Daar gaat ne mens zen hobby

Badbuffalo eeft ehm gestuurd
Moderator: Moderator
Het ligt aan je wedstrijden, je speeld heel erg vaak tegen een team met dezelfde naam als jij, ze denken dat je 2 terams hebt.Kfcv Geel wrote:Ik krijg net een mailtje dat ik geband ben..
en ik zou NIET weten waarvoor
![]()
Daar gaat ne mens zen hobby![]()
Badbuffalo eeft ehm gestuurd
Gewoon in min zolang je wil. Als je echter een tijd onder de twee miljoen zit (ik denk twee weken) dan wordt je team failliet verklaard.brever wrote:Hoelang kan je in min staan?
0% of 100% agressie scheelt ongeveer 12 % in de linies en 0% ts of 100% ongeveer 10% in de linies.sc heerenveen wrote:Nog een vraagje over de agressie:
Hoeveel linierating krijg je per 10 teamagressie bij?
Ik heb vandag gewonnen, met 100 linierating, mijn team is op zijn best ong. BP 61/62. Ik heb 6% TS en ik speelde 0 agresie. Hoeveel haal ik dan met 100 TS en hogere agressie?
Als je niet meer dan 2 miljoen in de min staat dan kan dat oneidig. Sta je meer dan 2 weken in de min dan wordt je team falliet verklaart.brever wrote:Hoelang kan je in min staan?
1. Kijk hoeveel linierating dat andere team ongeveer haalt.jona wrote:dan ook niet?T-man wrote:Normaal mag 1 zo'n speler geen verschil maken.jona wrote:Ik speel morgen voor de liga en ik wil een speler weer wat moraal op laten doen tegen een 58% SPteam (ik haal ong. 100-120 linieratings normaal)
Is dit dan verantwoord, want er spelen nog wat meer B-ers zonder moraalproblemen
Bij mij is het totaal 126 als ik mijn optimale opstelling speel met 0 Agressie, en 141 bij 100% agressie.sc heerenveen wrote:Nog een vraagje over de agressie:
Hoeveel linierating krijg je per 10 teamagressie bij?
ok dank je en xtenzopappaert wrote:Gewoon in min zolang je wil. Als je echter een tijd onder de twee miljoen zit (ik denk twee weken) dan wordt je team failliet verklaard.brever wrote:Hoelang kan je in min staan?
in die ranking staan als ik mij niet vergis enkel de officiele wedstrijden. En als ik mij niet vergis staat er op de team-overzicht-pagina alle wedstrijden, dus ook de friendlies.rpg_gamer wrote:Ik heb 202 verlies partijen. Als ik kijk naar manager en verlies partijen zou ik normaal in de top 200 moeten staan maar ik sta daar niet hoe komt dat.
Niet dat ik daar wil staan maar das toch fout dat ik er niet insta