ook nog niet voltallig) uit 143 was.

2) Je speelt welbepaald 5% minder agressief , het minimum verschil dus.

3) Het hoogste bp dat uw spelers haalden zijn er twee met bp 70 , voor de rest zelfs veel spelers met 68 en 67. Dus kijk daar ook eens naar.

4) De rode kaart viel een kwartiertje voor tijd , soit , maar tegen mij moet ge niet over random beginnen zeiken , want denk dat ik in zowat elke belangrijke match die ik verloor een speler had met een rode kaart.

Ge had dan nog thuisvoordeel ook.
Ghent Semper Fidelis.
Guardian

Post by Guardian »

Smoje wrote: 3) Het hoogste bp dat uw spelers haalden zijn er twee met bp 70 , voor de rest zelfs veel spelers met 68 en 67. Dus kijk daar ook eens naar.
Ben je wel naar de juiste wedstrijd aan het kijken?

Ik heb er 6 op het veld staan met 70 of 71

768 haal jij en ik 760 dus zo groot was het verschil ook niet zoals jij doet lijken :wink:

Maarja wat maakt het uit, zonder m'n voltallige A kern is m'n ploeg niet goed, zoals vandaag bewezen :)
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Smoje

Post by Smoje »

Guardian wrote:
Smoje wrote: 3) Het hoogste bp dat uw spelers haalden zijn er twee met bp 70 , voor de rest zelfs veel spelers met 68 en 67. Dus kijk daar ook eens naar.
Ben je wel naar de juiste wedstrijd aan het kijken?

Ik heb er 6 op het veld staan met 70 of 71

768 haal jij en ik 760 dus zo groot was het verschil ook niet zoals jij doet lijken :wink:
Ok die twee x 71 had ik even over het hoofd gezien , omdat ik terwijl naar andere match , namelijk die van The Skunks ook aan het kijken was.

Ik haal alles 69+ op eentje na , reden , is mijn enige CM op dit moment en mijn B-CM ...A-CM afwezig en de rest is verkocht. Maar 68 viel dus nog mee.

Anyway veel verschil in agressie was er niet , het minimum dus. En mijn spelers zijn allemaal onagressief , behalve mijn B(!)-CF , die dus moest spelen omdat de A niet fit was. Anders was er geen enkele speler boven de 50 , de meeste liggen er zelfs ver af , eentje die B-CM nota bene 48 en mijn keeper 47.

Tegen The Pinkies (zespuntenmatch) ben ik ook genaaid met fitheden en kaarten.

Zal zelfs nog niet over de blessure's spreken. Mijn A-CB heeft zelfs niet niet gespeeld dit seizoen. Altijd geblesseerd. Net als sommige anderen. Verkoop ik net mijn CM's , krijgt A-CM 4 dagen schorsing...dusja...
Ghent Semper Fidelis.
Guardian

Post by Guardian »

tja zo is sp, maarja blijft een leuk spelletje 8)

Zolang ik ni degradeer ben ik content :lol:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
brever

Post by brever »

Niet kunnen stunten in the skunks,vroege rode kaart van SW gooide roet in't eten.Deze SW pakt nogal rap rood.
Goeie speler,alleen beetje heethoofd.
Morgen tegen Zalgiro een 6ptn match,we moeten winnen!
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Smoje

Post by Smoje »

Morgen krijg ik The Skunks over de vloer.

Mijn A-CM nog altijd geschorst. Nog één CM over dus . Dus 3-4-3 is uit den boze. Nu valt mijn beste CB ook nog uit (en mijn andere A-CB is nog altijd geblesseerd) , de andere twee zijn jeugd , dus ik heb ook maar één CB.

Onmogelijk om te winnen dus. Want zit zowiezo met een prestatie van in de 40 , pff. Ben keer op dreef weer.

Nu is mijn B-CF ook nog geschorst.

Het ironische is , die CB is nog één dag geblesseerd , hij herviel direct als hij uit blessure kwam , nog niet gespeeld dit seizoen.

