Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
ik heb een speler van 31,en wou hem op de TRANSFERLIJST zetten,maar ik zie dat dit niet gaat,wil dit zeggen dat hij binnenkort op pensioen gaat en hoelang duurt dit ongeveer?
danku
danku
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Kan je aan de hand van het aantal simulaties dat het duurd om een speler te voltrainen (SPMT) ook een conclusie trekken of een speler goed kan worden?
Kan je dat ook aan de hand van Globale Klasse?
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Laatste winnaar Forum-cup
-
Die geschatte aantal trainingen is volgens mij helemaal niet op de speler zelf gebaseerd. Hij pakt wellicht gewoon altijd dat de skill 75 ofzo gaat worden. Daar moet je dus niet al te veel rekening mee houden.jona wrote:Kan je aan de hand van het aantal simulaties dat het duurd om een speler te voltrainen (SPMT) ook een conclusie trekken of een speler goed kan worden?
Met de minimum en maximum globale klasse die een speler kan worden, ben je al wat meer wanneer de speler al zeker 1 skill heeft voltraind. Als de speler nog volledig onvoltraind is, moet je enkel naar de VS kijken.
-
30 dagen ben ik vrij zekersjoerd wrote:Minder dan 60 dagen volgens mij.brever wrote:ik heb een speler van 31,en wou hem op de TRANSFERLIJST zetten,maar ik zie dat dit niet gaat,wil dit zeggen dat hij binnenkort op pensioen gaat en hoelang duurt dit ongeveer?
danku

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Nee, het is meer dan 30 dagen. Bij 30 dagen krijg je echter pas een e-mail waarin wordt gezegd dat hij op pensioen gaat, maar hij gaat eerder, waardoor je hem ook niet meer kan verkopen.el stino wrote:30 dagen ben ik vrij zekersjoerd wrote:Minder dan 60 dagen volgens mij.brever wrote:ik heb een speler van 31,en wou hem op de TRANSFERLIJST zetten,maar ik zie dat dit niet gaat,wil dit zeggen dat hij binnenkort op pensioen gaat en hoelang duurt dit ongeveer?
dankudus idd minder dan 60

-
waar is het thuisvoordeel naartoe?
http://www.soccerproject.com/game_repor ... &season=17
vandaag speel ik slechts 1 linierating minder maar verlies toch simpelweg met 0-1. Het is niet de eerste keer dat ik zoiets opmerk. Is het thuisvoordeel weg of telt dat niet in NIET-liga matchen?
http://www.soccerproject.com/game_repor ... &season=17
vandaag speel ik slechts 1 linierating minder maar verlies toch simpelweg met 0-1. Het is niet de eerste keer dat ik zoiets opmerk. Is het thuisvoordeel weg of telt dat niet in NIET-liga matchen?
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Ik heb een speler waar ik vanaf wil. Ben ik juist als ik denk dat het voordeel van een speler gratis op de transferlijst te zetten is dat je geen ontslagvergoeding moet betalen en het nadeel dat je 5% TS verliest? En wat gebeurt er als er niemand genoeg loon biedt, verdwijnt die speler dan of komt die dan viesgezind terug?

-
idd, maar het beste is wel om hem voor een prijsje te verkopen, dan krijg je er nog wat voor. Tenzij hij helemaal niets waard is.pappaert wrote:Ik heb een speler waar ik vanaf wil. Ben ik juist als ik denk dat het voordeel van een speler gratis op de transferlijst te zetten is dat je geen ontslagvergoeding moet betalen en het nadeel dat je 5% TS verliest?
Je blijft de speler behouden zolang niemand de speler een contract aanbied. Dan is de enige oplossing ontslaan.pappaert wrote:En wat gebeurt er als er niemand genoeg loon biedt, verdwijnt die speler dan of komt die dan viesgezind terug?
Bedankt voor je snelle antwoord. Het gaat om een speler die ik vanaf het begin heb en die zelfs bij 100% moraal nooit meer dan 57 prestatie heeft gehaald. Ondertussen is hij 30 geworden en dus is er niet echt beterschap in het vooruitzicht. Mijn fout is dat ik hem onlangs uit automatisme een nieuw 3-jarig contract heb aangeboden. Anders zou ik daar op wachten. Ik heb hem toen voor 1 euro op de TL gezet, maar niemand wou hem en nu is ie dus terug.yockr wrote:idd, maar het beste is wel om hem voor een prijsje te verkopen, dan krijg je er nog wat voor. Tenzij hij helemaal niets waard is.pappaert wrote:Ik heb een speler waar ik vanaf wil. Ben ik juist als ik denk dat het voordeel van een speler gratis op de transferlijst te zetten is dat je geen ontslagvergoeding moet betalen en het nadeel dat je 5% TS verliest?
Je blijft de speler behouden zolang niemand de speler een contract aanbied. Dan is de enige oplossing ontslaan.pappaert wrote:En wat gebeurt er als er niemand genoeg loon biedt, verdwijnt die speler dan of komt die dan viesgezind terug?