Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Raffin
Member of the Soccer Project Association

Post by Raffin »

Noppp wrote:Ach, ik dacht haal het topic even omhoog.

Ben druk met jeugdspelers bezig, dit kan me punten gaan kosten. Misschien zelf degradatie.
Maccbi is zo sterk, niet leuk meer en om alles te geven om erin te blijven is het me ook niet waard. Als Maccbi gemotiveerd blijft dan kan hij maar zo 2 a 3 seizoenen achter elkaar kampioen worden.
can you manage it? :P
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Raffin wrote:

Ben druk met jeugdspelers bezig, dit kan me punten gaan kosten. Misschien zelf degradatie.
Maccbi is zo sterk, niet leuk meer en om alles te geven om erin te blijven is het me ook niet waard. Als Maccbi gemotiveerd blijft dan kan hij maar zo 2 a 3 seizoenen achter elkaar kampioen worden.
Dat heb ik wel bewezen dacht ik zo. :D
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Raffin

Post by Raffin »

Noppp wrote:
Raffin wrote:

Dat heb ik wel bewezen dacht ik zo. :D
klopt.
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Ik ben er ook nog hé, en ik ben niet van plan om die gast te laten winnen hoor als ik promoveer. Ik moet nog veel doen aan mijn team, maar ik ben heel hard bezig hem te evenaren. Ik heb nog een Half seizoen de tijd en hoop in die tijd nog 2 tot 3 spelers binnen te halen met een prestatie tussen de 72 tot 75. Ik ga het hem echt niet makkelijk maken. Misschien kan ik nog iets winnen met mijn agressie, die is lager dan de zijne dus bij een scheids vanaf 50 heb ik daar voordeel van. :twisted: Een beetje optimisme kan geen kwaad. :wink:

Help me zou ik zeggen, je hebt nog een mooie CB :lol: Ik had een deal met een gozer voor een CB voor maar die vraagt nu in één keer weer meer geld :roll:
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
lobert

Post by lobert »

X-Tenzo wrote:

Ik ben er ook nog hé, en ik ben niet van plan om die gast te laten winnen hoor als ik promoveer. Ik moet nog veel doen aan mijn team, maar ik ben heel hard bezig hem te evenaren. Ik heb nog een Half seizoen de tijd en hoop in die tijd nog 2 tot 3 spelers binnen te halen met een prestatie tussen de 72 tot 75. Ik ga het hem echt niet makkelijk maken. Misschien kan ik nog iets winnen met mijn agressie, die is lager dan de zijne dus bij een scheids vanaf 50 heb ik daar voordeel van. :twisted: Een beetje optimisme kan geen kwaad. :wink:

Help me zou ik zeggen, je hebt nog een mooie CB :lol: Ik had een deal met een gozer voor een CB voor maar die vraagt nu in één keer weer meer geld :roll:
Krik dan ook je b-team op, want dat is niet om over naar huis te schrijven;; en bij Maccbi wel. Ik zie jou nog niet een twee drie kampioen in A worden.. zeker niet met Maccbi erbij
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

lobert wrote:
Krik dan ook je b-team op, want dat is niet om over naar huis te schrijven;; en bij Maccbi wel. Ik zie jou nog niet een twee drie kampioen in A worden.. zeker niet met Maccbi erbij
Ik zie mezelf nu ook nog geen kampioen worden in A, maar ik ben nog niet uitgehandeld en dan zijn er wel mogelijkheden, ik weet heus wel waar ik over praat hoor lobert. Ik heb een aardig centje achter de hand en dus mogelijkheden genoeg.

En wat betreft mijn B-team, ik heb eigenlijk niet echt een degelijk B-team nodig omdat mijn gemiddelde A-team agressie zo laag is dat ik zelden een geschorste heb. Op de postities waar ik de meest agressieve spelers heb staan, daar heb ik wel degelijke vervangers. Alleen door een blessure kan ik ernstig benadeeld worden. Ik sta met dit team al een Half jaar lang continu op een 1e plaats en heb de laatste 4 seizoenen 3 titels behaald en sta nu weer 1e in B2.

