Ah bizar. Speel tweemaal thuis na elkaar dan.Raffin wrote:GloryBuffalos ?? - ?? The cheathunters
Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Gvd , begin mij toch weer vragen te stellen bij random.
A-LB is eens geschorst , nu valt B-RB uit voor een paar dagen op training , C-RB is een jeugdspeler met enkele skills maxed. Samen met de drie schorsingen is dit fataal.
Gvd , wanneer kan ik eens met meer dan 5 A-spelers spelen ?
Vurten boel.
Edit : OMG , met A-team gespeeld in vrb (makkelijke match) mijn topschutter LF mocht zeker niet spelen , want hij had maar 95% fitheid , speelt hij nu wel , direct hele klets eraf.
+ (!) mijn A-LM valt ook uit !!!
Nog 5 A-spelers over , who's next !
A-LB is eens geschorst , nu valt B-RB uit voor een paar dagen op training , C-RB is een jeugdspeler met enkele skills maxed. Samen met de drie schorsingen is dit fataal.
Gvd , wanneer kan ik eens met meer dan 5 A-spelers spelen ?
Vurten boel.
Edit : OMG , met A-team gespeeld in vrb (makkelijke match) mijn topschutter LF mocht zeker niet spelen , want hij had maar 95% fitheid , speelt hij nu wel , direct hele klets eraf.
+ (!) mijn A-LM valt ook uit !!!
Nog 5 A-spelers over , who's next !
Ghent Semper Fidelis.
-
1-1 thuis tegen de ploeg van Bloodhunter.
Gelijk opgaande wedstrijd, de laatste 5 minuten moesten we uitzingen met 10 man maar die werden gelukkig ongeschonden doorgekomen.
Thuis gelijk spelen is nooit goed, ik ben dan ook niet tevreden. Daarbij zijn de deels tegenvallende resultaten de afgelopen week deels te wijten aan een paar vrb-avonturen, en daarin zijn de resultaten ook niet zo geweldig als gehoopt
Ik maak wel winst, maar om het echt rendabel te maken moet ik ook finales gaan halen en winnen. Misschien binnenkort...
Gelijk opgaande wedstrijd, de laatste 5 minuten moesten we uitzingen met 10 man maar die werden gelukkig ongeschonden doorgekomen.
Thuis gelijk spelen is nooit goed, ik ben dan ook niet tevreden. Daarbij zijn de deels tegenvallende resultaten de afgelopen week deels te wijten aan een paar vrb-avonturen, en daarin zijn de resultaten ook niet zo geweldig als gehoopt

Ik maak wel winst, maar om het echt rendabel te maken moet ik ook finales gaan halen en winnen. Misschien binnenkort...
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Gvozdenovic doet het licht uit
1-2 verlies tegen Morotemi,en rood na 60' in een normaal agressie patroon.Gvozdo heeft ons op die manier al veel punten gekost.
Dit betekent dat het heel moeilijk zal worden om ons nog te redden.
Gelukkig spelen we morgen tegen de cheathunters,en zijn die 3 ptn altijd voor ons.
1-2 verlies tegen Morotemi,en rood na 60' in een normaal agressie patroon.Gvozdo heeft ons op die manier al veel punten gekost.
Dit betekent dat het heel moeilijk zal worden om ons nog te redden.
Gelukkig spelen we morgen tegen de cheathunters,en zijn die 3 ptn altijd voor ons.

11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
-
Verlies vandaag door een lage ts en een rode kaart, we waren totaal 21 punten in de prestatie beter maar we haalde maar een zeer zwakke rating van 135. Hierdoor staan we op een 2e plaats en daar zijn we zeker niet blij mee.
De tactiek zal dus een beetje aangepast moeten worden om het maximum uit het team te halen. Een 2e plaats is niet genoeg dus we moeten aan de bak.
De tactiek zal dus een beetje aangepast moeten worden om het maximum uit het team te halen. Een 2e plaats is niet genoeg dus we moeten aan de bak.
-
-
144 ratings in de uitwedstrijd tegen Glorybuffalos
1-4 winst
Echt jammer datk niet tegen Glorybuffalos op zn sterkst heb kunnen spelen..
Morgen thuis tegen Overpelt, daarna uit tegen Lensdreamteam
6/6 zit er zeker nog in
Klassement
1 The cheathunters 31
2 GloryBuffalos 26
3 The Pinkies 24
4 Morometii RVL 24
5 FC CRISIS 23
6 Verbroedering Robbeke 22
7 The Skunks 21
8 SLB Carcavelos 20
9 The Guardians 20
10 Titanii 19
11 Mindelo FC 19
12 Overpelt FFC 16
13 KRC 15
14 žalgirio alus 9
15 Eintracht United 3
16 LensDreamTeam 0
1-4 winst

