el stino wrote:
ik zou die jonge houden en die 23-jarige verkopen met bp71.
je zit in de F. en gaat hoogst wrs naar E. maar daar zit je met die jonge 21'er ook wel goed.
thx, maar ik ga wss ook naar D. zit ik daar dan ook nog goed met die milosevic?
tuurlijk, tegen dan is die speler 23/24jaar en haalt hij wrs ook een bp van 70/71
hmm zie net dat mijn LF nogal lang onbruikbaar is in de beker?
ik lig er reeds uit maar een schorsing van 5 dagen???
das toch vrij lang?
of ben ik hier mis.
mr charlie wrote:hmm zie net dat mijn LF nogal lang onbruikbaar is in de beker?
das toch vrij lang?
of ben ik hier mis.
wrs had de speler al 2x geel voor hij de wedstrijd begon.
hij kan dan 1x geel gepakt heeft en nog eens een rode kaart ook zal hij meer dan 1 schorsing hebben. 5 dagen is wel lang dan dacht dat het er dan 3 zouden zijn.
als je je trainer een nieuw contract geeft, verhogen de spelersmoralen dan ook?
of moet je effectief een nieuwe trainer aannemen om die moraalstijging te hebben?
(hoeveel was dit trouwens, een 10% erbij?)
el stino wrote:als je je trainer een nieuw contract geeft, verhogen de spelersmoralen dan ook?
of moet je effectief een nieuwe trainer aannemen om die moraalstijging te hebben?
(hoeveel was dit trouwens, een 10% erbij?)
thx
Alleen bij een nieuwe trainer wordt de moraal met ongeveer 10% verhoogt. Je kan 1x in de 3 weken gebruik maken van een nieuwe trainer om de moraal op te krikken.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Hoe worden de lonen nu eigenlijk uitbetaald ! Ben al een tijdje daarmee aan het experimenteren blijkbaar betaal ik elke ligawedstrijd evenveel als ik nu met men A-team of B-team speel. Men A-spelers hebben hogere lonen dan men B spelers dus ik snap niet goed hoe ze het berekenen ?
Den Uier wrote:Hoe worden de lonen nu eigenlijk uitbetaald ! Ben al een tijdje daarmee aan het experimenteren blijkbaar betaal ik elke ligawedstrijd evenveel als ik nu met men A-team of B-team speel. Men A-spelers hebben hogere lonen dan men B spelers dus ik snap niet goed hoe ze het berekenen ?
Tijdens de ligamatchen worden dacht ik de loonen van al je spelers uitbetaald. Dus het maakt geen verschil in loon als je andere spelers opstelt.
Den Uier wrote:Hoe worden de lonen nu eigenlijk uitbetaald ! Ben al een tijdje daarmee aan het experimenteren blijkbaar betaal ik elke ligawedstrijd evenveel als ik nu met men A-team of B-team speel. Men A-spelers hebben hogere lonen dan men B spelers dus ik snap niet goed hoe ze het berekenen ?
Je betaald het loon van al je spelers tijdens competitie- en bekermatchen.. dus van al je A-, B- en eventueel C-spelers. Winstpremies worden wel enkel betaald voor de spelers die effectief meespelen en op de bank zitten.
Tijdens een vriendschapelijke match betaal je enkel voor de gene die op het veld staan en de bankzitters, en dit is dan nog maximum 300 per speler dacht ik..
Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)
cantagallina wrote:Je betaalt het loon van al je spelers tijdens competitie- en bekermatchen.. dus van al je A-, B- en eventueel C-spelers. Winstpremies worden wel enkel betaald voor de spelers die effectief meespelen en op de bank zitten.
Tijdens een vriendschappelijke match betaal je enkel voor degene die op het veld staan en de bankzitters, en dit is dan nog maximum 300 per speler dacht ik..
Klopt volledig, alleen wordt er bij vriendschappelijke wedstrijden 25% van het loon betaald, met een maximum van €300. Een speler die €400 loon heeft, krijgt in een vriendschappelijke wedstrijd bijgevolg €100.
cantagallina wrote:Je betaalt het loon van al je spelers tijdens competitie- en bekermatchen.. dus van al je A-, B- en eventueel C-spelers. Winstpremies worden wel enkel betaald voor de spelers die effectief meespelen en op de bank zitten.
Tijdens een vriendschappelijke match betaal je enkel voor degene die op het veld staan en de bankzitters, en dit is dan nog maximum 300 per speler dacht ik..
Klopt volledig, alleen wordt er bij vriendschappelijke wedstrijden 25% van het loon betaald, met een maximum van €300. Een speler die €400 loon heeft, krijgt in een vriendschappelijke wedstrijd bijgevolg €100.
Ok bedankt voor de duidelijke antwoorden. Dan speel je al zo'n lange tijd SP en dan kom je er pas achter. Maar nu weet ik voldoende
das toch vrij lang?
of ben ik hier mis.
wrs had de speler al 2x geel voor hij de wedstrijd begon.
hij kan dan 1x geel gepakt heeft en nog eens een rode kaart ook zal hij meer dan 1 schorsing hebben. 5 dagen is wel lang dan dacht dat het er dan 3 zouden zijn.
das toch vrij lang?
of ben ik hier mis.
5 dagen is het maximum dat een speler kan geschorst zijn. Het kiezen van het aantal dagen gebeurd random, dus het is perfect mogelijk. De kans dat een speler een schorsing van 5 dagen krijgt, is wel kleiner dan voor minder dagen.
yockr wrote:De mate waarin je veld in je stadion bespeelbaar is. Bij een te laag procent moet je forfait geven, tijdig vervangen dus.
en indien je het vervangt, het goedkoopste nemen en pas daarna hetgene je ECHT wil, zo heb je de dag nadien al een nieuw terrein, anders riskeer je 10 dagen te moeten wachten enzo forfaits tegen te krijgen
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004