Ik heb na Maccbi Natanya de hoogste gemiddelde linierating van de eerste seizoenshelft, in ieder geval de de 2e hoogste in A dus terwijl ik in B zit, zelfs hoger dan As Valex en Nespereira. Ik haalde de eerste 15 wedstrijden zo'n 138,6 in de linies en Maccbi zo'n 139 gemiddeld, een verschil van maar 0,4%. Als ik tegen hem zou spelen en de scheids is 60/65%, dan durf ik het wel tegen hem op te nemen omdat ik dan met 100% agressie kan spelen en hij niet. Is de scheids onder de 60%, dan ben ik zeker de sigaar. Het gaat niet om wie de beste spelers heeft, maar om wie na 30 wedstrijden de meeste punten heeft :!:

Ik bereken alles zeer nauwkeurig en ik zou dergelijke uitspraken niet doen als het onzin is. Mijn ambitie ligt hoog en ik heb een grote mond, dat weet ik. In D zei ik al: ''ik wil nu in één keer door naar A'' toen zeiden de mensen ook rustig aan Mark, heb het niet te hoog in je bol. Feit is dat ik nog 13 wedstrijden verwijdert ben van A. Ik doe dus niet rustig aan en ik heb het niet hoog in mijn bol, ik weet waar ik over praat en ik zeg dat ook gewoon openlijk. Ik ben in ieder geval blij dat als ik in A kom niet gelijk mijn team hoef te verjongen, wat heb je dan aan een A plaats, niets toch lobert.

Nu is hij zeker de betere, maar die man motiveert me tot en met, dus over 1 A 2 seizoenen verwacht ik hem te evenaren. Ook die uitspraken van jou is een motivatie voor me, dat maakt me alleen maar sterker en vastberadener om mijn doel te verwezelijken.

Bedankt dus :wink:
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
lobert

Post by lobert »

Reken mij niet af op mijn verjongingskuur; dit is gewoon gepland. Om een paar seizoenen tegen degradatie te werken vind ik niets en daarom was dit beter. De uitdaging was ook zoek; want ik had m'n doel , divisie A, bereikt. Zeg daar dus niets over; want mijn ambitie is nooit geweest om in A mee te draaien. :wink:

En wacht maar eens tot je blessures krijgt, want dat gaat nog gebeuren denk ik.. Heb ik een seizoen gehad; en daardoor 4e ipv 1e geworden in C. Nja, ik heb al meer pech gehad maar daar zeg ik maar niet teveel over hè.
LensDreamTeam
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

lobert wrote:Reken mij niet af op mijn verjongingskuur; dit is gewoon gepland. Om een paar seizoenen tegen degradatie te werken vind ik niets en daarom was dit beter. De uitdaging was ook zoek; want ik had m'n doel , divisie A, bereikt. Zeg daar dus niets over; want mijn ambitie is nooit geweest om in A mee te draaien. :wink:

En wacht maar eens tot je blessures krijgt, want dat gaat nog gebeuren denk ik.. Heb ik een seizoen gehad; en daardoor 4e ipv 1e geworden in C. Nja, ik heb al meer pech gehad maar daar zeg ik maar niet teveel over hè.
Jij had het doel A te bereiken, en mijn doel is daar ooit 1e worden. jij neemt een gok, en ik doe alles liever gecontroleert. Jij bent tevreden met een 16e plaats in A, en ik alleen met een 1e.

Dat is het grote vershil tussen ons. SP is voor mij geen gokspel maar een behendigheids spel. Als ik dus een gok zou nemen heb ik niet het gevoel dat ik dat ik iets met mijn managementvaardigheden bereik heb maar met geluk. ik heb dus liever alles zelf in de hand dan dat ik hoop heb op een goed team.

Ik reken je nergens op af en heb respect voor je managementvaardigheden, alleen ik doe en bekijk alles anders dan dat jij doet. Ik heb gewoon een andere doelstelling, een grotere vechtlust en heel veel zelfvertrouwen :!:
Image
Geronimo

Post by Geronimo »

