Ronde 3 was het vandaag ehrobstje wrote:0-1 verloren! Er is een einde gekomen aan het bekeravontuur!
Ik vind het niet echt jammer dat we hebben verloren! ronde 4 is nu ons nieuwe record en daar ben ik tevreden mee!
Beker
Moderator: Moderator
-
maikelcelis
- Member of the Soccer Project Association
-
klenne
en we bekeren verder.
vorig seizoen er in de eerste ronde uitgekegeld, dit seizoen zijn we er in geslaagd om een G-er, H-er en een F-er uit te schakelen, alle drie in eigen huis (leuke verwenning voor het publiek
)
ronde 4 komen we uit tegen een degraderende D-er, gaat rvm sint-matte fc nog eens stunten of eindigt het bekeravontuur hier?
meer nieuws volgende week...
ps: kan iemand de statistieken van de beker eens posten?
vorig seizoen er in de eerste ronde uitgekegeld, dit seizoen zijn we er in geslaagd om een G-er, H-er en een F-er uit te schakelen, alle drie in eigen huis (leuke verwenning voor het publiek
ronde 4 komen we uit tegen een degraderende D-er, gaat rvm sint-matte fc nog eens stunten of eindigt het bekeravontuur hier?
meer nieuws volgende week...
ps: kan iemand de statistieken van de beker eens posten?
Ben weer een ronde verder, krijg nu een lastige F ploeg met allemaal spelers van boven de 8-% GK. Mijn B-elftal zal het lastig krijgen. 
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
maikelcelis
-
El buffalolo