Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

jokke
Member of the Soccer Project Association

Post by jokke »

el stino wrote:
jokke wrote: Persoonlijk wil ik nog een paar seizoenen in C blijven. Ik speel momenteel (sinds dinsdag) al mijn competitiematchen met mijn B ploeg. Binnenkort volgt er weeral een transfergolf en dan hoop ik dat ik nog wedstrijden te verliezen door de lage TS, zodat ik kan afzakken naar de 3e plaats.
niet te doen. ik zit hier te sukkelen met mijn agressieve A-ploeg en meneer gaat alles spelen met zijn B-ploeg :o :D
mssn toch af en toe de A-ploeg opstellen tegen de degradanten? dan kan ik ze nog sneller inhalen :P

denk dat ik voor de laatste plek ga in de C.7-beker van Visserke :lol:
Om u gerust te stellen: ik heb al 2 wedstrijden met mijn B ploeg gespeeld tegen degradanten en alle 2 gewonnen.
En ik zal tegen u wel mijn C ploeg opstellen als ge wilt, die is niks waard.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
el stino

Post by el stino »

jokke wrote:
el stino wrote:
jokke wrote: Persoonlijk wil ik nog een paar seizoenen in C blijven. Ik speel momenteel (sinds dinsdag) al mijn competitiematchen met mijn B ploeg. Binnenkort volgt er weeral een transfergolf en dan hoop ik dat ik nog wedstrijden te verliezen door de lage TS, zodat ik kan afzakken naar de 3e plaats.
niet te doen. ik zit hier te sukkelen met mijn agressieve A-ploeg en meneer gaat alles spelen met zijn B-ploeg :o :D
mssn toch af en toe de A-ploeg opstellen tegen de degradanten? dan kan ik ze nog sneller inhalen :P

denk dat ik voor de laatste plek ga in de C.7-beker van Visserke :lol:
Om u gerust te stellen: ik heb al 2 wedstrijden met mijn B ploeg gespeeld tegen degradanten en alle 2 gewonnen.
En ik zal tegen u wel mijn C ploeg opstellen als ge wilt, die is niks waard.
dat hoeft niet :wink: niet dat ik niet graag die 3ptn krijg :) maar wil het toch nog wat eerlijk houden tegenover de andere ploegen. zij verdienen het ook om in C.7 te blijven :wink:
ben ik dit seizoen niet sterk genoeg dan zullen we wel terug gaan naar D. om daar de ploeg helemaal agressieloos te maken.

voorlopig kom ik goed terug en kan ik blijven transfereren. hopelijk haal ik deze nacht een nieuwe Gk binnen, dan ben ik daar weer enkele seizoenen gerust. en dan kunnen we verder enkele spelers vekopen om geld binnen te halen.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
visserke

Post by visserke »

Celtic'85 wrote:Inderdaad, sterke zege, Visserke.
Maar wat gelijke spelen betreft, daar ben ik weer :D . 0-0 op het veld van Gondor (was wel 1% beter). Toch voel ik me niet lekker over de rode kaart die ik krijg. Mijn spelers zijn allemaal EEN PAK minder agressief als de zijne.
Tss altijd de mensen willen achterdoen hé! :wink: :lol:
Huidige divisie: C7
DeLaNuit

Post by DeLaNuit »

Vannacht tegen KRC Molleke, de nummer vijftien.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523
Image
Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Image
Molleke

Post by Molleke »

DeLaNuit wrote:Vannacht tegen KRC Molleke, de nummer vijftien.
Zal vlotte overwinning worden tegen mij.
Na de nederlaag tegen rechtstreekse concurrent is het helemaal over en uit.
Ga proberen enkele spelers te kopen en de rest van het seizoen een beetje prullen en taktieken uittesten.
En dan hopen dat ik volgend jaar in D een kans maak.
ImageImage
purple_white

Post by purple_white »

Verloren met 4-2 tegen cfc :?
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Triple-M

Post by Triple-M »

Kan er nog steeds niet op, weet dus niet wat ik gedaan heb :cry: :cry:
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
purple_white

Post by purple_white »

Ik vrees dat As Bari niet zo gelukkig zal zijn als hij zn matchverslag ziet :o :?
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
DeLaNuit

Post by DeLaNuit »

Molleke wrote:
DeLaNuit wrote:Vannacht tegen KRC Molleke, de nummer vijftien.
Zal vlotte overwinning worden tegen mij.
Na de nederlaag tegen rechtstreekse concurrent is het helemaal over en uit.
Ga proberen enkele spelers te kopen en de rest van het seizoen een beetje prullen en taktieken uittesten.
En dan hopen dat ik volgend jaar in D een kans maak.
Met iets meer moeite dan verwacht, maar toch gewonnen: 3-2 :) Drie doelpunten van m´n CF.
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523
Image
Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

