Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
de ploeg staat opgesteld voor Celtic en het zal een kleine verrassing worden van tactiek
de coach:
een uitwedstrijd tegen Celtic is steeds lastig. in de heenronde konden we hem nog op een gelijkspel houden, maar nu zijn de toestanden heel anders.
toen stonden we nog op een volle degradatieploeg te strijden en hadden we keepersproblemen. deze zijn nu gelukkig helemaal van de baan.
we mogen spreken van een degelijk aankoopbeleid van onze manager. ervaring gekoppeld aan uitstekende prestaties hebben voor een nieuwe rust en zekerheid gezorgt binnen de ploeg.
we kiezen voor morgen voor onze minst agressieve ploeg gekoppeld aan jeugd die de extra wilskracht voor de dag zal brengen. ze kunnen bewijzen waarom we C.7 waard zijn en nog eens onze prachtige remonte onderstrepen.
we hebben hoop en hoop doet leven

de coach:
een uitwedstrijd tegen Celtic is steeds lastig. in de heenronde konden we hem nog op een gelijkspel houden, maar nu zijn de toestanden heel anders.
toen stonden we nog op een volle degradatieploeg te strijden en hadden we keepersproblemen. deze zijn nu gelukkig helemaal van de baan.
we mogen spreken van een degelijk aankoopbeleid van onze manager. ervaring gekoppeld aan uitstekende prestaties hebben voor een nieuwe rust en zekerheid gezorgt binnen de ploeg.
we kiezen voor morgen voor onze minst agressieve ploeg gekoppeld aan jeugd die de extra wilskracht voor de dag zal brengen. ze kunnen bewijzen waarom we C.7 waard zijn en nog eens onze prachtige remonte onderstrepen.
we hebben hoop en hoop doet leven

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
- Member of the Soccer Project Association
9e gelijkspel is binnen
fantastisch gespeeld van onze ploeg. het verbaast me dat ik zo'n hoge ratings haal met A/B-ploeg.
wel hebben we lekker agressief gespeeld, wat celtic ook deed. mssn moeten we meer die lange bal gaan gebruiken ipv kick&rush?
ratings van 132 tegen 133 waardoor een 0-0 op het bord bleef staan
we mogen dit gewoon een prachtig einde noemen van deze week. een 10/12 zowaar waarmee we ons op een (bijna) veilige plaats nestelen.

fantastisch gespeeld van onze ploeg. het verbaast me dat ik zo'n hoge ratings haal met A/B-ploeg.
wel hebben we lekker agressief gespeeld, wat celtic ook deed. mssn moeten we meer die lange bal gaan gebruiken ipv kick&rush?

ratings van 132 tegen 133 waardoor een 0-0 op het bord bleef staan

we mogen dit gewoon een prachtig einde noemen van deze week. een 10/12 zowaar waarmee we ons op een (bijna) veilige plaats nestelen.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
1-0 gewonnen. AS Bari en ik staan nu met gelijke punten samen op de 6de plek. Daar zou ik best willen eindigen, dit seizoen!!
In de terugronde zijn al 22 punten behaald, 2 meer dan de hele heenronde. Krijg nu nog wel de beste ploegen op bezoek!! Beginnend maandag thuis tegen de nummer 1, niet geheel kansloos..
PS: waar is Purple White???
In de terugronde zijn al 22 punten behaald, 2 meer dan de hele heenronde. Krijg nu nog wel de beste ploegen op bezoek!! Beginnend maandag thuis tegen de nummer 1, niet geheel kansloos..
PS: waar is Purple White???
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Team President
Vandaag gelijkgespeeld tegen kz Legacy, ik was maar liefst 10% beter, maar blijkbaar was dit niet goed genoeg 

Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Hehe tis da. Gij wilt echt niet promoveren zeker?jokke wrote:Tgen mij had een gelijkspel billijker en meer een terechte uitslag geweest denk ik.visserke wrote:0 op 6 tegen Celtic en SAT.
Het had beter gekund
Als ik al 2 c spelers opstel en ge kunt nog geen gelijkspel afdwingen dan ishet wel erg geworden he

Huidige divisie: C7