Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Nogmaals gewonnen van een degradatiekandidaat, nu dus 3 punten voor op de derde. En 2 punten achter op de eerste, spannend dus. Volgend seizoen zal men beste speler het team verlaten wegens ouderdom. Hopelijk zullen men linierating niet te fel daardoor dalen. Anders maak ik zeker geen kans in D. Waar ik enkele seizoen ook al vlug uit hervallen ben.

-
Met B-team 2-2 draw, morgen tegen de leider. Maar door onvoorziene omstandigheden zouden we onze ambitie wel eens aan onze neus kunnen zien voorbijgaan: we wilden namelijk proberen de leider thuis punten af te snoepen. Maar door het afhandelen van een transfer (TS 95%) en de blessure van onze A-RB wordt het moeilijk 

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
1-0 W, blijf 3e.
Ik ga als ik 34 spelers heb een nieuwe (goede) LB kopen, want die van nu is te hoge agr. en te lage BP, hopelijk meer kans op promotie!
BTW: vannacht 126 linierating met 95% TS, niet al mijn A-spelers en 'slechts' 45% agressie (ik kan sowieso al 35 agressie, dus vandaar dat het best weinig is!)
Ik ga als ik 34 spelers heb een nieuwe (goede) LB kopen, want die van nu is te hoge agr. en te lage BP, hopelijk meer kans op promotie!
BTW: vannacht 126 linierating met 95% TS, niet al mijn A-spelers en 'slechts' 45% agressie (ik kan sowieso al 35 agressie, dus vandaar dat het best weinig is!)
-
Jammer genoeg 4 - 2 (terecht) verloren op het veld van de eerste. Tja, jammer, maar ik heb helaas mijn opstelling niet meer kunnen instellen (tezeggen: onverwacht nog 2 geblesseerden, en ik ben vergeten de spelers in te stellen. Resultaat: sp kiest de zwakste vervangers, die elk 27 presteren
)

11 seizoensoverwinningen
-
2 - 1 winst, verdiend, met linieratings 122 met 1 B-speler en lage agressie. Ook onze TS was geen 100%, dus die 130 ratings moeten erin zitten.
We staan nu weer iets veiliger 9de.
We staan nu weer iets veiliger 9de.

11 seizoensoverwinningen
-
Vandaag een redelijk onverwachte overwinning tegen de nummer 6, we hadden meer tegenstand verwacht, maar zo erg vinden we dat nou ook weer niet natuurlijk
dinsdag een belangrijke match tegen de nummer 1, het zal zaak zijn om deze wedstrijd te winnen, anders kan ik het net zo goed gaan opgeven, het is van belang om maandag zo min mogelijk kaarten te krijgen en dat geen A-speler een schorsing krijgt

dinsdag een belangrijke match tegen de nummer 1, het zal zaak zijn om deze wedstrijd te winnen, anders kan ik het net zo goed gaan opgeven, het is van belang om maandag zo min mogelijk kaarten te krijgen en dat geen A-speler een schorsing krijgt