Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

D-Lo
Team Board Member

Post by D-Lo »

Gisteren 1-0 gewonnen, vandaag (terecht) 1-0 verloren tegen de nieuwe leider. We staan nu op de 2de plaats met 40 punten.
Image Image
Los Boricuas
S18: 14th D19
S19: 1st E55
S20: 11th D19
S21: 2nd E57
S22 & S23: 9th D19
Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association

Post by Fikkiezero »

Fikkiezero wrote:Het gaat niet goed met het team, we moeten ons herpakken na de tussenstop en aanknopen met een overwinning. Trainer Van Der Elst kreeg bakken kritiek, en misschien wel terecht. Er wordt gefluisterd dat hij ontslagen zal worden.

Palmares VAN DER ELST Hugo

Leeftijd: 39
Nationaliteit: Belg
Contract: officieel nog 6 maanden
Bij FC Sandscorpia sinds: seizoen 14
Opvolger van: Trond Saint-Jean
Resultaten:
seizoen 14: 3de in F216
seizoen 15: 3de in F216
seizoen 16: kampioen in F216
seizoen 17: huidig 11de in E.72

Bekers gewonnen:
dino's privécup
Turnaj vlk
Wat gebeurt er bij Sandscorpia?

Het rommelt bij FC Sandscorpia dat het geen naam is. Uitelijk rustig, maar intern ronkend als een actieve vulkaan probeert de ploeg houvast te vinden en de terugronde positief aan te vatten.

En dat lijkt tot nu toe ook te lukken. Na de tussenstop werd duidelijk door het bestuur gesteld dat vanaf nu vriendschappelijke bekers en dergelijke op plaats 2 kwamen. Er moest gewonnen worden in competitieverband, om zo snel mogelijk uit die rode zone te komen.

Maatregelen?

Trainer Van Der Elst heeft vandaag de trainingen opnieuw geleid, na 2 dagen afwezigheid. Dit doet vermoeden dat hij zal blijven, al is dat waarschijnlijk resultaatsgebonden. De laatste matchen behaalde Sandscorpia, zij het altijd nipt, 4 op 6. Daarmee staat het team nu 10de, met 1 punt voorsprong op de 11de plaats.

Ontslag van de manager?

Ook manager Fikkiezero kreeg bakken kritiek over zich heen. Zo zou hij veel beter de vriendschappelijke bekers laten varen en zich focussen op de competitie. De fans maakten hem duidelijk dat ze willen promoveren, en ambitieuze plannen hebben. De keerzijde van een topploeg en haar achterban beginnen bij het groeiende Sandscorpia tot uiting te komen. Toch bleef de manager ijzig kalm. Hij sprak alleen nogmaals zijn vertrouwen in de spelersgroep en staf uit.

Ontslag van de hele spelerskern?

Ook dit bericht dook op, blijkbaar foutief. Maar helaas, zoals bij vele geruchten, zit er wel een kern van waarheid in. Vele spelers zouden volgens de bestuursraad niet meer voldoen in D, en moeten bijgevolg volgend seizoen vertrekken. Volgens een interne bron gaat het om een hele lijst namen, die hier gepubliceerd wordt:

GK Benjamin De Langhe
LB Camille De Boeck
CB Jean-Pierre Coulibali
RB Jan Souleymane
LM Lee Parry
CM Olivier Martin
LF Bjorn Tohoua
CF Danny Casto
CF Fabian Pehe
RF Bruno De Brouwer

En zo goed als alle jeugdspelers...

Later bericht: morgen.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
armstech

Post by armstech »

morgen tegen het enige fc team uit de liga, kan dus geen probleem zijn. Nog altijd het maximum van de punten, dus 90/90 op het einde van het seizoen zit er nog steeds in. Deze morgen toch mijn 9de goal van het seizoen al binnengehad.

Wat ik toch opmerkelijk vind is dat het spelsysteem dat je speelt precies dan tóch invloed heeft op het aantal gemaakte/geslikte goals. Vorig jaar in A kon je daar niet te veel van merken, maar met mijn 532 systeem heb ik nu 9 goals tegen voor 40 gemaakte, in vergelijking met de tweede (51 gemaakt en 27 tegen) toch een groot verschil.

