Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Rutger Lazou
Member of the Soccer Project Association

Post by Rutger Lazou »

Hoe krijg ik het moraal van mijn B- en C-spelers omhoog??

Mijn B- en C-spelers spelen elke week ong. 5 vr's, en hun moraal blijft gwn op 0 staan.

Kan iemand mij zeggen hoeveel moraal stijgt bij een Vr, VrB, L, hoeveel het daalt bij niet spelen, ...
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)

S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D

S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
maxim.vanmeerhaeghe

Post by maxim.vanmeerhaeghe »

Rutger Lazou wrote:Hoe krijg ik het moraal van mijn B- en C-spelers omhoog??

Mijn B- en C-spelers spelen elke week ong. 5 vr's, en hun moraal blijft gwn op 0 staan.

Kan iemand mij zeggen hoeveel moraal stijgt bij een Vr, VrB, L, hoeveel het daalt bij niet spelen, ...
dat weet niemand zeker. Vrb's hebben meer invloed dan Vr, maar meer weet ik niet...

Wat ik normaalgezien zou doen is mij inschrijven voor een vrb, de rest van de kalender opvullen met na elke L- of B-match een vr, en dan vrijdag om 10u, 14u en 18u ook een vr (dan hebben ze heel de zaterdag en zondag om fitheid op te krikken)
jona

Post by jona »

5 vr. is gewoon te weinig. Zo als Maxim zegt een vrB, maar je kan ook veel meer vr. doen. Je kan zelfs als je niets meer te innen hebt in de competitie zwe mee laten doen, dan gaat het echt hard
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Ebuzola

Re: schoentje ?

Post by Ebuzola »

Stanzy wrote:Hallo, waar kan je zien wie de topscorer van het seizoen is (wordt)?
Bij statistiek > spelers zie ik alleen totaal.
Je klikt op je divisie waar je speelt, dan krijg je het puntenklassement,goals voor, goals tegen etc...

en vanonder staat topscorers - Rode Kaarten - Gele kaarten :wink:

AUB
Stanzy
Team Manager

Re: schoentje ?

Post by Stanzy »

Ebuzola wrote:
Stanzy wrote:Hallo, waar kan je zien wie de topscorer van het seizoen is (wordt)?
Bij statistiek > spelers zie ik alleen totaal.
Je klikt op je divisie waar je speelt, dan krijg je het puntenklassement,goals voor, goals tegen etc...

en vanonder staat topscorers - Rode Kaarten - Gele kaarten :wink:

AUB
Dank :D
yockr

Post by yockr »

maxim.vanmeerhaeghe wrote:
Rutger Lazou wrote:Hoe krijg ik het moraal van mijn B- en C-spelers omhoog??

dat weet niemand zeker. Vrb's hebben meer invloed dan Vr, maar meer weet ik niet...

Wat ik normaalgezien zou doen is mij inschrijven voor een vrb, de rest van de kalender opvullen met na elke L- of B-match een vr, en dan vrijdag om 10u, 14u en 18u ook een vr (dan hebben ze heel de zaterdag en zondag om fitheid op te krikken)
Zowel bij Vr's als VrB's stijgt de moraal van de basisspelers met 5%. Het maakt dus niet uit of je nu Vr's of VrB's speelt. Als je B-spelers 2 wedstrijden per dag spelen, dan zou de moraal toch wel iets per dag moeten stijgen (zo'n 4% op competitiedagen en anders 9%).
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
SN33KY
Coach

Post by SN33KY »

Vraag. Wat gebeurt er als 2 van mijn spelers op #1 staan in de ranglijst topscorer? welke krijgt dan de schoen? bijde of random?

1 Houcine El Maghar 34 Keeping Devils
Jiří Nedvěd 34 Keeping Devils
3 Ricardo Gibbs 24 Aalsmeer United
4 Vlastimil Zúbek 23 Stiintza Craiova
5 René Schol 22 FC Čelákovice
kvk dries

Post by kvk dries »

SN33KY wrote:Vraag. Wat gebeurt er als 2 van mijn spelers op #1 staan in de ranglijst topscorer? welke krijgt dan de schoen? bijde of random?

