Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Hoe krijg ik het moraal van mijn B- en C-spelers omhoog??
Mijn B- en C-spelers spelen elke week ong. 5 vr's, en hun moraal blijft gwn op 0 staan.
Kan iemand mij zeggen hoeveel moraal stijgt bij een Vr, VrB, L, hoeveel het daalt bij niet spelen, ...
Mijn B- en C-spelers spelen elke week ong. 5 vr's, en hun moraal blijft gwn op 0 staan.
Kan iemand mij zeggen hoeveel moraal stijgt bij een Vr, VrB, L, hoeveel het daalt bij niet spelen, ...
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
dat weet niemand zeker. Vrb's hebben meer invloed dan Vr, maar meer weet ik niet...Rutger Lazou wrote:Hoe krijg ik het moraal van mijn B- en C-spelers omhoog??
Wat ik normaalgezien zou doen is mij inschrijven voor een vrb, de rest van de kalender opvullen met na elke L- of B-match een vr, en dan vrijdag om 10u, 14u en 18u ook een vr (dan hebben ze heel de zaterdag en zondag om fitheid op te krikken)
-
5 vr. is gewoon te weinig. Zo als Maxim zegt een vrB, maar je kan ook veel meer vr. doen. Je kan zelfs als je niets meer te innen hebt in de competitie zwe mee laten doen, dan gaat het echt hard
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Laatste winnaar Forum-cup
Re: schoentje ?
Je klikt op je divisie waar je speelt, dan krijg je het puntenklassement,goals voor, goals tegen etc...Stanzy wrote:Hallo, waar kan je zien wie de topscorer van het seizoen is (wordt)?
Bij statistiek > spelers zie ik alleen totaal.
en vanonder staat topscorers - Rode Kaarten - Gele kaarten

AUB
Re: schoentje ?
DankEbuzola wrote:Je klikt op je divisie waar je speelt, dan krijg je het puntenklassement,goals voor, goals tegen etc...Stanzy wrote:Hallo, waar kan je zien wie de topscorer van het seizoen is (wordt)?
Bij statistiek > spelers zie ik alleen totaal.
en vanonder staat topscorers - Rode Kaarten - Gele kaarten![]()
AUB

-
Zowel bij Vr's als VrB's stijgt de moraal van de basisspelers met 5%. Het maakt dus niet uit of je nu Vr's of VrB's speelt. Als je B-spelers 2 wedstrijden per dag spelen, dan zou de moraal toch wel iets per dag moeten stijgen (zo'n 4% op competitiedagen en anders 9%).maxim.vanmeerhaeghe wrote:dat weet niemand zeker. Vrb's hebben meer invloed dan Vr, maar meer weet ik niet...Rutger Lazou wrote:Hoe krijg ik het moraal van mijn B- en C-spelers omhoog??
Wat ik normaalgezien zou doen is mij inschrijven voor een vrb, de rest van de kalender opvullen met na elke L- of B-match een vr, en dan vrijdag om 10u, 14u en 18u ook een vr (dan hebben ze heel de zaterdag en zondag om fitheid op te krikken)
-
allebei , dus probeer ze gelijk te houdenSN33KY wrote:Vraag. Wat gebeurt er als 2 van mijn spelers op #1 staan in de ranglijst topscorer? welke krijgt dan de schoen? bijde of random?
1 Houcine El Maghar 34 Keeping Devils
Jiří Nedvěd 34 Keeping Devils
3 Ricardo Gibbs 24 Aalsmeer United
4 Vlastimil Zúbek 23 Stiintza Craiova
5 René Schol 22 FC Čelákovice

ja ze kiezen altijd eerst de achterste spelersel stino wrote:de kapitein bepaalt voor een klein deel mee de ratings. nu, ik zit met een aantal spelers die 100% ervaring hebben. op basis van wat moet je dan de kapitein kiezen?
SPMT kiest soms de ene en soms de andere. iemand een ideetje?
ik had een aanvaller met 100 ervaring hij werdt kapitein
dan had ik een middenvelder met 100 ervaring en dan moest hij kapitein zijn
dan had ik een verdediger met 100 % ervaring en hij moest dan kapitein zijn
ik denk dat het zo is maar ik weet het niet zeker

-
Als dat al zou meetellen, (ben er niet echt zeker van, maar kan altijd) dan zou ik die nemen met het meeste aantal (competitie) wedstrijden. Of diegene die het meeste ervaring zou hebben moest die boven de 100% kunnen uitsteken. Aantal (competitie) matchen enzo kan je gemakkelijk checken bij spelers > statistiekenel stino wrote:de kapitein bepaalt voor een klein deel mee de ratings. nu, ik zit met een aantal spelers die 100% ervaring hebben. op basis van wat moet je dan de kapitein kiezen?
En ook een vraag: hoe, en waneer kan je je nationaliteit veranderen? (Als dat al kan)
-
Volgens mij kiest SPMT de eerste die hij tegenkomt dat 100% heeft, of de hoogste. Als SPMT begint te tellen bij de GK, dan verdedigers enz, dan kan dat wel is een verklaring zijn.real wrote:ja ze kiezen altijd eerst de achterste spelersel stino wrote:de kapitein bepaalt voor een klein deel mee de ratings. nu, ik zit met een aantal spelers die 100% ervaring hebben. op basis van wat moet je dan de kapitein kiezen?
ik had een aanvaller met 100 ervaring hij werdt kapitein
dan had ik een middenvelder met 100 ervaring en dan moest hij kapitein zijn
dan had ik een verdediger met 100 % ervaring en hij moest dan kapitein zijn
ik denk dat het zo is maar ik weet het niet zeker
-
ik dacht eerst die met hoogste bp. maar nu spelen beide spelers die 100% ervaring hebben in de ploeg en dan kiest hij die met een mindere bp, maar wel minder agressief.
zou dat ook een rol spelen? als je kapitein agressief is, dat je andere spelers dan ook sneller kaarten pakken?
van achteruit zou wel eens kunnen. vroeger haddek een Gk met 100% ervaring en dan was die kapitein. nu is het een Cb en als die niet speelt is het een Lm
zou dat ook een rol spelen? als je kapitein agressief is, dat je andere spelers dan ook sneller kaarten pakken?
van achteruit zou wel eens kunnen. vroeger haddek een Gk met 100% ervaring en dan was die kapitein. nu is het een Cb en als die niet speelt is het een Lm
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Als de kapitein al iets van invloed heeft, dan zal het volgens mij zeker zo ver niet te trekken zijn. Ook dat er gekeken wordt naar de BP, zou me verwonderen. Dan zou een speler met 50%ervaring en 70BP "meer" kapitein zijn dan een speler met 100% ervaring en een BP van 60.el stino wrote:ik dacht eerst die met hoogste bp. maar nu spelen beide spelers die 100% ervaring hebben in de ploeg en dan kiest hij die met een mindere bp, maar wel minder agressief.