@ fikkie: met die ploeg kan je direct 3-3-4 spelen, spijtig dat dat systeem niet bestaat :D
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

armstech wrote:morgen tegen het enige fc team uit de liga, kan dus geen probleem zijn. Nog altijd het maximum van de punten, dus 90/90 op het einde van het seizoen zit er nog steeds in. Deze morgen toch mijn 9de goal van het seizoen al binnengehad.

Wat ik toch opmerkelijk vind is dat het spelsysteem dat je speelt precies dan tóch invloed heeft op het aantal gemaakte/geslikte goals. Vorig jaar in A kon je daar niet te veel van merken, maar met mijn 532 systeem heb ik nu 9 goals tegen voor 40 gemaakte, in vergelijking met de tweede (51 gemaakt en 27 tegen) toch een groot verschil.

@ fikkie: met die ploeg kan je direct 3-3-4 spelen, spijtig dat dat systeem niet bestaat :D
lol idd, maar ze voldoen niet langer voor mijn team. Spelers als De brouwer en Pehe zijn waardige invallers als je ze vergelijkt met de rest, maar voor D komen ze zeker te kort. Ze zullen normaal allemaal wegmogen, maar we willen onze TS niet verpesten en zullen daarom alles geleidelijk aan doen.
Image
11 seizoensoverwinningen
sjoerd

Post by sjoerd »

1-0 W tegen nummer 6. Blijf 2e, morgen enorm belangrijke match tegen nummer 3, ik moet alleen mijn a-LB missen :? !
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Het team herpakt zich. In de terugronde wil Sandscorpia zich profileren als dé revelatie, en het te kloppen team. En dat lijkt ook te lukken. De spelersgroep heeft een nieuwe boost gevonden en is opnieuw goed bezig.

Matchen na de winterstop:

ivrue nite - Sandscorpia: 0 - 1
Sandscorpia - CetateaSucevei(()): 1 - 1
FC Team 2145 - Sandscorpia: 1 - 5

Toch mort het thuispubliek: tot nu toe werden - in de competitie - 16 goals van de 37 thuis gescoord. Dat wil zeggen dat de overige 21 doelpunten buitenshuis vielen, maar het is het thuispubliek dat goals wil zien, zo sprak F. An, voorzitter van de Scorpions, de supportersclub van Sandscorpia.
Image
11 seizoensoverwinningen
dino_001

Post by dino_001 »

gisteren verloren, vandaag gelijkspel...

Ik denk dat ik terug naar F mag gaan :? (12p achterstand om uit degradatie te geraken)
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
sjoerd

Post by sjoerd »

Punten verloren in strijdt om kampioensschap! Tegen 2e verloren met 1-0, dik onverdiend door die kut random! :x
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

En opnieuw was er winst voor Sandscorpia: dit keer 4 - 0 tegen Phallus Blast. En terecht: we behaalden 127 linieratings! Het team is er zeer tevreden mee, maar nu we 100% teamspirit hebben, geen geblesseerde of geschorsten en maandag volle fitheid hebben, willen we voor het eerst in de SP-carrière een 130 ambiëren.
Image
11 seizoensoverwinningen
sjoerd

Post by sjoerd »

Fikkiezero wrote:En opnieuw was er winst voor Sandscorpia: dit keer 4 - 0 tegen Phallus Blast. En terecht: we behaalden 127 linieratings! Het team is er zeer tevreden mee, maar nu we 100% teamspirit hebben, geen geblesseerde of geschorsten en maandag volle fitheid hebben, willen we voor het eerst in de SP-carrière een 130 ambiëren.
Je geeft toch niet zo heel veel om de liga, meer om VrB enzo? Want met 127 kun je kampioen spelen!
yanniske

Post by yanniske »