1 Houcine El Maghar 34 Keeping Devils
Jiří Nedvěd 34 Keeping Devils
3 Ricardo Gibbs 24 Aalsmeer United
4 Vlastimil Zúbek 23 Stiintza Craiova
5 René Schol 22 FC Čelákovice
allebei , dus probeer ze gelijk te houden :D
el stino

Post by el stino »

de kapitein bepaalt voor een klein deel mee de ratings. nu, ik zit met een aantal spelers die 100% ervaring hebben. op basis van wat moet je dan de kapitein kiezen?
SPMT kiest soms de ene en soms de andere. iemand een ideetje?
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
real

Post by real »

el stino wrote:de kapitein bepaalt voor een klein deel mee de ratings. nu, ik zit met een aantal spelers die 100% ervaring hebben. op basis van wat moet je dan de kapitein kiezen?
ja ze kiezen altijd eerst de achterste spelers
ik had een aanvaller met 100 ervaring hij werdt kapitein
dan had ik een middenvelder met 100 ervaring en dan moest hij kapitein zijn
dan had ik een verdediger met 100 % ervaring en hij moest dan kapitein zijn

ik denk dat het zo is maar ik weet het niet zeker :wink:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
armstech

Post by armstech »

el stino wrote:de kapitein bepaalt voor een klein deel mee de ratings. nu, ik zit met een aantal spelers die 100% ervaring hebben. op basis van wat moet je dan de kapitein kiezen?
Als dat al zou meetellen, (ben er niet echt zeker van, maar kan altijd) dan zou ik die nemen met het meeste aantal (competitie) wedstrijden. Of diegene die het meeste ervaring zou hebben moest die boven de 100% kunnen uitsteken. Aantal (competitie) matchen enzo kan je gemakkelijk checken bij spelers > statistieken

En ook een vraag: hoe, en waneer kan je je nationaliteit veranderen? (Als dat al kan)
armstech

Post by armstech »

real wrote:
ja ze kiezen altijd eerst de achterste spelers
ik had een aanvaller met 100 ervaring hij werdt kapitein
dan had ik een middenvelder met 100 ervaring en dan moest hij kapitein zijn
dan had ik een verdediger met 100 % ervaring en hij moest dan kapitein zijn

ik denk dat het zo is maar ik weet het niet zeker :wink:
Volgens mij kiest SPMT de eerste die hij tegenkomt dat 100% heeft, of de hoogste. Als SPMT begint te tellen bij de GK, dan verdedigers enz, dan kan dat wel is een verklaring zijn.
el stino

Post by el stino »

ik dacht eerst die met hoogste bp. maar nu spelen beide spelers die 100% ervaring hebben in de ploeg en dan kiest hij die met een mindere bp, maar wel minder agressief.
zou dat ook een rol spelen? als je kapitein agressief is, dat je andere spelers dan ook sneller kaarten pakken?

van achteruit zou wel eens kunnen. vroeger haddek een Gk met 100% ervaring en dan was die kapitein. nu is het een Cb en als die niet speelt is het een Lm
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
yockr

Post by yockr »

armstech wrote: En ook een vraag: hoe, en waneer kan je je nationaliteit veranderen? (Als dat al kan)
De eerste 2 dagen van het nieuwe seizoen (het weekend voor de eigenlijke start van het volgende seizoen). Ga naar je profiel en daar kun je dan je nationaliteit veranderen. Enkel SPFA :!:
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
armstech

Post by armstech »

el stino wrote:ik dacht eerst die met hoogste bp. maar nu spelen beide spelers die 100% ervaring hebben in de ploeg en dan kiest hij die met een mindere bp, maar wel minder agressief.
zou dat ook een rol spelen? als je kapitein agressief is, dat je andere spelers dan ook sneller kaarten pakken?

van achteruit zou wel eens kunnen. vroeger haddek een Gk met 100% ervaring en dan was die kapitein. nu is het een Cb en als die niet speelt is het een Lm
Als de kapitein al iets van invloed heeft, dan zal het volgens mij zeker zo ver niet te trekken zijn. Ook dat er gekeken wordt naar de BP, zou me verwonderen. Dan zou een speler met 50%ervaring en 70BP "meer" kapitein zijn dan een speler met 100% ervaring en een BP van 60.
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”