Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Wikke
Team President

Post by Wikke »

yockr wrote:
Wikke wrote:Een vraag over de Vrb. Hoeveel dagen na de inschrijving (van de laatste ploeg) worden de eerste matchen gespeeld? Ik dacht dat er 2 dagen tussenzaten, maar de laatste keer waren het er 3:
Ik schrijf me zaterdag in omdat ik graag op dinsdag matchen wil, en nu zijn ze op woensdag gepland! Zit hier misschien ook een random in?

Btw, misschien kan het antwoord op deze vraag mee in de FAQ, het kan wel helpen om je kalender op een regelmatige manier te plannen?
Als de VrB vol zit voor de simulatie van 4u/10u/14u zal de eerste wedstrijd 3 dagen later gepland worden
(vb. 4/4 teams ingeschreven voor de simulatie van zaterdag 14u => eerste wedstrijd dinsdag)

Als de VrB vol zit voor de simulatie van 18u/22u zal de eerste wedstrijd 4 dagen later gepland worden.
(vb. 32/32 teams ingeschreven voor de simulatie van zaterdag 18u [dus na 14u] => eerste wedstrijd woensdag.

Je moet er natuurlijk ook mee rekening houden dat er uitzonderingen kunnen zijn: wanneer de kalender van je tegenstander die dag al vol staat.
Dat kan kloppen, ja. Bedankt
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
jona
Member of the Soccer Project Association

Post by jona »

Quote:
15 mei 2007 : Trainer
Het inhuren van een nieuwe trainer kan een positief effect hebben op je team. We hebben echter beslist om vanaf volgend seizoen deze periode te verlengen omdat deze 'truck' te regelmatig kon toegepast worden.

Dit spelbericht è, wat is dan nu de termijn geworden??
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

jona wrote:
Quote:
Het inhuren van een nieuwe trainer kan een positief effect hebben op je team. We hebben echter beslist om vanaf volgend seizoen deze periode te verlengen omdat deze 'truck' te regelmatig kon toegepast worden.

Dat vroeg ik mijn eigen ook af, ik denk persoonlijk 1x per seizoen.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
jona

Post by jona »

X-Tenzo wrote:
jona wrote:
Quote:

Dat vroeg ik mijn eigen ook af, ik denk persoonlijk 1x per seizoen.
Vindt het wel een beetje vreemd want nergens staat er iets van een aankondiging of toelichting, daarom krijgen we wrs geen antwoord op onze vraag. Maar 1x per seizoen is logisch :wink:
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

jona wrote: Vindt het wel een beetje vreemd want nergens staat er iets van een aankondiging of toelichting, daarom krijgen we wrs geen antwoord op onze vraag. Maar 1x per seizoen is logisch :wink:
Volgens mij was het ook niet de bedoeling dat heel veel mensen het weten. Er staat ook niets vermeld van deze optie, het is echt een weetje.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
jona

Post by jona »

hoe lang mag je eigenlijk in het rood staan?
Timmyboy1

Post by Timmyboy1 »

Uit de FAQ's :
U mag 2 miljoen onder nul gaan. Als u een week lang 2 miljoen of meer in de schulden staat word uw team verwijderd.
jona

Post by jona »

Timmyboy1 wrote:Uit de FAQ's :
U mag 2 miljoen onder nul gaan. Als u een week lang 2 miljoen of meer in de schulden staat word uw team verwijderd.
Sorry had daar gewoon moeten kijken, maarre bedankt hoor :wink:
gregoryon
Assistant Manager

Post by gregoryon »

Ik was van plan om gratis jeugdspelers(tot 20 jaar) te kopen en die dan met winst te verkopen. Maar die jeugdspelers aanvaarden altijd aanbiedingen van andere ploegen, hoewel ik ze een hoog loon geef gezien hun klasse(loon:tussen 5000 en 7500). Wat moet ik doen om die spelers te krigen? Tekengeld en/of winstpremie geven en hoeveel dan? Helpt het veel dat je de spelers een auto en huis geeft?

Alvast Bedankt.
loreback

Post by loreback »

gregoryon wrote:Ik was van plan om gratis jeugdspelers(tot 20 jaar) te kopen en die dan met winst te verkopen. Maar die jeugdspelers aanvaarden altijd aanbiedingen van andere ploegen, hoewel ik ze een hoog loon geef gezien hun klasse(loon:tussen 5000 en 7500). Wat moet ik doen om die spelers te krigen? Tekengeld en/of winstpremie geven en hoeveel dan? Helpt het veel dat je de spelers een auto en huis geeft?

Alvast Bedankt.
Gewoon nog meer bieden, meer keus zit er niet op. Huis & auto heeft effect, maar zeker niet veel. :wink:

Alimanzia Cebredas - *The Most Skillfull Team Of The D-Division*

BP A-team 72.18
Gemmidelde leeftijd A-team: 24.55
BP
Team Board Member

Post by BP »

loreback wrote:
gregoryon wrote:Ik was van plan om gratis jeugdspelers(tot 20 jaar) te kopen en die dan met winst te verkopen. Maar die jeugdspelers aanvaarden altijd aanbiedingen van andere ploegen, hoewel ik ze een hoog loon geef gezien hun klasse(loon:tussen 5000 en 7500). Wat moet ik doen om die spelers te krigen? Tekengeld en/of winstpremie geven en hoeveel dan? Helpt het veel dat je de spelers een auto en huis geeft?

Alvast Bedankt.
Gewoon nog meer bieden, meer keus zit er niet op. Huis & auto heeft effect, maar zeker niet veel. :wink:
Dat zou ik nu eens niet doen. Ik zou als ik jou was gewoon geen gratis spelers aantrekken, want als je dat wil moet je ze een veel te hoog loon aanbieden om ze aan te kunnen trekken. En als je zo'n gratis speler eenmaal hebt, zul je die ook niet zo snel meer kwijt geraken (en al zeker niet aan een hoog bedrag), aangezien de speler een veel te hoog loon heeft en zo ook niet meer aantrekkelijk is voor andere managers. :wink:
Palmares SK Brugge:
-------------------------

S 5: E.19: KAMPIOEN
S 6: D.7: KAMPIOEN
S 10: D.3: KAMPIOEN
S 13: D.1: KAMPIOEN
S 16: D.2: KAMPIOEN

Vr. Bekers: 217
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Ik probeer me aan te melden bij SP Communitiez, maar ik kan met met de naam ''X-Tenzo'' niet aanmelden, weet iemand waarom dat is :?: Het lijkt me niet dat iemand al die naam heeft en hij is ook niet te lang. Als ik alleen de X en de T intyp dan kan het al niet meer, vreemd :?
Image
yockr

Post by yockr »

X-Tenzo wrote:Ik probeer me aan te melden bij SP Communitiez, maar ik kan met met de naam ''X-Tenzo'' niet aanmelden, weet iemand waarom dat is :?: Het lijkt me niet dat iemand al die naam heeft en hij is ook niet te lang. Als ik alleen de X en de T intyp dan kan het al niet meer, vreemd :?
Vraag het eens aan Cicco.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
silverblast

Post by silverblast »