Divisie E
Moderator: Moderator
Hey allemaal, ik kom jullie allemaal groeten, ik promoveer uit F, al wou ik dit niet ma bon, zla het beste maken in E en ga al zeggen wat er gaat gebeuren dit seizoen.
Veel nieuwe spelers die BP van min 63 moeten hebben en mijn C-team word verder opgebouwd, hopen op goede jeugdspelers en goede aankopen.
2 Spelers zullen eruit gaan, maar word nog een strijd wie ons team zal verlaten en op de transfermarkt word gezet.
Mss word ons stadion uitgebreid maar zullen zien.
Deze keer doen we mee voor de SP beker
Grz ebuzola
Team = Hammerfall, volgend seizoen in E1.
Veel nieuwe spelers die BP van min 63 moeten hebben en mijn C-team word verder opgebouwd, hopen op goede jeugdspelers en goede aankopen.
2 Spelers zullen eruit gaan, maar word nog een strijd wie ons team zal verlaten en op de transfermarkt word gezet.
Mss word ons stadion uitgebreid maar zullen zien.
Deze keer doen we mee voor de SP beker
Grz ebuzola
Team = Hammerfall, volgend seizoen in E1.
-
- Member of the Soccer Project Association
ik heb zaterdag een bekerwedstrijd (uit) tegen de RSCA 27. Deze ploeg komt uit in de C-klasse en promoveert zelfs naar de B. Ik speel zelf in E en normaal gesproken zou ik deze pot dik moeten verliezen, want ik ga er van uit dat hij in zijn sterkste opstelling speelt.
Toch heb ik misschien een zwakte puntje gevonden: hij speelt sowieso met spelers van dik in de 90% agressie (minimaal 1, maar ik denk zelfs meer). Ik heb zelf helemaal niet zo'n agressieve ploeg, alleen mijn spits heeft een agressie van 49% (en de rest 40 of lager). De scheids heeft 91%. Normaal gesproken speel ik agressie tot 200, dus nu 60%.
Vraag: zal ik het gokken om met een hogere agressie te spelen? En zo ja wat zouden jullie doen? Thanx
Ron Jeremy
FC Bagger United [E65]
[ps staat ook in de vraagjestopic]
Toch heb ik misschien een zwakte puntje gevonden: hij speelt sowieso met spelers van dik in de 90% agressie (minimaal 1, maar ik denk zelfs meer). Ik heb zelf helemaal niet zo'n agressieve ploeg, alleen mijn spits heeft een agressie van 49% (en de rest 40 of lager). De scheids heeft 91%. Normaal gesproken speel ik agressie tot 200, dus nu 60%.
Vraag: zal ik het gokken om met een hogere agressie te spelen? En zo ja wat zouden jullie doen? Thanx
Ron Jeremy
FC Bagger United [E65]
-
Same here, al ben ik al zeker van promotiesjoerd wrote:Misschien mijn eennalaatste bericht in dit topic, morgen zal bekend of ik promoveer, waar ik eerlijk gezegd wel van uit ga.

Welke divisie speel je volgend seizoen dan?
-
Als je de kans groot acht dat je met je normale tactiek (tot 200 gaan) verliest, dan zou ik meer risico's nemen en hopen dat die kaart niet valt, of ergens op het einde. Als het niet pakt kan je toch niet zeggen dat je het niet geprobeerd hebt, anders welRon Jeremy wrote:ik heb zaterdag een bekerwedstrijd (uit) tegen de RSCA 27. Deze ploeg komt uit in de C-klasse en promoveert zelfs naar de B. Ik speel zelf in E en normaal gesproken zou ik deze pot dik moeten verliezen, want ik ga er van uit dat hij in zijn sterkste opstelling speelt.
Ron Jeremy
FC Bagger United [E65]

