Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

visserke
Member of the Soccer Project Association

Post by visserke »

el stino wrote:allemaal de laatste persberichten lezen in C.8 :)

de rivaliteit tussen Purple en AS Bari loopt nu al hoog op 2 dagen voor de clash :!: wat gaat dat geven op het veld :P

gelukkig dat het met Visserke anders verloopt. morgen onze 2e confrontatie (en mssn de laatste al ga ik daar niet van uit)
men A wordt het niet, maar met men B's kan ik wel iets agressiever spelen.
Visserke, let's go. ik heb al 1 gelijkspel van de heenronde omgezet in winst. tja, ons vorig gelijkspel wil ik gerust herhalen bij deze :D
Momenteel zit ik echt wel in de winning mood. Toch wel mooi genaderd op de kop van de rangschikking na het o zo slechte begin.

Morgen kan ik vrijwel over mijn sterkste team beschikken. 1 schorsing en geen blessures, moeten er voor zorgen dat ik de 3 punten kan meepakken naar het regenboogstadion.

Enne...el stino...verhoog maar die ticketprijs want mijn 34700 supporters gaan je komen wegblazen anders :wink: Ik begin dus als favoriet aan de wedstrijd, maar zoals zo vaak winnen de favorieten niet altijd :twisted:
Huidige divisie: C7
real

Post by real »

el stino wrote:
Celtic'85 wrote:Met 3-4 gewonnen op het veld van Doldisarna. Haalde 128 met m'n B-team en dat bleek (onverwacht) voldoende voor de zege.
wou ge hem de 3ptn geven ofzo dat ge met uw B-team speelde? :P

zelf wonnen we met mooie ratings van 134 tegen de voorlaatste in de stand. hij speelde 30% agressiever, maar dit deed ons niets. hij haalde slechts 123 door een lage Ts.
en dankzij de verliespartijen van de mededegradanten ziet het er nog steeds mooi uit. :) Visserke en Celtic wonnen beiden hun match. zo komen we 1puntje van de 10e plek.

morgen zou ik een uitstekende zaak kunnen doen moesten we thuis winnen van Visserke. we zouden bijna met zekerheid uit de degradatie-zone verdwijnen gezien de andere wedstrijden die gespeeld worden :D
alleen ben ik nog aan het twijfelen wat ik ga doen. heb die dag ook 2 belangrijke VrB's waar ik men A-team ook zal nodig hebben.
1 ding is zeker. er zijn al 4 spelers geschorst voor morgen, dus daar moet ik niet op rekenen :lol:
ik zou in de beker van purple gewoon je B team zetten en voluit voor de winst gaan tegen visserke dat is toch belanrijker of niet :P
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

Helaas de goede resultaten van vorige week niet kunnen doorzetten naar vandaag.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
Triple-M

Post by Triple-M »

Na een 1-6 van maandag, nu met 7-2 lekker aan het doelsaldo gewerkt. Benieuwd wat donderdag gaat brengen..
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Celtic'85 wrote:
el stino wrote: die 6 gelijke spelen van de heenronde moeten nu omgezet worden naar winst. Visserke, tot dinsdag :twisted:
Dat wordt geheid een gelijkspel. :P
Voila, 0-0 dus. :lol:

Zelf kopje onder gegaan thuis tegen Xarrows, 2-3. Rode kaart doet me opnieuw de das om. Dedju.
Momenteel in C.7
Celtic 85
leendert

Post by leendert »

Vandaag VegAttack maar weer eens over de knie gelegd. Het werd 6-0 voor ons.
Image

Image
Molleke

Post by Molleke »

6 op 6

1-2 overwinning op .fl!pm0d3.sQuad

100% TS doet wel echt wonderen.
Sta wel nog gedeeld voorlaatste maar had vandaag eerste keer rating van 130.
Ik kan dus nog vele punten halen als ik een beetje meeval heb.

