lobert wrote:
Krik dan ook je b-team op, want dat is niet om over naar huis te schrijven;; en bij Maccbi wel. Ik zie jou nog niet een twee drie kampioen in A worden.. zeker niet met Maccbi erbij
Ik zie mezelf nu ook nog geen kampioen worden in A, maar ik ben nog niet uitgehandeld en dan zijn er wel mogelijkheden, ik weet heus wel waar ik over praat hoor lobert. Ik heb een aardig centje achter de hand en dus mogelijkheden genoeg.
En wat betreft mijn B-team, ik heb eigenlijk niet echt een degelijk B-team nodig omdat mijn gemiddelde A-team agressie zo laag is dat ik zelden een geschorste heb. Op de postities waar ik de meest agressieve spelers heb staan, daar heb ik wel degelijke vervangers. Alleen door een blessure kan ik ernstig benadeeld worden. Ik sta met dit team al een Half jaar lang continu op een 1e plaats en heb de laatste 4 seizoenen 3 titels behaald en sta nu weer 1e in B2.
Ik heb na Maccbi Natanya de hoogste gemiddelde linierating van de eerste seizoenshelft, in ieder geval de de 2e hoogste in A dus terwijl ik in B zit, zelfs hoger dan As Valex en Nespereira. Ik haalde de eerste 15 wedstrijden zo'n 138,6 in de linies en Maccbi zo'n 139 gemiddeld, een verschil van maar 0,4%. Als ik tegen hem zou spelen en de scheids is 60/65%, dan durf ik het wel tegen hem op te nemen omdat ik dan met 100% agressie kan spelen en hij niet. Is de scheids onder de 60%, dan ben ik zeker de sigaar. Het gaat niet om wie de beste spelers heeft, maar om wie na 30 wedstrijden de meeste punten heeft
Ik bereken alles zeer nauwkeurig en ik zou dergelijke uitspraken niet doen als het onzin is. Mijn ambitie ligt hoog en ik heb een grote mond, dat weet ik. In D zei ik al: ''ik wil nu in één keer door naar A'' toen zeiden de mensen ook rustig aan Mark, heb het niet te hoog in je bol. Feit is dat ik nog 13 wedstrijden verwijdert ben van A. Ik doe dus niet rustig aan en ik heb het niet hoog in mijn bol, ik weet waar ik over praat en ik zeg dat ook gewoon openlijk. Ik ben in ieder geval blij dat als ik in A kom niet gelijk mijn team hoef te verjongen, wat heb je dan aan een A plaats, niets toch lobert.
Nu is hij zeker de betere, maar die man motiveert me tot en met, dus over 1 A 2 seizoenen verwacht ik hem te evenaren. Ook die uitspraken van jou is een motivatie voor me, dat maakt me alleen maar sterker en vastberadener om mijn doel te verwezelijken.
Bedankt dus