Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Raffin
Member of the Soccer Project Association

Post by Raffin »

Isis wrote:
Smoje wrote:
Isis wrote:Maar ik zit nog in de beker :-? Afwachthten dus ;-)
Mjah voor de moralen is dat misschien +- een probleempje , maar de tegenstander is niet veel soeps , dus daar moet ge al geen spelers opofferen. :P
Ik bedoel dan ook de moraal. Och ja, we zullen wel zien. Raffin zegt dat hij wschlk niet eerst gaan worden en jij zal wel weer gaan traden of gewoon instorten (zoals altijd :-P) en dan word ik gewoon kampioen :lol:

Ok, tot zover de mooie droom 8)
ik bedoelde na donderdag hé Isis

Mijn doelstelling is en blijft de titel, wat mogelijk is als we ons best blijven doen.
Smoje

Post by Smoje »

Isis klaagt ook , en staat derde :P

Trouwens , al hetgene dat ik zeg is daadwerkelijk ook zo. Ik heb dus met mijn B-LM gespeeld vandaag.

Ik breng hier gewoon verslag uit van mijn matchen , want ben hier één van de 6 posters, dus plaats genoeg. :P

Dit seizoen heb ik mijn randomtegenslag-seizoen. Dus dan valt er ook veel te klagen in de matchverslagen. Dat ik ondanks dat nog tweede sta , daar ga ik mij niet voor excuseren :P , maar ik zie mij niet te eindigen op die plaats , want transfers moeten gebeuren en eerst uitgaande , want geen geld. Ik gok op cheaterhunters en Isis. Crisis is de rol een beetje aan't lossen. Guardian en Morometii en ikzelf zullen meestrijden , denk ik.
Ghent Semper Fidelis.
Raffin

Post by Raffin »

Smoje wrote:Isis klaagt ook , en staat derde :P

Trouwens , al hetgene dat ik zeg is daadwerkelijk ook zo. Ik heb dus met mijn B-LM gespeeld vandaag.

Ik breng hier gewoon verslag uit van mijn matchen , want ben hier één van de 6 posters, dus plaats genoeg. :P

Dit seizoen heb ik mijn randomtegenslag-seizoen. Dus dan valt er ook veel te klagen in de matchverslagen. Dat ik ondanks dat nog tweede sta , daar ga ik mij niet voor excuseren :P , maar ik zie mij niet te eindigen op die plaats , want transfers moeten gebeuren en eerst uitgaande , want geen geld. Ik gok op cheaterhunters en Isis. Crisis is de rol een beetje aan't lossen. Guardian en Morometii en ikzelf zullen meestrijden , denk ik.
Door al je geklaag valt 'je geluk' niet op :P

Je hebt vaak 'het geluk' dat tegenstanders dezelfde problemen als jou ondervinden, ben ik van oordeel.
Na het lezen van jouw posts moet ik mij altijd afvragen ofdat het echt zo een 'gelukje' is dat ik op kop sta van de rangschikking.

Ik weet gewoon dat ik bijna alle moeilijke uitmatchen heb gehad, thuis ben ik nog niet afhandig gemaakt van ptn dus het ziet er niet eens zo slecht uit.
Smoje

Post by Smoje »

Tuurlijk is het geen gelukje dat ge op kop staat. Heb ik ook nooit beweerd. Ik ben nog nooit over iemands anders team begonnen van geluk of ongeluk , tenzij nu over Isis dat ze zelf maar één onbelangrijke schorsing heeft , maar denk niet dat ik haar daarmee beledig ofzo.

Maar kom , ik zal er rekening mee houden en hier enkel nog mijn uitslag posten ipv een matchverslag.

Maar in ieder geval geef ik enkel de feiten weer van blessure's en schorsingen. Als ik met mijn volledige A-kern kan spelen , dan zou ik het ook posten , maar helaas heb ik die kans nog niet gehad dit seizoen.

Andere seizoenen zeker wel.
Ghent Semper Fidelis.
Raffin

Post by Raffin »

Smoje wrote:Tuurlijk is het geen gelukje dat ge op kop staat. Heb ik ook nooit beweerd. Ik ben nog nooit over iemands anders team begonnen van geluk of ongeluk , tenzij nu over Isis dat ze zelf maar één onbelangrijke schorsing heeft , maar denk niet dat ik haar daarmee beledig ofzo.

Maar kom , ik zal er rekening mee houden en hier enkel nog mijn uitslag posten ipv een matchverslag.

Maar in ieder geval geef ik enkel de feiten weer van blessure's en schorsingen. Als ik met mijn volledige A-kern kan spelen , dan zou ik het ook posten , maar helaas heb ik die kans nog niet gehad dit seizoen.