6/6 zit er zeker nog in
Klassement
1 The cheathunters 31
2 GloryBuffalos 26
3 The Pinkies 24
4 Morometii RVL 24
5 FC CRISIS 23
7 The Skunks 21
8 SLB Carcavelos 20
9 The Guardians 20
10 Titanii 19
11 Mindelo FC 19
12 Overpelt FFC 16
13 KRC 15
14 žalgirio alus 9
15 Eintracht United 3
16 LensDreamTeam 0
-
Gaat lekker he Raffin, beter dan bij momenteel, ik ben me aan het voorbereiden om tegen de top in A- te knokken en dat gaat ten koste van de prestaties. Handelen kost ts, en wedstrijden spelen om je ts omhoog te krijgen kost moraal.Raffin wrote:144 ratings in de uitwedstrijd tegen Glorybuffalos
1-4 winst![]()
6/6 zit er zeker nog in
Klassement
1 The cheathunters 31
2 GloryBuffalos 26
3 The Pinkies 24
4 Morometii RVL 24
5 FC CRISIS 23
7 The Skunks 21
8 SLB Carcavelos 20
9 The Guardians 20
10 Titanii 19
11 Mindelo FC 19
12 Overpelt FFC 16
13 KRC 15
14 žalgirio alus 9
15 Eintracht United 3
16 LensDreamTeam 0
Ga in ieder geval zo verder, en hopelijk zie ik je in A

-
Hehe je moet investeren in de toekomst, doe je goedX-Tenzo wrote:Gaat lekker he Raffin, beter dan bij momenteel, ik ben me aan het voorbereiden om tegen de top in A- te knokken en dat gaat ten koste van de prestaties. Handelen kost ts, en wedstrijden spelen om je ts omhoog te krijgen kost moraal.Raffin wrote:144 ratings in de uitwedstrijd tegen Glorybuffalos
1-4 winst![]()
6/6 zit er zeker nog in
Klassement
1 The cheathunters 31
2 GloryBuffalos 26
3 The Pinkies 24
4 Morometii RVL 24
5 FC CRISIS 23
7 The Skunks 21
8 SLB Carcavelos 20
9 The Guardians 20
10 Titanii 19
11 Mindelo FC 19
12 Overpelt FFC 16
13 KRC 15
14 žalgirio alus 9
15 Eintracht United 3
16 LensDreamTeam 0
Ga in ieder geval zo verder, en hopelijk zie ik je in A
hopelijk tot in A
-
Had ik mijn LB nog gehad , ik speelde met A-team , maar zonder zelfs een B-LB had ik niets te doen tegen Cheaterhunters , die op mijn veld 144 kwam halen. (samen met andere blessure's en dergelijke onmogelijk , het was anders al zeeeeeeeer moeilijk geweest). Maar mijn A-team stond al ingesteld , maar heb het dan toch nog veranderd. Met mijn volledige team en thuisvoordeel had ik misschien ook wel de punten moeten afgeven , maar ging wel volledig gegaan zijn. Maar that's the game.
Dan kon ik beter speculeren (ondanks dat fitheden en moralen nu niet meer in evenwicht staan) op Mindelo , ipv met zekerheid een 0/6 te halen.
Speelde 3-4-3 , met een agressieve C-RM met weinig moraal als CM en dergelijke. Een LB met vier skills maxed , CB van 19 niet maxed , CF met paar skills maxed en zonder conditie en moraal ... dus het verwondert mij ten zeerste , met zo een mooie ratings van Raffin dat het maar 1-4 is. Had mij aan een pandoering van 0-10 verwacht ofzo.
Dan kon ik beter speculeren (ondanks dat fitheden en moralen nu niet meer in evenwicht staan) op Mindelo , ipv met zekerheid een 0/6 te halen.
Speelde 3-4-3 , met een agressieve C-RM met weinig moraal als CM en dergelijke. Een LB met vier skills maxed , CB van 19 niet maxed , CF met paar skills maxed en zonder conditie en moraal ... dus het verwondert mij ten zeerste , met zo een mooie ratings van Raffin dat het maar 1-4 is. Had mij aan een pandoering van 0-10 verwacht ofzo.
Ghent Semper Fidelis.
-
De B.2 heeft een prachtige eerste seizoenshelft, iedereen doet goed mee.
De eerste 11 teams kunnen we nog dromen van promotie.
Vandaag 5 gelijke spelen. Oprescu Team en Forza Buffalo zijn de grote winnaars, terwijl de zege van Kauno op Reesing eigenlijk geen meerwaarde heeft.
De eerste 11 teams kunnen we nog dromen van promotie.
Vandaag 5 gelijke spelen. Oprescu Team en Forza Buffalo zijn de grote winnaars, terwijl de zege van Kauno op Reesing eigenlijk geen meerwaarde heeft.
FC Wageningen
-
PPfffff, uit tegen Mac punten laten liggen doordat ik er niet voluit voor ging. Ik had van zijn kant vuurwerk verwacht en mezelf kansloos geschat, dus heb wat B-spelers op laten draven.
Komt hij als een zachtgekookt ei de kleedkamer uit (40 agressie bij een 36% scheids) en kan ik 'm nog niet de baas
Stom.... mocht ik degraderen dan komt het door dit soort fouten
Oprescu lijkt vandaag wederom de grote winnaar door als enige een noemenswaardige uit-overwinning te pakken, bij SOAD. Verder pakt X-tenzo de leiding weer terug.
Morgen moeten er 3 punten komen
Komt hij als een zachtgekookt ei de kleedkamer uit (40 agressie bij een 36% scheids) en kan ik 'm nog niet de baas

