Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Assistant Coach
-
- Team President
-
- Assistant Coach
-
- Member of the Soccer Project Association
Kan nietSir_Benitez wrote: hoe kun je spelers snel en goed aantreken

Bieden op de transfermarkt is duur en soms uitputtend.
Je beste hoop is contact zoeken met de verkopende manager en proberen een deal te sluiten.
Ook kun je sorteren op verkoopdatum (waar "CET" staat). Daar twee keer op klikken, dan zie je bovenaan de spelers die die s'nachts verkocht zullen worden als er die dag niet op geboden is. Bied op 1 van hen, dan wordt de verkoop-datum met een dag verlengd. Dus moet je nog een hele dag wachten, en als er niemand de volgende dag overheen gaat is ie van jou.

Succes!
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
Dan heb ik nu zelf een vraag: welke managers hebben ervaring met 4-4-2?
Ik speel 99% met 3 spitsen, maar heb nu een probleem.
Ik moet donderdag een zware en belangrijke wedstrijd spelen tegen een Italiaan, en door personele problemen moet ik 4-4-2 spelen. Ik heb al bepaald dat dat mijn beste kans is, maar ik twijfel over de speelwijze:
* Lange Bal
* Passing
* Geen Taktiek
* Kick & Rush
Wat denken jullie?
Ik ga vandaag 3 wedstrijden spelen zodat ik de resultaten kan vergelijken (als er maar niemand geblesseerd raakt
)
Maar ik hoor graag jullie meningen....
Kick & Rush oefen ik niet, omdat ik daar het minst van verwacht. Als dat fout is, let me know
)
Thanks, Sliv
Ik moet donderdag een zware en belangrijke wedstrijd spelen tegen een Italiaan, en door personele problemen moet ik 4-4-2 spelen. Ik heb al bepaald dat dat mijn beste kans is, maar ik twijfel over de speelwijze:
* Lange Bal
* Passing
* Geen Taktiek
* Kick & Rush
Wat denken jullie?

Ik ga vandaag 3 wedstrijden spelen zodat ik de resultaten kan vergelijken (als er maar niemand geblesseerd raakt

Kick & Rush oefen ik niet, omdat ik daar het minst van verwacht. Als dat fout is, let me know

Thanks, Sliv
FC Wageningen
Ik heb nog een belangrijke vraag!
Situatie: Ik zit op mijn werk en heb over de middag een uurtje vrij! Kan ik mij hier ook aanmelden en transfers doen via de transfermarkt? Eigenlijk alle mogelijke handelingen als ik thuis zou doen?
Volgens mij is het geen probleem als ik maar geen verdachte transfers zou doen van deze computer naar mijn computer thuis zeker? Of geen cups met veel geld en zo?
Ik wil gewoon zeker zijn dat mijn ploegje waar ik zo hard aan gewerkt heb niet verwijderd zal worden
Situatie: Ik zit op mijn werk en heb over de middag een uurtje vrij! Kan ik mij hier ook aanmelden en transfers doen via de transfermarkt? Eigenlijk alle mogelijke handelingen als ik thuis zou doen?
Volgens mij is het geen probleem als ik maar geen verdachte transfers zou doen van deze computer naar mijn computer thuis zeker? Of geen cups met veel geld en zo?
Ik wil gewoon zeker zijn dat mijn ploegje waar ik zo hard aan gewerkt heb niet verwijderd zal worden

Je kunt op uw werk alles doen zoals thuis.bramboke wrote:Ik heb nog een belangrijke vraag!
Hoe ga je dat doen??
Dat is zeker geen probleem, ik doe dit zo al een jaar en half

Team = AC ManU (B2)
bijvoorbeeld door hier een nieuwe ploeg aan te maken en zo transfer naar thuis te doen!T-man wrote:Je kunt op uw werk alles doen zoals thuis.bramboke wrote:Ik heb nog een belangrijke vraag!
Hoe ga je dat doen??
Dat is zeker geen probleem, ik doe dit zo al een jaar en half

