Divisie B
Moderator: Moderator
Gewonnen bij de 13de in de stand en de 11de heeft verloren waardoor een 8 punten kloof met de elfde een feit is en het behoud verzekerd dankzij een 25/39 in de terugronde. Ook de 1ste en 2de plaats liggen vast in B1 waardoor alles al beslist is 2 matchen voor het einde.
Team: KRC
-
- Member of the Soccer Project Association
Spijtige zaak... We verliezen van mado, die evenveel punten had dan ons door een rode kaart in de 32ste minuut...
We zullen er ons moeten bij neerleggen, de 4de stek zal dit seizoen moeten volstaan... volgend seizoen nemen we meer hooi op onze vork...
We zullen er ons moeten bij neerleggen, de 4de stek zal dit seizoen moeten volstaan... volgend seizoen nemen we meer hooi op onze vork...
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
-
- Team President
We gaan dus terug naar C, maar hebben wel een paar belangrijke inkomende transfers kunnen realiseren. Volgend seizoen dus terug voor de titel gaan en dan moeten we ook klaar zijn om in B kampioen te spelen, maar een deel van de ploeg wordt weer wreed snel oud.
4 titels in C, zou dat een record zijn?

4 titels in C, zou dat een record zijn?
-
Een mooie uit-overwinning bij Bloodhunter. Wel een beetje rot dat ik hem daarmee bijna zeker naar de C druk, maar dat hoort nu eenmaal bij het spelletje 

FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
Beringen liet weer even z'n tanden zien en versloeg de nummer 3 Lazio. Daardoor is Kauno nu zeker 2e in de B.2
Onderin versloegen de Stegenezen Forza met 4-3, waardoor ze beide op 35 punten staan. Allebei moeten ze donderdag tegen een goede ploeg, maar voor hun tegenstanders staat niets meer op het spel.
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt, Forza lijkt nog de iets betere papieren te hebben.
Ikzelf heb net fc mac thuis verslagen, vrij eenvoudig nog.
Maar goed, die deed er ook niet veel aan.
In ieder geval ben ik weer boven de 45 punten, dat is op zich redelijk.
Volgend seizoen tegen de Glassbell!
Onderin versloegen de Stegenezen Forza met 4-3, waardoor ze beide op 35 punten staan. Allebei moeten ze donderdag tegen een goede ploeg, maar voor hun tegenstanders staat niets meer op het spel.
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt, Forza lijkt nog de iets betere papieren te hebben.
Ikzelf heb net fc mac thuis verslagen, vrij eenvoudig nog.
Maar goed, die deed er ook niet veel aan.
In ieder geval ben ik weer boven de 45 punten, dat is op zich redelijk.
Volgend seizoen tegen de Glassbell!

FC Wageningen
Jammer dat Nourdin Babel zoveel geschorst is, waaronder een paar wedstrijden tegen Eintracht en Lensdreamteam waar hij veel goals kon maken, anders was hij misschien topscorer. Hij heeft 15 gele kaarten gehad dit seizoen in de competitie, dus dat zijn 5 schorsingen en dan is hij ook nog eens geblesseerd geweest waardoor hij al 2 wedstrijden niet meer heeft gespeeld. Maar 23 goals op 22 wedstrijden is ook niet slecht.
Team: KRC
-
Gisteren had ik geen LB etc tegen Raffin , rap rap rap team ingesteld met alles waar ik zin in had en stijl zo laag mogelijk , zodat er niet té veel tegengoals zouden vallen.
Vandaag niets ingesteld (io's enzo kloppen zelfs niet met de spelers die speelden) , onfitten na blessure speelden , maar toch 1-0 gewonnen van Mindelo.
Naar A , wil dat gewoon eens meemaken , heb momenteel geen tijd om echt met het team bezig te zijn , dus heen - en terug , maar ben dan toch eens onder de elite geweest.
Vandaag niets ingesteld (io's enzo kloppen zelfs niet met de spelers die speelden) , onfitten na blessure speelden , maar toch 1-0 gewonnen van Mindelo.
Naar A , wil dat gewoon eens meemaken , heb momenteel geen tijd om echt met het team bezig te zijn , dus heen - en terug , maar ben dan toch eens onder de elite geweest.
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijnsljivovica wrote: Volgend seizoen tegen de Glassbell!

Ik ga voor behoud.Doordat mijn Bteam nog niet op oorlogssterkte is ga ik mijn wedstrijdjes uitzoeken.Succes allen in de B2. Ik heb er zin in!
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
-
Ik wordt in de breedte wel ietsje sterker, maar mijn A-team (waarschijnlijk) niet. Hoe dan ook, het zullen mooie potten worden.
Enneuh, van mij krijgt niemand cadeautjes
Enneuh, van mij krijgt niemand cadeautjes

FC Wageningen
-
Via mail zie ik dat ik in B blijf, heb gewonnen en dan konden de ploegen achter me niet meer over me heen springen. Matig seizoen, gered door sterke rush in mid-season, beste speler valt wel weer uit (5e keer dit seizoen), maar al bij al veel meer dan verwacht. Toen ik de teams overliep en op de eerste speeldag maar gelijkspeelde thuis tegen een degradant nu, vreesde ik voor het ergste, maar we zijn er alsnog in geslaagd. Tot volgend seizoen, B.2 

-
- Team President