Klote. Dit laat de overwinningen tegen Guardians en Crisis in het niets verdwijnen , want drie punten zijn drie punten. Pinkies moest net tegen Cheaterhunters , dus ik begon plaats twee net te ruiken.
Ghent Semper Fidelis.
Raffin

Post by Raffin »

benieuwd naar de match van vannacht

winst betekend 4 ptn voor op Glory (ik vermoed dat die het toch nog makkelijk gaan halen) -> 20%

verlies betekend beide ploegen op 1 punt van mijzelf -> 50%

gelijkspel betekend glory op 2, pinkies op 4 -> 30%

Met teveel B-spelers naar mn zin :P en fitheidproblemen wordt het afwachten wat de ploeg kan brengen
brever

Post by brever »

terecht

2-2 tegen zalgirio blijkt volkomen terecht.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

2-2 Gelijk gespeeld door een rode kaart in de 56 ste minuut. Een speler met 14% agressie kreeg een rode kaart terwijl de wat agressievere spelers bleven gespaard. We mogen nog niet klagen omdat we daardoor 2% rating verloren ten opzichte van de tegenstander.

Deze week kunnen we niet echt tevreden zijn, 2x gewonnen 1x gelijk en 1x echt terecht verloren door mindere ratings. De linierating over 12 wedstrijden blijft wel hoog, 138,75% per wedstrijd gemiddeld.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
sljivovica

Post by sljivovica »

Billenknijpen bij hekkesluiter ReesingGenk.
Ondanks dat we het betere van het spel hadden moest er vijf minuten voor tijd een penalty aan te pas komen om de overwinning weg te slepen.

Door deze late treffer weet Wageningen een kleine crisis te voorkomen en blijft Reesing zonder punten.

Nog 6 punten komende week en we liggen weer op schema, zoals al 3 jaar het geval is.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Raffin

Post by Raffin »

5% beter in de topper op The Pinkies en een gelijkspel

blij omdat ik niet verlies maar er zat toch een driepunter in dus het is ook wel jammer
Raffin

Post by Raffin »

Smoje wrote:Morgen krijg ik The Skunks over de vloer.

Mijn A-CM nog altijd geschorst. Nog één CM over dus . Dus 3-4-3 is uit den boze. Nu valt mijn beste CB ook nog uit (en mijn andere A-CB is nog altijd geblesseerd) , de andere twee zijn jeugd , dus ik heb ook maar één CB.

Onmogelijk om te winnen dus. Want zit zowiezo met een prestatie van in de 40 , pff. Ben keer op dreef weer.

Nu is mijn B-CF ook nog geschorst.

Het ironische is , die CB is nog één dag geblesseerd , hij herviel direct als hij uit blessure kwam , nog niet gespeeld dit seizoen.

Klote. Dit laat de overwinningen tegen Guardians en Crisis in het niets verdwijnen , want drie punten zijn drie punten. Pinkies moest net tegen Cheaterhunters , dus ik begon plaats twee net te ruiken.
KWEK
KWEK
KWEK

:wink:

btw.. de kans dat The Pinkies ptn gaat pakken op The Guardians maandag is zeer klein ^^

Dus we blijven allessinds op de promotieplaatsen staan dan
Smoje

Post by Smoje »

2-0 , ik vind het raar , want The Skunks zijn team was onbekend voor mij , maar hij stond toch hoog bovenin mee te draaien.

Ik speelde met mijn B-RB op RB omdat ik dan veel agressiever kan spelen , want de A-RB zou de enige geweest zijn met agressie hoger dan 50 (58 , maar zijn bp maakt veel goed). Maar nu omdat ik geen CB had , moest ik met mijn A-RB als CB spelen , die haalde bp 64 nog , maar toch kan dat fataal zijn. Zeker met de andere blessure's etc. Mijn beste LF (B-LF is goed en scoort ook super , maar is agressiefste speler van de ploeg , 67 agressie) , die A-LF (topschutter) staat nu op 75% fitheid , dus tegen maandag (als hij niet meer per ongeluk gaat spelen , kans klein dus) heeft hij maximum 95% fitheid , en zou hem zeker moeten laten spelen , want zijn moraal zal anders ook nog terugzakken. Had graag eens op mijn sterkst gestaan tegen Raffin en kijken wat we zouden kunnen forceren (wrs niets).

Maandag op het veld van Raffin dus, drie A-schorsingen , dat is het feit. Dus ik reken op puntenverlies van The Pinkies bij Guardian , maar in dit spel kan alles natuurlijk en is het niet zo , so be it.
Ghent Semper Fidelis.
Raffin

Post by Raffin »

GloryBuffalos ?? - ?? The cheathunters

;)
Isis

Post by Isis »

Ik ga ontegensprekelijk promoveren!
Make way, Isis is coming through :twisted: :lol:
Post Reply