Tha_Devils onder vuur bij supporters

Betekom - Volgens de supporters van Tha_Devils doet manager yanniske niet genoeg om Tha_Devils levend te houden, yanniske ontkent dit echter formeel. De fans van TD hebben zelfs al geëisd dat trainer José Broos en assistent-manager Nico Nijskens ontslagen worden. Yannis De Cuyper denkt hier echter nog niet eens aan en heeft doodleuk het A-team al bekend gemaakt voor volgend seizoen + de andere plannen.
Even op een rijtje:

A-team:
GK Stef Vrancken => 67 BP
LB Mauro Rafael 'Olivieira' de Souza Vieira => 66 BP
CB Marco Ilic => 68 BP
SW Loris Boubacar => 68 BP
CB Michael Moon => 65 BP
RB Rabiu Deelkens => 68 BP
LM Tomáš Kroupa => 67 BP
CM Mohamed Jestrovic => 68 BP
RM Karim Laquait => 65 BP
CF Kris Clement => 67 BP
CF Gaëtan Dugardein => 67 BP

TRANSFERS:
2-3 spelers uitgaand en mss 2-3 inkomend
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

sjoerd wrote:
Fikkiezero wrote:En opnieuw was er winst voor Sandscorpia: dit keer 4 - 0 tegen Phallus Blast. En terecht: we behaalden 127 linieratings! Het team is er zeer tevreden mee, maar nu we 100% teamspirit hebben, geen geblesseerde of geschorsten en maandag volle fitheid hebben, willen we voor het eerst in de SP-carrière een 130 ambiëren.
Je geeft toch niet zo heel veel om de liga, meer om VrB enzo? Want met 127 kun je kampioen spelen!
In het eerste deel van het seizoen was dat inderdaad zo. We stelden toen regelmatig ons B en C team op, afgewisseld met enkele keren A team voor hun moraal, ervaring en punten natuurlijk. Maar aan de stop stonden we nog maar 11de met 3 punten achterstand op degradatie, en daar heb ik totaal geen zin in :) . Dus nu even testen met spelers, agressie, opstellingen enzo voor volgend seizoen, en af en toe een kraker van een match spelen met hoge linieratings. Ik denk niet dat ik met 127 ga degraderen ;)
Image
11 seizoensoverwinningen
terry

Post by terry »

Elk punt dat ik nu nog pak is meegenomen. Met een teamspirit van 0% zal ik toch niet veel punten meer pakken.
Ik ben mijn ploeg aan het ombouwen omdat de gemiddelde agressie veel te hoog is.
http://www.scheidsrechters.be de site voor scheidsrechters

Jupiler-McDonalds
sjoerd

Post by sjoerd »

Fikkiezero wrote:
sjoerd wrote:
In het eerste deel van het seizoen was dat inderdaad zo. We stelden toen regelmatig ons B en C team op, afgewisseld met enkele keren A team voor hun moraal, ervaring en punten natuurlijk. Maar aan de stop stonden we nog maar 11de met 3 punten achterstand op degradatie, en daar heb ik totaal geen zin in :) . Dus nu even testen met spelers, agressie, opstellingen enzo voor volgend seizoen, en af en toe een kraker van een match spelen met hoge linieratings. Ik denk niet dat ik met 127 ga degraderen ;)
Dat zou wel zonde zijn indien het zou gebeuren, maar ik hoop van niet, want Sandscorpia is (EN BLIJFT!!! :D) een prachtige club.
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

sjoerd wrote:
Fikkiezero wrote:
sjoerd wrote: Je geeft toch niet zo heel veel om de liga, meer om VrB enzo? Want met 127 kun je kampioen spelen!
Dat zou wel zonde zijn indien het zou gebeuren, maar ik hoop van niet, want Sandscorpia is (EN BLIJFT!!! :D) een prachtige club.
Hé bedankt, altijd leuk om een compliment te krijgen over je team ;)
Het heeft ons even gekost, maar we zijn aan een stijgende lijn bezig. Volgend seizoen willen we kampioen spelen, en dat zou moeten lukken, met nog 1 of 2 versterkingen in de tussenstop. Welke, dat houdt het bestuur nog even geheim ;)
Image
11 seizoensoverwinningen
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”