-

http://www.soccerproject.com/game_repor ... &season=17
Voorlopig laatste post in dit topic want ik degradeer naar E door teveel aankopen in het afgelopen tussenseizoen waarbij mijn TS rond de 60 was. In de helft van het seizoen had ik 10p of zoiets en heb het nog proberen recht te trekken. Ben op 34p gestrand en dat zijn er 5 te weinig om niet te degraderen alhoewel ik de laatste wedstrijd met C ploeg hebt gespeeld omdat het er toch niet meer in zat. Ik wens alle mensen die promoveren naar D veel succes want het zal daar waarschijnlijk bikkelhard zijn en de mensen die hier nog een jaartje zitten een seizoen met veel doelpunten, een schoentje achter één van hun aanvallers en kampioen worden natuurlijk in S18.
Voor de anderen, die na volgend seizoen hier nog zijn, ik hoop dat ik hier dan terug post
Groeten,
dino_001
Voor de anderen, die na volgend seizoen hier nog zijn, ik hoop dat ik hier dan terug post

Groeten,
dino_001
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
manager of dino's since 29/08/2006
Ondanks het missen van 2 van mijn A-spelers en een teamspirit van 70%, heb ik toch gewonnen met 3-2 van de 5de in de stand (met een linierating van 121, wat dus enkel maar beter kan als mijn teamspirit terug 100% is). En zo blijven we dus 2de en gaan we volgend naar D. Toen ik bijna 2 weken geleden spelers begon te kopen en verkopen (15 transacties in totaal op 8 dagen tijd) had ik verwacht dat ik nog ging terugzakken, maar we hebben goed standgehouden. Wel spijtig dat mijn topscorer 1 goaltje tekort komt om medetopschutter te worden van de divisie...
We zien wel wat het wordt in ons eerste jaar D.19. Hopelijk kunnen we het eerste jaar in de middenmoot meedraaien en niet direct in degradatiegevaar komen. Omdat ik elke simulatie een match speel, zou ik tegen het begin van het volgend seizoen toch terug een redelijk goede teamspirit moeten hebben.
We zien wel wat het wordt in ons eerste jaar D.19. Hopelijk kunnen we het eerste jaar in de middenmoot meedraaien en niet direct in degradatiegevaar komen. Omdat ik elke simulatie een match speel, zou ik tegen het begin van het volgend seizoen toch terug een redelijk goede teamspirit moeten hebben.

Los Boricuas
S18: 14th D19
S19: 1st E55
S20: 11th D19
S21: 2nd E57
S22 & S23: 9th D19
-
D2.armstech wrote:Same here, al ben ik al zeker van promotiesjoerd wrote:Misschien mijn eennalaatste bericht in dit topic, morgen zal bekend of ik promoveer, waar ik eerlijk gezegd wel van uit ga.Alleen ga ik morgen weten of ik de topschutterstitel heb (ik sta gedeeld eerste, spannend spannend) en of ik met 90/90 kampioen wordt (ik moet thuis tegen de 3e met niet eens 90%TS, dus dat is ook al geen uitgemaakte zaak)
Welke divisie speel je volgend seizoen dan?

Ik ben
KAMPIOEN!!!
geworden.
Zeer blij mee, moet volgend seizoen wel versterken want de nummer 10 daar haalt 130 linierating

