Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sjoerd
Member of the Soccer Project Association

Post by sjoerd »

0-0 G. Nog steeds 3e, laat me aub promoveren :roll: :) !
dino_001

Post by dino_001 »

Verlies 1-0 tegen 4de in stand... Na rekensom wordt het moeilijk om niet te degraderen maar het kan mathematisch nog steeds. Mij A CF'er wel voor 7! dagen geblesseerd tijdens training :roll:
Volgende week is 9/12 haalbaar en een must! Maandag mag mijn enige mogelijke nederlaag zijn tegen eerste in stand maar zelfs winst acht ik niet uitgesloten doordat ik thuis mag aantreden.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Geronimo

Post by Geronimo »

Global Army nog een seizoen E ?

Yes we hebben gelijkgespeeld tegen de nr1, of moet ik nu eerder kut zeggen. Dat is de vraag want de nummer 3 komt daardoor u 2 punten voor mij te staan. Waardoor Global Army terugvalt naar de derde plaats en dus uit de promotie valt. Ons wedstrijdenschema's zijn redelijk gelijk. Spannend feit mss .. de laatste speeldag Global Army (nr3) - Bizone (nr2).

Met het oog op 3 spelers die het team gaan verlaten, blijf ik liever in E. Ik weet ondertussen hoe het in D is, hard en moeilijk om erin te blijven :lol:
Image
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

2 - 0 logisch verlies, we waren slechter. De fans morren, maar het bestuur is tevreden met de huidige stand. Er volgen nog moeilijke matchen, maar Sandscorpia moet normaal zeker in staat zijn in E te blijven.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
het buffalotju-Simon
Team Manager

Post by het buffalotju-Simon »

Ik sta nu 7de in E.11,ik draai rustig mee in de middenmoot en heb 11 ptn voorsprong op de 11de dus ik zal niet degraderen.Ik ben blij voor m'n 1ste seizoen in E heb ik het er niet zo slecht vanaf gebracht :D
managernaam: het buffalotju
team: braziel
divisie: E.11
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Na het verlies vrijdag lijkt de baanzekerheid van trainer Van Der Elst toch opnieuw verkleind Zaterdagochtend werden de trainingen geleid door René Mathijssen, assistent manager. Hugo Van Der Elst kwam pas 's middags toe, maar verliet na 5 minuten reeds het bestuursgebouw.

Het gerucht gaat dat de club en zijn trainer er niet uitkomen in de onderhandelingen over een nieuw contract. Van Der Elst hangt halsstarrig vast aan een fikse loonsverhoging, omdat hij de ploeg in E gekregen heeft, maar het bestuur vindt dat de resultaten van de jongste weken daarvoor te slecht zijn.

De trainer heeft nog een contract voor 2 weken, maar het lijkt erg onwaarschijnlijk dat hij zijn contract nog uitdoet.

Ondertussen is ook bekend dat na dit seizoen de veteraan van de club, terreinverzorger Gerrit Staelens, ermee stopt. De Sandscorpia Diehard-fan verzorgde de terreinen voor bijna 10 jaar, en gaat op welverdiend pensioen.
Image
11 seizoensoverwinningen
dino_001

Post by dino_001 »

Vandaag winst 3-2 tegen diegene die samen met andere ploeg eerste staat... nog 8 punten achterstand om degradatie te vermijden.
Prince88

Post by Prince88 »

vandaag onverwacht gelijkgespeeld met 0-0 tegen de nummer 14,
ik had deze wedstrijd gespeeld met mijn B-team, maar desondanks gewoon een nette rating neergezet van 126, maar laat de nummer 14 nu ook opeens 126 linieratings neerzetten :?
een flinke domper, waardoor de promotie nu toch wel heel ver is om te behalen
armstech

Post by armstech »

nog steeds het maximum door 134 in de linies en 5-1 winst tegen de voorlaatste. Dankzij 4 goals van dezelfde speler weer tijdelijk topschutter + zie net dat de tweede verloren heeft en dat ik nu 6 punten voorsta op hem. mooi zo
Geronimo

Post by Geronimo »

Nog een seizoen in E, achja verwacht u maar aan een uitverkoop bij Global Army met enkele jeugdspelers. Als iemand al interesse heeft ..
Image
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Nipte overwinning, maar 3 punten zijn nog altijd 3 punten, en we kunnen ze goed gebruiken.

We zijn helaas in de E-cup uitgeschakeld, door enkele verkeerde keuzes (A-team dat speelde, had ook in competitie gespeeld blijkbaar :? ). Morgen dus noodgedwongen het B-team, anders is de fitheid van mijn spelers helemaal naar de zak.

Donderdag moeten we dan wel weer punten rapen, anders krijgen we een heel moeilijk seizoenseinde.
Image
11 seizoensoverwinningen
dino_001

Post by dino_001 »

Ik ben ook uitgeschakeld in de E-cup omdat ik een mix van A en B spelers opgesteld hebt. De competitie redden blijft een doelstelling en zolang dat mogelijk is ga ik niet teveel riskeren in andere wedstrijden. Dadelijk een zien wat ik vandaag gedaan heb want simulatie is nog niet voltooid.
dino_001

Post by dino_001 »

dino_001 wrote:Vandaag winst 3-2 tegen diegene die samen met andere ploeg eerste staat... nog 8 punten achterstand om degradatie te vermijden.
Deze morgen 2-1 winst tegen laatste en nog 5 punten achterstand... Donderdag tegen rechtstreekse concurent in zijn stadion.
Voetbalkoning
Team Manager

Post by Voetbalkoning »

dino_001 wrote:
dino_001 wrote:Vandaag winst 3-2 tegen diegene die samen met andere ploeg eerste staat... nog 8 punten achterstand om degradatie te vermijden.
Deze morgen 2-1 winst tegen laatste en nog 5 punten achterstand... Donderdag tegen rechtstreekse concurent in zijn stadion.
Spannend om je ploeg te volgen, hopelijk red je het! Het zou zonde zijn als je degradeert want je linieratings zijn zeker E-waardig.

Met S.C.Enschede gaat alles goed, eigenlijk te goed. Doelstelling was om rustig in de middenmoot mee te draaien en mijn team verder op te bouwen. Ik sta nu derde op twee punten van de nummer 2. De vierde promotie op rij is nog goed mogelijk! Dit zou beteken dat ik in mijn 5e SP seizoen misschien al in de D speel. In vier seizoenen van H naar de D :D Ook al ben ik daar waarschijnlijk kansloos komend seizoen :wink:
S.C. Enschede, in vier seizoenen van de H naar de D divisie!
S14 Kampioen H.1060 (5e speeldag begonnen)
S15 Kampioen G.354
S16 Kampioen F.118
S17 Vice-Kampioen E.40
S18 ? D.14
sjoerd

Post by sjoerd »

48 punten nu, nog steeds promotie in het vizier. Ik hoop het zo te halen!!!
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”