Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Isis
Member of the Soccer Project Association

Post by Isis »

Morgen zullen de Guardians 3 punten voor staan op Verbroedering Robbeke vrees ik. Middenveld in puin ....
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Gelijkspel vannacht en dat was terrecht. Allebij een 141 rating en een 2e plaats is weer een feit. We pakken de punten later in het seizoen zeker nog wel terug.

Op het moment hebben we een goede verhouding gevonden tussen transfers en prestaties. We weten welke wedstrijden we punten moeten inleveren en welke we zeker moeten winnen. De verwachting is nog steeds promotie alleen de vraag is via welke plaats dat wordt.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Smoje

Post by Smoje »

0-1 op Zaligerio Alus.

Voor de tweede match op rij had ik op een positie zonder speler of speler die juist uit blessure komt met weinig fitheid.

Nu was het de RB , A-RB geschorst (beste speler) en B-RB net uit blessure. Toch nog 138 gehaald op verplaatsing.

Maar hier konden de randomgoden het niet bij laten , want ik won , dus morgen dan maar zonder CM's !

A-CM geblesseerd , B-CM geschorst , rest vd cm's verkocht (gekochte jeugdspelers die maxed waren en niet voldeden)

Tegen Overpelt morgen.

Ik vraag mij af wanneer ik mijn eerste match met mijn A-team kan spelen , want volledig is het nog nooit geweest , vandaag paar schorsingen ook. Maar mijn A-CB was nog eens terug , zijn eerste match sinds lang. (constant blessure's)
Ghent Semper Fidelis.
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

sljivovica wrote:1-0 thuis tegen Mira, met linieratings van 141 zetten we een nieuw persoonlijk record neer, met 2 B-spelers en een aantal spelers die niet op 100% speelden.
Dat is een welkom gegeven in zo'n zwaar seizoen, het geeft weer een beetje moed.

Morgen tegen Buffalo, die weer helemaal op de weg terug lijkt.
Uit-wedstrijd, dus ik verwacht er niet veel van, maar door zijn blessure en schorsingen valt er altijd op een stuntje te hopen. :twisted:
15/15, Sljiv, 15/15 :twisted:

Je kan het nooit halen, spaar je troepen voor donderdag, echt waar :P
sljivovica

Post by sljivovica »

Badbuffalo wrote:
sljivovica wrote: Morgen tegen Buffalo, die weer helemaal op de weg terug lijkt.
Uit-wedstrijd, dus ik verwacht er niet veel van, maar door zijn blessure en schorsingen valt er altijd op een stuntje te hopen. :twisted:
15/15, Sljiv, 15/15 :twisted:

Je kan het nooit halen, spaar je troepen voor donderdag, echt waar :P
Heb er over nagedacht, maar het zit niet in m'n bloed :wink:

En iemand moet die serie toch stoppen? :twisted:
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
sljivovica

Post by sljivovica »

En gelukt :twisted:

Dat punt is mooi tegen een directe concurrent, maar de kaart voor m'n RF is minder. Hierdoor zal ik tegen mijn eigen speelstijl in met 1 of 2 spitsen moeten aantreden tegen Lazio thuis :(
Hopen dat dat goed gaat, mijn mannen hebben daar geen ervaring mee...
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Door de overwinning vannacht hebben we de leiding weer terug, 2-1 was de de stand. Nu proberen de voorsprong uit te bouwen en aan de leiding blijven. Donderdag tegen de nr 3 en dat is geen makkelije opgave. We hebben zelf 1 geschorste maar de tegenstander heeft er 3, wij hebben dus de beste papieren in handen.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Isis

Post by Isis »

I love it when a plan comes together... :twisted: (Intimidatie via foto-topic gelukt) :-P

141 halen op een dinsdag met 3 schorsingen en 1 blessure op het middenveld is niks om me over te schamen geloof ik 8)
Raffin

Post by Raffin »

140 ratings waren jammer genoeg niet genoeg voor een punt tegen Carcavelos

jammer dat er zoveel B-spelers opgesteld dienden te worden.

Donderdag uit bij Crisis, de kans dat ik 2e ga worden in de stand is reeël
Guardian

Post by Guardian »

Isis wrote:I love it when a plan comes together... :twisted: (Intimidatie via foto-topic gelukt) :-P

141 halen op een dinsdag met 3 schorsingen en 1 blessure op het middenveld is niks om me over te schamen geloof ik 8)
ik had 4 schorsingen en 2 blessures

Geen Lf meer, en ook gene degelijke LB meer, mijn RM kwam trg uit blessure en had geen fitheid

mja pech voor mij, je hebt verdient gewonnen
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Smoje

Post by Smoje »

Zonder CM dit keer , besloten om de B-LM op te stellen , die haalde prestatie 61 op de CM.