Ik ben dit seizoen nogal stil geweest op het forum. Enerzijs omdat ik niet veel tijd had, anderzijds omdat ik ook niet zo veel te melden had. Het plan was om dit seizoen de lange termijn voor te bereiden, dus vooral redelijk veel transferen en ondertussen het behoud verzekeren. Dat lukte aardig, dus niets spectaculairs. Nu het seizoen over is, ga ik me toch eens afrekenen op mijn eigen doelstellingen zoals ik ze een tijd geleden stelde.
1. Ik ben op de vijfde plaats geëindigd, dus dat is mooi gelukt
2. Is gebeurd
3. De bedoeling was om geen spelers boven de 50 agressie meer te hebben. Ik heb er nog vijf. Twee zijn jongeren in opleiding die voor de C-ploeg spelen en twee staan nu op de transferlijst, dus dat is ok. Maar de CM vormt nog een probleem. Ik heb daar voorlopig geen waardige minder agressieve vervanger voor gevonden.
4. Door het aan- en verkopen vallen er regelmatig gaten in het C-team, maar volgens de geest van de doelstelling is dat in orde.
5. Dat is blijven op twee
6. Helaas, een paar keer 127 gehaald, maar nooit meer dan dat
7. Op drie blijven steken, maar ik ga misschien nog twee halen tijdens de seizoensstop nu.
Al bij al kijk ik op een geslaagd seizoen terug
DusIk ga mijn doelstellingen ook eens openlijk poneren, dan kan ik er op afgerekend worden.
1. Behoud in E
2. Uitbreiding stadion met 3000 plaatsen
3. Agressie verder verlagen
4. Een volledig A,B en C-team waarbij het C-team volledig jeugd is.
5. Gemiddelde BP met minstens 3 punten omhoog krijgen
6. Een linierating van 130 halen (als persoonlijke recordverbetering)
7. 5 bekertjes winnen
1. Ik ben op de vijfde plaats geëindigd, dus dat is mooi gelukt
2. Is gebeurd
3. De bedoeling was om geen spelers boven de 50 agressie meer te hebben. Ik heb er nog vijf. Twee zijn jongeren in opleiding die voor de C-ploeg spelen en twee staan nu op de transferlijst, dus dat is ok. Maar de CM vormt nog een probleem. Ik heb daar voorlopig geen waardige minder agressieve vervanger voor gevonden.
4. Door het aan- en verkopen vallen er regelmatig gaten in het C-team, maar volgens de geest van de doelstelling is dat in orde.
5. Dat is blijven op twee
6. Helaas, een paar keer 127 gehaald, maar nooit meer dan dat
7. Op drie blijven steken, maar ik ga misschien nog twee halen tijdens de seizoensstop nu.
Al bij al kijk ik op een geslaagd seizoen terug

En ik ga al direct mijn doelstellingen voor volgend seizoen vastleggen.
1. Een derde plaats. Als het toevallig toch zou lukken kampioen te spelen zonder de andere doelstellingen in de war te brengen dan laat ik dat niet liggen, maar ik ga niet zomaar onbesuisd voor promotie
2. Stadion nog eens met 3000 plaatsen uitbreiden, meer hoeft niet, want zoveel brengt dat niet op
3. Elke speler van de A- en B-ploeg onder de 40 agressie
4. Gemiddeld BP met twee punten omhoog
5. Een linierating van 132 halen
6. Totaal aantal bekertjes op 20 brengen
7. Genoeg geld uit transfers halen om een tweetal topspelers te kunnen kopen om 4 en dus 5 te halen.
Voila, we zullen zien
1. Een derde plaats. Als het toevallig toch zou lukken kampioen te spelen zonder de andere doelstellingen in de war te brengen dan laat ik dat niet liggen, maar ik ga niet zomaar onbesuisd voor promotie
2. Stadion nog eens met 3000 plaatsen uitbreiden, meer hoeft niet, want zoveel brengt dat niet op
3. Elke speler van de A- en B-ploeg onder de 40 agressie
4. Gemiddeld BP met twee punten omhoog
5. Een linierating van 132 halen
6. Totaal aantal bekertjes op 20 brengen
7. Genoeg geld uit transfers halen om een tweetal topspelers te kunnen kopen om 4 en dus 5 te halen.
Voila, we zullen zien