Momenteel 10 punten achterstand op veilige plaats.
19 punten van de kampioenstitel :lol: :lol: :lol:
ImageImage
el stino

Post by el stino »

Celtic'85 wrote:
Celtic'85 wrote:
el stino wrote: die 6 gelijke spelen van de heenronde moeten nu omgezet worden naar winst. Visserke, tot dinsdag :twisted:
Dat wordt geheid een gelijkspel. :P

Zelf kopje onder gegaan thuis tegen Xarrows, 2-3. Rode kaart doet me opnieuw de das om. Dedju.
een gelijkspel idd. :D
niets op tegen. ratings verschilden 1% van elkaar en we speelden 50% stijl, dus uitslag is terecht.

in een vol stadion haalde de thuisploeg verrassend uit met een lange bal. de verdediging ging dicht en de aanvallers werden gesteund door opkomende middenvelders. een goeie tactiek zo bleek om de tegenstander op een 0-0 te houden. 8)

we zijn dus tevreden en kunnen zelfs vol aan de slag in de VrB's deze namiddag om ook daar nog 2 goeie wedstrijden te spelen.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
DeLaNuit

Post by DeLaNuit »

1-1 gespeeld.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523
Image
Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Image
sanex

Post by sanex »

3-0 winst tegen racingbojkes;geen verrassing
visserke

Post by visserke »

el stino wrote:
Celtic'85 wrote:
Celtic'85 wrote: Dat wordt geheid een gelijkspel. :P

een gelijkspel idd. :D
niets op tegen. ratings verschilden 1% van elkaar en we speelden 50% stijl, dus uitslag is terecht.

in een vol stadion haalde de thuisploeg verrassend uit met een lange bal. de verdediging ging dicht en de aanvallers werden gesteund door opkomende middenvelders. een goeie tactiek zo bleek om de tegenstander op een 0-0 te houden. 8)

we zijn dus tevreden en kunnen zelfs vol aan de slag in de VrB's deze namiddag om ook daar nog 2 goeie wedstrijden te spelen.
Hehe Celtic, twas te denken dat het een gelijkspel ging worden :wink:

Ik denk ook een terechte uitslag als je het mij vraagt...
Huidige divisie: C7
DeLaNuit

Post by DeLaNuit »

Vannacht de wedstrijd tegen FC Kama. Zij staan elfde, maar zijn aan een opmars bezig. Ik heb geluk dat ze vannacht beker hebben gespeeld en zijn spelers dus minder fitheid hebben dan mijn spelers, die allemaal honderd procent fit zijn. We moeten dit duel winnen om bovenin mee te blijven doen, aangezien de verschillen vrij klein zijn.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523
Image
Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Image
el stino

Post by el stino »

morgen een vrij belangrijke wedstrijd :!:

we mogen het thuis opnemen tegen Real schalbroek die momenteel een 10e plaats bekleed met 2ptn voorsprong op ons.

bij winst doen we een uiterst goede zaak :D
en ik heb er een goed oog in. ons middenveld en aanval zullen gelijkwaardig zijn, maar zijn verdediging heeft te maken met blessures en schorsingen.
samen met onze 12e man kunnen we dus voor het eerst dit seizoen boven de rode lijn komen.

let's go for it 8)

verder: (wij hebben momenteel 19ptn en staan 12e.)
n°9 tegen Celtic: Celtic heeft toch een vrij lastige verplaatsing voor de boeg. hij kan een sterk team opstellen, maar ook Gondor heeft mooie spelers en thuisvoordeel. hopen dus op winst voor onze copain :)

n°11 tegen n°3
n°13 tegen n°4
n°14 tegen n°16: Leeds United pakt 3ptn en zou op 19ptn komen

duidelijk dus wat onze mannen moeten doen...
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Den Uier

Post by Den Uier »

Morgen staat er Purple White - As Bari op het programma ! Ik hoop op een gelijkspel maar het zal waarschijnlijk wel een nipt verlies worden wegens zijn thuisvoordeel !
Momenteel staan ze 3de en wij 5de in de stand en het zou voor ons beide een goede zaak zijn ! We kunnen misschien beter al uitkijken naar de wedstrijd van vrijdag waar winst een absolute must moet zijn ! :wink:
Last edited by Den Uier on Wed May 09, 2007 7:10 pm, edited 1 time in total.
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
purple_white

Post by purple_white »

Den Uier wrote:Morgen staat er Purple White - As Bari op het programma ! Ik hoop op een gelijkspel maar het zal waarschijnlijk wel een nipt verlies worden wegens zijn thuisvoordeel !
Momenteel staan ze 3de en wij 5de in de stand en het zou voor ons beide een goede zaak zijn ! We kunnen misschien beter al uitkijken naar de wedstrijd van vrijdag waar winst een absulute must moet zijn ! :wink:
Ik zou ook wel tevreden kunne zijn met een gelijkspel :wink: :) ... Al wil ik natuurlijk de volle 3 punten thuis houden :wink:
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”