Ff toch tussenkomen Mark, je moet Loberts reactie beter lezen. Je zegt wel dat je alles gecontroleerd in de hand hebben, dat heb je dan ook wss meestal. Op één ding na nl. de random. Zoals Lobert zegt, eens als blessures je zullen teisteren komt het op je b-team aan. Nu ik ben niet gek genoeg om nu naar je b-team te gaan kijken. Maar eerder is gezegd dat dat van jouw niet echt fenomenaal is. Er is nog tijd om dat te verbeteren. Het is mss wel een goede raad van iemand die nu al in A zit (op Lobert dus bedoeld).
Image
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Geronimo wrote:Ff toch tussenkomen Mark, je moet Loberts reactie beter lezen. Je zegt wel dat je alles gecontroleerd in de hand hebben, dat heb je dan ook wss meestal. Op één ding na nl. de random. Zoals Lobert zegt, eens als blessures je zullen teisteren komt het op je b-team aan. Nu ik ben niet gek genoeg om nu naar je b-team te gaan kijken. Maar eerder is gezegd dat dat van jouw niet echt fenomenaal is. Er is nog tijd om dat te verbeteren. Het is mss wel een goede raad van iemand die nu al in A zit (op Lobert dus bedoeld).
Niemand heeft de random in de hand en het heeft mij ook al eens de titel gekost in D, zoals je al zegt is er tijd om aan te werken. Random kan zowel negatief als positief uitvallen dat weet je nooit. Er zijn wel tacktieken om eventuele blessures in je A-team te voor komen. Tot nu toe ben ik er redelijk mee weggekomen.

ik zie het ook niet als kritiek, ik weet dat hij daar een punt heeft en ik kan hem geen ongelijk geven. Mijn plan is om voor dat ik naar A ga, 3 spelers kan vervangen van mijn A-team waardoor ik al weer 3 B-spelers extra heb.

Zoals in mijn persbericht staat: ''Werk aan de winkel''. Ik ga tot het bot om mijn doel te bereiken.
Image
lobert

Post by lobert »

Wil wel vragen Mark of jij in 1 seizoen kampioen in A wilt worden of het er zo lang mogelijk wilt uithouden? Ik heb nu namelijk m'n plezier hervonden en dat was toen ik in A zat wel degelijk bijna helemaal weg. In D en C had ik veel meer plezier in het spel met transfers doen e.d. In A kun je bijna niks. Dat is uitdagend, maar ook saai voor een manager als ik. Misschien dat ik ooit nog terugkom en dan zullen we het wel eens zien.. M'n eerste topper heb ik al :P LB 85 % 20 jaar met 0 % agressie :)
LensDreamTeam
Noppp
Team President

Post by Noppp »

lobert wrote:Wil wel vragen Mark of jij in 1 seizoen kampioen in A wilt worden of het er zo lang mogelijk wilt uithouden? Ik heb nu namelijk m'n plezier hervonden en dat was toen ik in A zat wel degelijk bijna helemaal weg. In D en C had ik veel meer plezier in het spel met transfers doen e.d. In A kun je bijna niks. Dat is uitdagend, maar ook saai voor een manager als ik. Misschien dat ik ooit nog terugkom en dan zullen we het wel eens zien.. M'n eerste topper heb ik al :P LB 85 % 20 jaar met 0 % agressie :)
Hier heb je een punt, mijn kampioensjaar was saai! Tuurlijk ben ik erg nog steeds trots op dat ik dat heb bereikt, maar ik heb er veel voor moeten laten of voor moeten minderen.
Na dat seizoen had ik een motivatie dip, vandaar nu ook mijn switch om 4-4-2 of 3-5-2 te gaan spelen. Niet omdat ik denk dat dat beter is, maar om nieuw elan te brengen in het spelen van SP.

Ik hoop dat Mark gelijk krijgt en een degelijke concurrent wordt van Maccbi. Zou leuk zijn voor de A-divisie.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
lobert

Post by lobert »

Noppp wrote:
lobert wrote:Wil wel vragen Mark of jij in 1 seizoen kampioen in A wilt worden of het er zo lang mogelijk wilt uithouden? Ik heb nu namelijk m'n plezier hervonden en dat was toen ik in A zat wel degelijk bijna helemaal weg. In D en C had ik veel meer plezier in het spel met transfers doen e.d. In A kun je bijna niks. Dat is uitdagend, maar ook saai voor een manager als ik. Misschien dat ik ooit nog terugkom en dan zullen we het wel eens zien.. M'n eerste topper heb ik al :P LB 85 % 20 jaar met 0 % agressie :)
Hier heb je een punt, mijn kampioensjaar was saai! Tuurlijk ben ik erg nog steeds trots op dat ik dat heb bereikt, maar ik heb er veel voor moeten laten of voor moeten minderen.
Na dat seizoen had ik een motivatie dip, vandaar nu ook mijn switch om 4-4-2 of 3-5-2 te gaan spelen. Niet omdat ik denk dat dat beter is, maar om nieuw elan te brengen in het spelen van SP.