Ge hebt er anders precies wel al over nagedachtbramboke wrote: bijvoorbeeld door hier een nieuwe ploeg aan te maken en zo transfer naar thuis te doen!Maar ik ben dat niet van plan, geen zorgen

Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
Aangezien je met slechts twee spitsen speelt, zou ik alles laten vallen dat de aanval bevoordeeldt ten opzichte van de andere linies. Dus al geen kick en rush en lange bal. Blijft passing of geen. Als de middenvelders beter zijn dan de verdedigers zou ik voor passing gaan. Je kan dan nog een verdediger op offensief zetten voor meer effect.sljivovica wrote:Dan heb ik nu zelf een vraag: welke managers hebben ervaring met 4-4-2?
* Lange Bal
* Passing
* Geen Taktiek
* Kick & Rush
Wat denken jullie?![]()
Ik ga vandaag 3 wedstrijden spelen zodat ik de resultaten kan vergelijken (als er maar niemand geblesseerd raakt)
Kick & Rush oefen ik niet, omdat ik daar het minst van verwacht. Als dat fout is, let me know)
Thanks, Sliv

-
Thanks.. Heb er 2 wedstrijden op zitten, en vreemd genoeg presteerde mijn team met lange bal net iets beter dan met passing.pappaert wrote:Als de middenvelders beter zijn dan de verdedigers zou ik voor passing gaan. Je kan dan nog een verdediger op offensief zetten voor meer effect.
Zometeen proberen we zonder tactiek, eens zien wat daar uit komt.
Zo'n verdediger op offensief zetten zal ik zeker doen.
FC Wageningen
-
Ik zou je geen tactiek aanraden die op je aanval focust. Ga voor passing of verdedigende muur, afhangende van wat je beste linie is. 

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
Verdedigende muur is geen optie, dat kan ik mijn publiek niet aandoen.
Dan kan ik beter 5-4-1 spelen en daar heb ik de splers niet voor.
Plus, de nummer 2 komt op bezoek, en spektakel moet er komen
De 3e wedstrijd zit erop, die is wat lastiger te berekenen dan de eerste 2 door een blessure (zucht
)
Maar die kwam in de 29e minuut, dus ik heb 1/3e van de A-speler gerekend en 2/3e van zijn vervanger. Ik ga er maar even van uit dat SP hetzelfde doet.
Heb gewoon de totale prestaties gedeeld door de totale linieratings, en Passen kwam daar vreemd genoeg het slechtste uit. En dat terwijl dat de enige thuiswedstrijd van de 3 was. Passen valt dus af.
Lange Bal en Zonder Tactiek gaven hetzelfde resultaat, ik kan nu jammergenoeg niet meer speelstijlen testen.
Ik zal dus lange bal of zonder tactiek gaan spelen donderdag.
Bedankt voor de tips!
Dan kan ik beter 5-4-1 spelen en daar heb ik de splers niet voor.
Plus, de nummer 2 komt op bezoek, en spektakel moet er komen

De 3e wedstrijd zit erop, die is wat lastiger te berekenen dan de eerste 2 door een blessure (zucht

Maar die kwam in de 29e minuut, dus ik heb 1/3e van de A-speler gerekend en 2/3e van zijn vervanger. Ik ga er maar even van uit dat SP hetzelfde doet.
Heb gewoon de totale prestaties gedeeld door de totale linieratings, en Passen kwam daar vreemd genoeg het slechtste uit. En dat terwijl dat de enige thuiswedstrijd van de 3 was. Passen valt dus af.
Lange Bal en Zonder Tactiek gaven hetzelfde resultaat, ik kan nu jammergenoeg niet meer speelstijlen testen.
Ik zal dus lange bal of zonder tactiek gaan spelen donderdag.
Bedankt voor de tips!
FC Wageningen