Spelers overlijden niet in de eerste plaatsjona wrote:Is het normaal dat als een speler (Di tomasso) die er nu niet meer is(plotseling overleden) dat die naam nog gewoon in de namelijst voorkomt?

Moderator: Moderator
Òh eh, moraalmaxim.vanmeerhaeghe wrote:wat is er van 100% naar 35% gegaan? Moraal, fitniss, conditie, of ... ?jona wrote:IS het normaal dat een speler van 100% naar 35% gaat, omdat hij 1 match in de liga niet speelt? (verder ook niet zo veel in vr.)
heb je hem mss te koop gezet,jona wrote:Òh eh, moraalmaxim.vanmeerhaeghe wrote:wat is er van 100% naar 35% gegaan? Moraal, fitniss, conditie, of ... ?jona wrote:IS het normaal dat een speler van 100% naar 35% gaat, omdat hij 1 match in de liga niet speelt? (verder ook niet zo veel in vr.)
Ik had hem efkes op de tl gezet maar voor de sim er al lang weer af gehaald*Kerkhofs* wrote:heb je hem mss te koop gezet,jona wrote:Òh eh, moraalmaxim.vanmeerhaeghe wrote: wat is er van 100% naar 35% gegaan? Moraal, fitniss, conditie, of ... ?
dan gaat er altijd veel moraal af
Ook als ze er niet tijdens de sim op hebben gestaan??*Kerkhofs* wrote:eens ze op de tl staan gaat er véél moraal af hoorjona wrote:Ik had hem efkes op de tl gezet maar voor de sim er al lang weer af gehaald*Kerkhofs* wrote: heb je hem mss te koop gezet,
dan gaat er altijd veel moraal af
ik spreek uit ervaring dus et zal daar wel aan ligge
ja,jona wrote:Ook als ze er niet tijdens de sim op hebben gestaan??*Kerkhofs* wrote:eens ze op de tl staan gaat er véél moraal af hoorjona wrote:Ik had hem efkes op de tl gezet maar voor de sim er al lang weer af gehaald
*Kerkhofs* wrote:Zal dat het wel wezen in combinatie met het niet opstellen in de liga, best kut als ik dit eerder had geweten/.....jona wrote:Ook als ze er niet tijdens de sim op hebben gestaan??*Kerkhofs* wrote: eens ze op de tl staan gaat er véél moraal af hoor
ja,
dat gaat er dan meteen af (vh moraal)
daT WIST IK DUS NIET, MAAR BEDANKT VOOR DE HULP bb EN kERKHOFSBadbuffalo wrote:Als je een speler op de TL zet, en er dan weer afhaalt, kost dit heel veel moraal.
tenzij hun moraal heel laag is (<20 ofzo denk ik), dan krijg je moraal bij als je dat doetjona wrote:daT WIST IK DUS NIET, MAAR BEDANKT VOOR DE HULP bb EN kERKHOFSBadbuffalo wrote:Als je een speler op de TL zet, en er dan weer afhaalt, kost dit heel veel moraal.
als je hem er dan zou opzetten zou hij idd moraal bijkrijgen.Joeyve wrote:tenzij hun moraal heel laag is (<20 ofzo denk ik), dan krijg je moraal bij als je dat doetkan handig zijn soms
![]()
tiens, toen ik dat (al een tijd geleden wel ondertss) deed, dan steeg mijn moraal en als ik hem er weer afhaalde zakte er niksel stino wrote:als je hem er dan zou opzetten zou hij idd moraal bijkrijgen.Joeyve wrote:tenzij hun moraal heel laag is (<20 ofzo denk ik), dan krijg je moraal bij als je dat doetkan handig zijn soms
![]()
maar als je hem er dan terug afhaalt, zakt het terug, met als eindresultaat een lagere moraal als in het begin
Dat trucje lukt nog steeds.Joeyve wrote:tiens, toen ik dat (al een tijd geleden wel ondertss) deed, dan steeg mijn moraal en als ik hem er weer afhaalde zakte er niksel stino wrote:als je hem er dan zou opzetten zou hij idd moraal bijkrijgen.Joeyve wrote:tenzij hun moraal heel laag is (<20 ofzo denk ik), dan krijg je moraal bij als je dat doetkan handig zijn soms
![]()
maar als je hem er dan terug afhaalt, zakt het terug, met als eindresultaat een lagere moraal als in het begin
tss daar gaat mijn trucje