Ik hoop dat Mark gelijk krijgt en een degelijke concurrent wordt van Maccbi. Zou leuk zijn voor de A-divisie.
M.A.W. ; we kunnen als conclusie trekken dat A bereiken heel uitdagend en leuk is, maar in A spelen saai is? :P (voor managers die liefst transfers doen e.d. ?)
LensDreamTeam
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Noppp wrote:

Mijn doel is om in A kampioen te worden en ook daar te blijven. Ik heb een bepaald transferbeleid wat ik ook kan toepassen in A waardoor het niet saai wordt. Feit is dat dat ten koste gaat van de prestaties. Als je het niet doet dan kan je één seizoen leuk meedraaien in A en dan kan je al je A vrienden weer na 2 seizoenen uitzwaaien. Als je handeld kan je continu verjongen en je team versterken. Ik verwacht in ongeveer 1 tot 2 seizoenen maccbi te evenaren.

Ik heb nu ook al weer 14 transfers gedaan met behoud van de 1e plaats in B. Geloof me dat is geen kinderachtige divisie met de 4 meest ervaren managers van heel sp. Ik loop door mijn vele transfers het risico dat ik soms verlies, als ik niet handel staat mijn team vrijwel stil en win ik B zeker. Ik kom alleen geen stap verder omdat ik niets verdien en dus geen betere spelers kan kopen. Nu wordt heel het seizoen door mijn team sterker waardoor op de helft van elk seizoen ik boven de rest uitsteek en ik ook met minder ts kan winnen. Dat is de kunst van transfereren, je team zo sterk maken dat niemand je meer kan pakken, dat wordt wel steeds moeilijker en maccbi heeft dat eerder ontdekt dan ik. Ik ben pas echt begonnen met Sp in augustus vorig jaar dus ik heb een achterstand.

Deze tactiek werkt zo goed dat ik nu waarschijnlijk van D in één keer naar A ga, en als je dat van te voren tegen iemand zegt wordt je uitgelachen. Ik verdien meer dan maccbi en kan hem dus inhalen, ik bekijk zijn team bijna meer dan mijn eigen team en weet precies waar ik sta ten opzichte van hem.

Zoals ik al eerder zei ''wacth, learn and do better'' :!:
lobert wrote:
M.A.W. ; we kunnen als conclusie trekken dat A bereiken heel uitdagend en leuk is, maar in A spelen saai is? :P (voor managers die liefst transfers doen e.d. ?)
Handelen moet juist in A anders kan je je A plaats wel vergeten. Ik zal je laten zien dat het wel kan en zelfs moet. Er zijn tactieken voor die ik al seizoenen lang toepas met groot succes. kijk naar maccbi, die kan handelen omdat hij ook met minder ts kan winnen, daar moet je naartoe werken, dat is de clue.

Er zijn weinig mensen die weten dat je juist moet handelen, iedereen denk, niet doen dat kost prestaties. Speel alleen maar wedstrijden op Dinsdag, Vrijdag en Zaterdag om 100/100 (moraal/fitheid) te hebben. Als je dit toepast ga je de fout in, vele zullen denken die Mark is gek, maar ik heb al wel laten zien dat ik niet gek ben denk ik.
Last edited by X-Tenzo on Sun May 06, 2007 11:19 am, edited 1 time in total.
Image
lobert

Post by lobert »

Dat laatste heb je een punt in, dat kon ik namelijk in D en C ook toepassen omdat ik 3 stappen voorlag op de rest; vandaar dat m'n team ook vrij goed was :D

Alleen heeft Maccbi veel geluk met aankopen gehad; omdat hij goedkoop spelers kocht en ze voor veel geld weer verkocht. Zo creëerde hij geld.. Ik kon dat niet meer doen.. Had versterkingen nodig maar in B was er veel concurrentie en ik had geen geld..
LensDreamTeam
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”