Image
Den Uier

Post by Den Uier »

Wat een rotploeg die Pytanii !!! We spelen overduidlijk beter. 12% beter ! Dan hebben we nog het thuisvoordeel ! De tegenstander heeft dan ook nog eens 2 rode kaarten gehad ! En de uitslag is dan 0-0 :evil: Komop hé Pfff voel me echt bestolen op deze manier. 2x achter elkaar lappen ze ons dat deze competitie. :evil: Straks moeten we misschien toch nog tegen degradtie gaan spelen als we van deze uitslagen krijgen ! :? Nog beter, maandag hebben we ook nog eens 5 spelers geschorst !
Last edited by Den Uier on Fri May 11, 2007 12:31 pm, edited 1 time in total.
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Thuis 3-2 gewonnen van Leeds United. Ratings 129-125.
Denk dat het de eerste keer is dat ik van hem win in competitie.
El stino heeft terug de leiding gepakt in de gelijke spelen : z'n 8e ondertussen.
Momenteel in C.7
Celtic 85
el stino

Post by el stino »

Celtic'85 wrote:Thuis 3-2 gewonnen van Leeds United. Ratings 129-125.
Denk dat het de eerste keer is dat ik van hem win in competitie.
El stino heeft terug de leiding gepakt in de gelijke spelen : z'n 8e ondertussen.
8)

we konden net zoals in de heenronde KVG Oostende op een gelijkspel houden. :) 1-1 werd het met allebei ratings van 130.
onze terugronde is alvast beter begonnen dan de heenronde.
8/12 met 2x winst tegen degradanten en de 2 toppers een gelijkspel kunnen behalen. een goeie stap in de richting van behoud.

het blijft wel lekker spannend vanonder omdat de anderen wel konden winnen en terug iets dichter sluipen. tis nog vroeg om al conclusies te trekken, maar de voorbije week laat toch vermoeden dat we C.7 waard zijn.
ik wil Visserke, Celtic en S.A.T niet na 1 seizoen al achterlaten :P

7 Leeds United 29
8 Real Schalbroek 24
9 Ploiestina 23
10 Gondor FC 23
------------------------
11 Royal FC 23
12 groene duivels Leuven 22
13 FC Calzone 20
14 Doldisarna 19

4ptn voor op n°14 en 6ptn achterstand op n°7. tussen plaats 9 en 13 liggen slechts 3ptn dus dat gaat volgende week steeds verschuiven.

extra leuk:
aan het begin van de terugronde stonden we op plaats 13 met 8ptn achter op de n°7. nu staan we toch al op plaats 11 met nog 6ptn achter op n°7.
we're coming back :twisted:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Gelukkig heb ik vandaag met 2-3 kunnen winnen tegen sp-aalst, ik vreesde eigenlijk voor puntenverlies omdat mijn 2 CM geschorst waren, dus was ik voor het eerst dit seizoen verplicht om met 4-3-3 te spelen.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
visserke

Post by visserke »

Na een zwak seizoensbegin, momenteel toch al opgeklommen tot een 4de plaats :)
Huidige divisie: C7
Triple-M

Post by Triple-M »

Den Uier wrote:Wat een rotploeg die Pytanii !!! We spelen overduidlijk beter. 12% beter ! Dan hebben we nog het thuisvoordeel ! De tegenstander heeft dan ook nog eens 2 rode kaarten gehad ! En de uitslag is dan 0-0 :evil: Komop hé Pfff voel me echt bestolen op deze manier. 2x achter elkaar lappen ze ons dat deze competitie. :evil: Straks moeten we misschien toch nog tegen degradtie gaan spelen als we van deze uitslagen krijgen ! :? Nog beter, maandag hebben we ook nog eens 5 spelers geschorst !
Het is idd een lastige ploeg om tegen te spelen. Gelukkig won ik dinsdag van hem met 2-3. Zelf vandaag 4-2 gewonnen van Nike Itegem Football. Hij begint wel steeds een beter team te krijgen. Ben blij dat ik tegen het einde van de competitie niet tegen hem speel!!

Voor de clash van aankomende maandag kan ik vermelden dat we (nog) geen blessures en geen schorsingen hebben. We kunnen dus volle bak spelen tegen de Paars/Witten!!! Het team is op en top gemotiveerd, zeker toen ze hoorde wat er met onze spion is gebeurt! (zie persbericht)

In de verkoop gaan trouwens:
-een 20-jarige CM met een GK van 82%
-een 23-jarige CB met een GK van 84%
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”