Andere seizoenen zeker wel.
post gewoon verder je matchverslag
het is nu eenmaal de waarheid dat erin staat..
Isis

Post by Isis »

Trouwens, het feit dat ik maar één onbelangrijken schorsing heb, is geen geluk, maar te wijten aan het feit dat ik een straffe B-ploeg heb die ik volwaardig kan gebruiken ;-)
brever

Post by brever »

De adem afgesnoerd

Na de 4-2 nederlaag tegen de Glorybuffalos lijkt de degradatie onafwendbaar.
We stonden na pakweg 50' met 9 man,dit heeft ons de adem afgesnoerd.
We moeten gaan bouwen aan een nieuwe ploeg,int voetbal is geen plek voor sentiment,bij Overpelt was dat wel,we predikten de oude garde,maar die moeten nu echt wel eens vervangen worden,we hebben de A divisie niet bereikt met deze mannen,maar we komen nog terug...........
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Isis

Post by Isis »

Morgen uit tegen Smoje, ik ga verliezen :-? Ik weet het, zei ik vorige keer ook, maar nu is het wel echt waar :cry:
Smoje

Post by Smoje »

Isis wrote:Morgen uit tegen Smoje, ik ga verliezen :-? Ik weet het, zei ik vorige keer ook, maar nu is het wel echt waar :cry:
Denk het niet , mijn belangrijkste linie is 'gehandicapt'.

Trouwens ge probeert mij in slaap te wiegen , want tegen Guardian en Raffin zei ge dat ook. Typisch vrouwelijk :P . Bvb vroeger in de lagere - en middelbare school : "Ik ga zwaar gebuisd zijn , kon er niets van" , uiteindelijk : 18/20. :P

Ik heb vandaag en gisteren nog niet echt gekeken , dus weet niet hoe het zit met moralen en fitheden van mijn team, zal nu keer kijken.

Ik zou in ieder geval tekenen voor een gelijkspel.
Ghent Semper Fidelis.
Isis

Post by Isis »

Smoje wrote:
Isis wrote:Morgen uit tegen Smoje, ik ga verliezen :-? Ik weet het, zei ik vorige keer ook, maar nu is het wel echt waar :cry:
Denk het niet , mijn belangrijkste linie is 'gehandicapt'.

Trouwens ge probeert mij in slaap te wiegen , want tegen Guardian en Raffin zei ge dat ook. Typisch vrouwelijk :P . Bvb vroeger in de lagere - en middelbare school : "Ik ga zwaar gebuisd zijn , kon er niets van" , uiteindelijk : 18/20. :P

Ik heb vandaag en gisteren nog niet echt gekeken , dus weet niet hoe het zit met moralen en fitheden van mijn team, zal nu keer kijken.

Ik zou in ieder geval tekenen voor een gelijkspel.
Ik meen het (en bovendien ben niet echt iemand die zichzelf onderschat). Ik durf in ieder geval wel wat mist te maken, maar deze keer denk ik echt te verliezen, jou spelers zijn allemaal 100/100 :-( En ik weet niet in welke mate die schorsingen een rol gaan spelen. We zullen afspreken dat je je ploeg spaart voor vrijdag. Geen goed idee? ;-)
Smoje

Post by Smoje »

Nee jong , dat zou niet mooi zijn van mij , mij sparen tegen een vrouw , dat is té macho én sexistisch. :P Ik ga proberen alles te geven. Maar het is zo onvoorspelbaar (rode kaarten , blessure's , ..) dat ge nooit kunt weten op voorhand...
Ghent Semper Fidelis.
Isis

Post by Isis »

Smoje wrote:Nee jong , dat zou niet mooi zijn van mij , mij sparen tegen een vrouw , dat is té macho én sexistisch. :P Ik ga proberen alles te geven. Maar het is zo onvoorspelbaar (rode kaarten , blessure's , ..) dat ge nooit kunt weten op voorhand...
Dat is waar, ik hoop dan ook dat Lord Random zich van zijn meest genadige kant laat zien :-D
Smoje

Post by Smoje »

Isis wrote:
Smoje wrote:Nee jong , dat zou niet mooi zijn van mij , mij sparen tegen een vrouw , dat is té macho én sexistisch. :P Ik ga proberen alles te geven. Maar het is zo onvoorspelbaar (rode kaarten , blessure's , ..) dat ge nooit kunt weten op voorhand...
Dat is waar, ik hoop dan ook dat Lord Random zich van zijn meest genadige kant laat zien :-D
Diene kluutzak heeft nog iets goed te maken. :P
Ghent Semper Fidelis.
Isis

Post by Isis »

Jouw spelers zijn trouwens ook veel beter dan die van mij. Ik kan op een aantal posities geen 70 aanbieden :-(
Smoje

Post by Smoje »

Isis wrote:Jouw spelers zijn trouwens ook veel beter dan die van mij. Ik kan op een aantal posities geen 70 aanbieden :-(
Toch zijn ze niet allemaal met 100 fitheid enzo hoor + mis mijn beste speler.

Huntelaar is mijn B-CF , ik speel met Schollen , dus die is niet volledig. Mijn LF heeft 94% fitheid , mijn A-CM heeft 87% fitheid na een blessure , dus B-CM speelt ...

We zien wel. 8)
Ghent Semper Fidelis.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”