Stom.... mocht ik degraderen dan komt het door dit soort fouten

Oprescu lijkt vandaag wederom de grote winnaar door als enige een noemenswaardige uit-overwinning te pakken, bij SOAD. Verder pakt X-tenzo de leiding weer terug.
Morgen moeten er 3 punten komen

FC Wageningen
moedig,maar niet goed genoeg
3-2 verliezen tegen de leider is geen schande(beiden 100% agressie).
Maar we zijn niet goed genoeg voor de B-divisie,ondertussen zijn we toch begonnen met de transfers en moeten we de put dichten die we door een paar slechte transfers hebben gemaakt.
Met wat geluk staan we over 2 a 3 seizoenen terug in B.
En dan zullen we tijd maken voor de promotie naar A.
Dat betekent ook dat we het forum gedeelte zullen moeten afbouwen om tijd te steken in spelers.
Voor wat hoort wat.We moeten ook stilaan afscheid nemen van de monumenten in onze ploeg die de opmars na de op één na hoogste divisie steeds hebben gerealiseerd.
Voor deze spelers geldt dus ook;Er is een tijd van komen en een tijd van gaan,en de tijd om te gaan is gekomen.
wees gegroet iedereen en succes aan alle strijders in B 1
3-2 verliezen tegen de leider is geen schande(beiden 100% agressie).
Maar we zijn niet goed genoeg voor de B-divisie,ondertussen zijn we toch begonnen met de transfers en moeten we de put dichten die we door een paar slechte transfers hebben gemaakt.
Met wat geluk staan we over 2 a 3 seizoenen terug in B.
En dan zullen we tijd maken voor de promotie naar A.
Dat betekent ook dat we het forum gedeelte zullen moeten afbouwen om tijd te steken in spelers.
Voor wat hoort wat.We moeten ook stilaan afscheid nemen van de monumenten in onze ploeg die de opmars na de op één na hoogste divisie steeds hebben gerealiseerd.
Voor deze spelers geldt dus ook;Er is een tijd van komen en een tijd van gaan,en de tijd om te gaan is gekomen.
wees gegroet iedereen en succes aan alle strijders in B 1
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7