-
Sandscorpia "niet in crisis" na topberaad!
FC Sandscorpia heeft niet bepaald zijn sterkste seizoen achter de rug. En dat moet het bestuur nu ontgelden. De fans zijn vooral woedend omdat de club maar net in E bleef, het in de cups ook niet sterk speelde, het in de beker meteen uitgeschakeld werd en, vooral, omdat hun club thuis het spektakel helemaal niet verzorgde. Voor dat thuisspektakel stond de club nochtans bekend.
Het was nu aan het bestuur om te handelen. En dat is ook gebeurd. Op een persconferentie werden een hele reeks, toch verassend voor het kalme Sandscorpia, drastische maatregelen getroffen.
De eerste was misschien wel de schokkendste. Het stadion, de SandArena, wordt de eerstkomende 5 jaar niet meer gemoderniseerd of verbouwd als het team niet beter gaat spelen. Fikkiezero: "Als de ploeg slecht speelt, of tenminste al het spektakel niet kan waarborgen, ben je niets met een mooi stadion. De mensen blijven weg, en dat is niet omdat ze hun club niet graag zien verliezen, fan ben je en blijf je. Dat is omdat het hart van de club er niet meer is, de vechtlust is verdwenen. We hebben het stadion na de laatste verbouwing (tot 16.000 plaatsen) geen enkele keer vol gekregen, en onze ticketprijs is niet overdreven voor een club in E.
Nog schokkender echter: het bleek dat Hugo Van Der Elst, de succestrainer van Sandscorpia, de club verlaten had, wel in onderlinge verstandhouding. Hij wou geen commentaar geven. Opvolger is de 35-jarige Robert Ferrera. De Belg was voordien jeugdtrainer van Sandscorpia. Zijn leeftijd (35) is opvallend, en hij heeft nog niet veel ervaring, maar toch staat het bestuur achter hem. Hij predikt een aanvallende spectaculaire stijl, en die zou volgens Fikkiezero fans moeten lokken. Kick and Rush, in plaats van Lange Bal, zal vanaf nu de strategie zijn voor Sandscorpia.
De ploeg moet volgend jaar kampioen spelen in E, tenminste als het van de ambitieuze Ferrera afhangt. Maar dat zal hij moeten doen zonder Martin (29,CM), Souleymane (32,RB), Walasiak (30,CB) en Pehe (31,CF). Zij mogen alle 4 vertrekken. Mathijssen, Assistent-Manager, wees andere teams op hun spotgoedkope prijs: €1.00. Voor inlichtingen en directe acceptprijs: Fikkiezero.
Er komen niet meteen versterkingen aan, afgezien van enkele eigen jeugdspelers die zullen promoveren. Er is geen geld voor versterkingen, zo luidt het. En we willen geen topper opofferen.
Een ander Sandscorpia dus zal het 18de seizoen op Soccerproject aanvatten.
FC Sandscorpia heeft niet bepaald zijn sterkste seizoen achter de rug. En dat moet het bestuur nu ontgelden. De fans zijn vooral woedend omdat de club maar net in E bleef, het in de cups ook niet sterk speelde, het in de beker meteen uitgeschakeld werd en, vooral, omdat hun club thuis het spektakel helemaal niet verzorgde. Voor dat thuisspektakel stond de club nochtans bekend.
Het was nu aan het bestuur om te handelen. En dat is ook gebeurd. Op een persconferentie werden een hele reeks, toch verassend voor het kalme Sandscorpia, drastische maatregelen getroffen.
De eerste was misschien wel de schokkendste. Het stadion, de SandArena, wordt de eerstkomende 5 jaar niet meer gemoderniseerd of verbouwd als het team niet beter gaat spelen. Fikkiezero: "Als de ploeg slecht speelt, of tenminste al het spektakel niet kan waarborgen, ben je niets met een mooi stadion. De mensen blijven weg, en dat is niet omdat ze hun club niet graag zien verliezen, fan ben je en blijf je. Dat is omdat het hart van de club er niet meer is, de vechtlust is verdwenen. We hebben het stadion na de laatste verbouwing (tot 16.000 plaatsen) geen enkele keer vol gekregen, en onze ticketprijs is niet overdreven voor een club in E.
Nog schokkender echter: het bleek dat Hugo Van Der Elst, de succestrainer van Sandscorpia, de club verlaten had, wel in onderlinge verstandhouding. Hij wou geen commentaar geven. Opvolger is de 35-jarige Robert Ferrera. De Belg was voordien jeugdtrainer van Sandscorpia. Zijn leeftijd (35) is opvallend, en hij heeft nog niet veel ervaring, maar toch staat het bestuur achter hem. Hij predikt een aanvallende spectaculaire stijl, en die zou volgens Fikkiezero fans moeten lokken. Kick and Rush, in plaats van Lange Bal, zal vanaf nu de strategie zijn voor Sandscorpia.
De ploeg moet volgend jaar kampioen spelen in E, tenminste als het van de ambitieuze Ferrera afhangt. Maar dat zal hij moeten doen zonder Martin (29,CM), Souleymane (32,RB), Walasiak (30,CB) en Pehe (31,CF). Zij mogen alle 4 vertrekken. Mathijssen, Assistent-Manager, wees andere teams op hun spotgoedkope prijs: €1.00. Voor inlichtingen en directe acceptprijs: Fikkiezero.
Er komen niet meteen versterkingen aan, afgezien van enkele eigen jeugdspelers die zullen promoveren. Er is geen geld voor versterkingen, zo luidt het. En we willen geen topper opofferen.
Een ander Sandscorpia dus zal het 18de seizoen op Soccerproject aanvatten.