Ik speelde met mijn B-RM al , omdat A-RM te weinig fitheid had na een korte blessure. Dus die kon ik al niet centraal zetten.

Ik won toch nog 4-2 , tegen Overpelt , die wel op degradatieplaatsten staat , maar goed over en weer gaat tussen de "levenden" en "de doden" en al verrast heeft op momenten. Hij moet minstens 12de eindigen , want de twee logische teams (LDT en E.U) kan hij zeker achter zich houden en Krc en Zaligerio Alus ook , ken ze uit C.2.

Ik pakte ook weer een rode kaart , alweer mijn beste speler , de RB , dus die is er weer niet bij tegen Robbeke. Ook mijn aankoop van Lensdreamteam (Dirk-Jan Dommelen) , mijn A-LB is ook geschorst.

Dus ik wacht vol ongeduld op het bericht dat mijn B-LB en/of B-RB uitgevallen zijn op training of tijdens een match.

Isis wint toch nog , ondanks haar verwachtingen. Ik denk niet dat ik zonder mijn cruciale spelers (speel 4-3-3 en dus verdediging zeer belangrijk) 141 of meer zal halen , en dat haalde zij nu wel tegen Guardians en ze pakte één onbelangrijke schorsing. (want ze heeft nog een betere LF). Jammer dat ik er nu net niet tegen moest , want nu was haar team nog iets gehavender.

Daarna op het veld van KRC.
Ghent Semper Fidelis.
Isis

Post by Isis »

Maar ik zit nog in de beker :-? Afwachthten dus ;-)
Smoje

Post by Smoje »

Isis wrote:Maar ik zit nog in de beker :-? Afwachthten dus ;-)
Mjah voor de moralen is dat misschien +- een probleempje , maar de tegenstander is niet veel soeps , dus daar moet ge al geen spelers opofferen. :P
Ghent Semper Fidelis.
Isis

Post by Isis »

Smoje wrote:
Isis wrote:Maar ik zit nog in de beker :-? Afwachthten dus ;-)
Mjah voor de moralen is dat misschien +- een probleempje , maar de tegenstander is niet veel soeps , dus daar moet ge al geen spelers opofferen. :P
Ik bedoel dan ook de moraal. Och ja, we zullen wel zien. Raffin zegt dat hij wschlk niet eerst gaan worden en jij zal wel weer gaan traden of gewoon instorten (zoals altijd :-P) en dan word ik gewoon kampioen :lol:

Ok, tot zover de mooie droom 8)
lobert

Post by lobert »

Smoje wrote:Zonder CM dit keer , besloten om de B-LM op te stellen , die haalde prestatie 61 op de CM.

Ik speelde met mijn B-RM al , omdat A-RM te weinig fitheid had na een korte blessure. Dus die kon ik al niet centraal zetten.

Ik won toch nog 4-2 , tegen Overpelt , die wel op degradatieplaatsten staat , maar goed over en weer gaat tussen de "levenden" en "de doden" en al verrast heeft op momenten. Hij moet minstens 12de eindigen , want de twee logische teams (LDT en E.U) kan hij zeker achter zich houden en Krc en Zaligerio Alus ook , ken ze uit C.2.

Ik pakte ook weer een rode kaart , alweer mijn beste speler , de RB , dus die is er weer niet bij tegen Robbeke. Ook mijn aankoop van Lensdreamteam (Dirk-Jan Dommelen) , mijn A-LB is ook geschorst.

Dus ik wacht vol ongeduld op het bericht dat mijn B-LB en/of B-RB uitgevallen zijn op training of tijdens een match.

Isis wint toch nog , ondanks haar verwachtingen. Ik denk niet dat ik zonder mijn cruciale spelers (speel 4-3-3 en dus verdediging zeer belangrijk) 141 of meer zal halen , en dat haalde zij nu wel tegen Guardians en ze pakte één onbelangrijke schorsing. (want ze heeft nog een betere LF). Jammer dat ik er nu net niet tegen moest , want nu was haar team nog iets gehavender.

Daarna op het veld van KRC.

Je klaagt veel maar staat toch maar mooi 2e :P
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”