Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
0-1 winst op Carcevalos , heb het mijzelf nog nodeloos moeilijk gemaakt , want met mijn fit A-team moest ik hem wel opeten. Maar : A-LB was er niet en B-LB speelde , na enkele minuten valt natuurlijk mijn B-LB uit (hoe kan het anders) en speelde een CB op die plaats (met 75% moraal).
Hoe komt die aan 75% moraal ? Ik ging met hem spelen gisteren stond op 100/100 (fitheid/moraal) en ik verkocht hem per ongeluk gisteren , uit verstrooidheid.
Nu volgen nog heel wat moeilijke matchen , maar nu doe ik een goeie zaak.
7 matchen te gaan en 7 punten voor. Nog zes moeilijke matchen en lensdreamteam , dus erop of eronder.
Hoe komt die aan 75% moraal ? Ik ging met hem spelen gisteren stond op 100/100 (fitheid/moraal) en ik verkocht hem per ongeluk gisteren , uit verstrooidheid.
Nu volgen nog heel wat moeilijke matchen , maar nu doe ik een goeie zaak.
7 matchen te gaan en 7 punten voor. Nog zes moeilijke matchen en lensdreamteam , dus erop of eronder.
Ghent Semper Fidelis.
-
Vannacht begint de moeilijkste periode voor ons, de 1e wedstrijd moet geen probleem zijn, maar daarna krijgen we drie zeer moeilijke wedstrijden achter elkaar. De nr's twee, drie en vier komen langs en dat is lastig. Schorsingen en geblesseerde kunnen we dus niet gebruiken.
Acht punten is het verschil met de nr twee, dus we mogen twee wedstrijden verliezen om de eerste plaats te behouden. Komen we deze week goed door dan is een derde titel op rij eigenlijk wel zeker, maar je weet het nooit natuutlijk, soms loopt het raar.
Succes iedereen in de laatste fase
Acht punten is het verschil met de nr twee, dus we mogen twee wedstrijden verliezen om de eerste plaats te behouden. Komen we deze week goed door dan is een derde titel op rij eigenlijk wel zeker, maar je weet het nooit natuutlijk, soms loopt het raar.
Succes iedereen in de laatste fase

-
2-1 gewonnen tegen Crisis.
Na 50 minuten valt dan toch mijn A-CM uit voor vier dagen , dus nog één CM over voor alle matchen. (nogmaals : rest was jeugd en verkocht en nog geen vervangers aangetrokken). Dus toch weer een wrange nasmaak.
Maar ondanks dat en met 65% agressie haal ik 140 in ratings , crisis 136 ook mooi , maar met 80% agressie , wat hem in het laatste kwartier een rode kaart opleverde.
Ik heb mijzelf toch al verrast :
- 6/6 tegen Robbeke
- 6/6 tegen Crisis.
- 3/6 tegen The Pinkies , wat 6/6 had moeten zijn (zonder afbreuk te doen aan zijn team , want was mijn eigen stomme fout)
- 3/3 tegen Morometii (laatste match tegen hem)
- Op het veld van Carcavelos gaan winnen.
...
Dus ben zowiezo al tevreden van mijn seizoen.
Morometii blijft ook winnen en Carcavelos komt ook terug. Isis is aan het terugzakken.
Morgen spelen nr's 3 tot 6 onderling tegen elkaar.
Nr 5-3
Nr 4-6
Terwijl ik tegen Lensdreamteam speel , dus ik hoop keer goed aan de bomen te schudden. Want daarna heb ik nog 5 moeilijke matchen.
Na 50 minuten valt dan toch mijn A-CM uit voor vier dagen , dus nog één CM over voor alle matchen. (nogmaals : rest was jeugd en verkocht en nog geen vervangers aangetrokken). Dus toch weer een wrange nasmaak.
Maar ondanks dat en met 65% agressie haal ik 140 in ratings , crisis 136 ook mooi , maar met 80% agressie , wat hem in het laatste kwartier een rode kaart opleverde.
Ik heb mijzelf toch al verrast :
- 6/6 tegen Robbeke
- 6/6 tegen Crisis.
- 3/6 tegen The Pinkies , wat 6/6 had moeten zijn (zonder afbreuk te doen aan zijn team , want was mijn eigen stomme fout)
- 3/3 tegen Morometii (laatste match tegen hem)
- Op het veld van Carcavelos gaan winnen.
...
Dus ben zowiezo al tevreden van mijn seizoen.
Morometii blijft ook winnen en Carcavelos komt ook terug. Isis is aan het terugzakken.
Morgen spelen nr's 3 tot 6 onderling tegen elkaar.
Nr 5-3
Nr 4-6
Terwijl ik tegen Lensdreamteam speel , dus ik hoop keer goed aan de bomen te schudden. Want daarna heb ik nog 5 moeilijke matchen.
Ghent Semper Fidelis.
-
Een belangrijke overwinning bij Boskamphoek, 1-2.
Morgen misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het jaar, tegen de Stegenezen.
Zijn surplus aan kwaliteit tegen mijn surplus aan strijd en teamspirit.
Als ik deze win, zal ik een stuk rustiger kunnen slapen
Bovenin is het nog alleen spannend om de 2e plek, onderin gaat het vrijwel zeker tussen mij en de Stegenezen.
Morgen misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het jaar, tegen de Stegenezen.
Als ik deze win, zal ik een stuk rustiger kunnen slapen

Bovenin is het nog alleen spannend om de 2e plek, onderin gaat het vrijwel zeker tussen mij en de Stegenezen.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Hoop dat je het haald!!!!sljivovica wrote:Een belangrijke overwinning bij Boskamphoek, 1-2.
Als ik deze win, zal ik een stuk rustiger kunnen slapen![]()
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Thanks
De simulatie is nog steeds niet voorbij, is daarmee zeker een uur trager dan normaal. Hoop dat het snel gebeurd is, ik moet mijn cup-ploegen nog instellen voor ik ga pitten

De simulatie is nog steeds niet voorbij, is daarmee zeker een uur trager dan normaal. Hoop dat het snel gebeurd is, ik moet mijn cup-ploegen nog instellen voor ik ga pitten

FC Wageningen
-
Op dit moment half twaalf 's nachts. Ben jammergenoeg geen student meer, dan had ik niet gezeurd en lekker tot 2 uur 's nachts me wel vermaakt terwijl ik wachtteX-Tenzo wrote:Hoe laat is het nu bij jou? een uurtje of 2 's nachts.sljivovica wrote:Thanks![]()

FC Wageningen
-
4-2 overwinning, dat voelt goed
Drie rode kaarten bij de tegenstander in de laatste 15 minuten zorgden ervoor dat ik een 1-2 achterstand nog kon ombuigen.
Goed resultaat waardoor ik me weer ietsje veiliger voel. Maar we zijn er nog niet!
SOAD versloeg in een spektakelstuk Forza Buffalo-forum met 5-4 en heeft misschien toch nog hoop op handhaving?

Drie rode kaarten bij de tegenstander in de laatste 15 minuten zorgden ervoor dat ik een 1-2 achterstand nog kon ombuigen.
Goed resultaat waardoor ik me weer ietsje veiliger voel. Maar we zijn er nog niet!
SOAD versloeg in een spektakelstuk Forza Buffalo-forum met 5-4 en heeft misschien toch nog hoop op handhaving?
FC Wageningen