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Mijn doelstellingen voor volgend seizoen:
Team: Terry Allstars uit E.40
Competitie: Behoud: het eerste deel zullen we geen goede prestaties kunnen neerzetten omdat we de teamspirit eerst op een deftig punt moeten brengen.
Beker: B-ploeg
Ploeg: We hebben de ploeg drastisch vernieuwd en de spelers zijn allemaal(op 1 na) onder hun best presterende leeftijd dus vernieuwing is niet nodig.
Stadion: Geen uitbreiding noodzakelijk
VrB's: Niet noodzakelijk
Transfers: Misschien een CF maar niet noodzakelijk.
Linierating: Tegen het einde van het seizoen minstens 130% halen.
Andere: Als het kan, het verdediging-linierating record van Sjarel aanvallen.(nu 87%)
Team: Terry Allstars uit E.40
Competitie: Behoud: het eerste deel zullen we geen goede prestaties kunnen neerzetten omdat we de teamspirit eerst op een deftig punt moeten brengen.
Beker: B-ploeg
Ploeg: We hebben de ploeg drastisch vernieuwd en de spelers zijn allemaal(op 1 na) onder hun best presterende leeftijd dus vernieuwing is niet nodig.
Stadion: Geen uitbreiding noodzakelijk
VrB's: Niet noodzakelijk
Transfers: Misschien een CF maar niet noodzakelijk.
Linierating: Tegen het einde van het seizoen minstens 130% halen.
Andere: Als het kan, het verdediging-linierating record van Sjarel aanvallen.(nu 87%)
Ik heb een cup opgestart voor de ploegen die het afgelopen seizoen in E speelden. Nu we ongeremd met ons A-elftal kunnen aantreden en we toch wat tijd zoet te maken hebben voor het volgend seizoen begint, kan dat een mooie cup worden.
Ik heb normaal gezien iedereen die al eens in dit topic kwam uitgenodigd (samen met nog een pak anderen), maar als ik iemand over het hoofd heb gezien, mag die reageren en hij/zij zal binnen de 24 uur een uitnodiging ontvangen. Het is een cup met
Directe uitschakeling (om het al direct lekker spannend te maken en om er voor te zorgen dat de cup +/- afgelopen is tegen dat een deel in D en F speelt)
15000 euro (goedkoop omdat het om de eer gaat en omdat het anders wat sneu is voor wie er de eerste ronde uitligt, maar nog net genoeg dat de winnaars er toch iets aan hebben)
Geen thuisvoordeel
Voor de Belgische teams in de E (omtrent die nationaliteit ben ik soepel, maar E is E).
Hopelijk tot in de cup en alvast veel succes
Ik heb normaal gezien iedereen die al eens in dit topic kwam uitgenodigd (samen met nog een pak anderen), maar als ik iemand over het hoofd heb gezien, mag die reageren en hij/zij zal binnen de 24 uur een uitnodiging ontvangen. Het is een cup met
Directe uitschakeling (om het al direct lekker spannend te maken en om er voor te zorgen dat de cup +/- afgelopen is tegen dat een deel in D en F speelt)
15000 euro (goedkoop omdat het om de eer gaat en omdat het anders wat sneu is voor wie er de eerste ronde uitligt, maar nog net genoeg dat de winnaars er toch iets aan hebben)
Geen thuisvoordeel
Voor de Belgische teams in de E (omtrent die nationaliteit ben ik soepel, maar E is E).
Hopelijk tot in de cup en alvast veel succes