Silverblast komt naar E.7pappaert wrote:E 65 :wink:Ebuzola wrote:Hehe allemaal zo kort opeen :)
Maar nog niemand samen :)
Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
E.1: Hammerfall - Ebuzola
E.2: rusg - Pappaert
E.3: Atletico Janse- Piet Janse
E.7: Kick and Rush- Wikke
E.11: El Juvé - Joeyve
E.12: lesbuffalos - visje69
E.40: Terry Allstars- Terry
E.65: Fresh - Prince88
E.65: FC Bagger United- Ron Jeremy
E.72: Sandscorpia - Fikkiezero
E.73: S.V. Zulte-Waregem - Rutger Lazou
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
-
visje69 wrote:E.1: Hammerfall - Ebuzola
E.14: Global Army - Geronimo

-
Ik denk dat ik er al uit lig. Mijn team is dan wel beter als dat van hem, maar ik mankeer te veel TS denk ik. Ik kan het wel nog ongeveer 10% opkrikken, maar ik ga nog transfes doen waardoor hij wss zelf onder de 60% gaat duiken :/ spijtig, maarja. Al een geluk dat thuisvoordeel af staatpappaert wrote:De E-cup is geloot. Mijn eerste match lijkt me een haalbare kaart. Iets wat me sterkt in mijn plan om er dit keer eens echt voor te gaan.
Moge de beste winnen.

Daar kan ik inkomen, ik ga meestal ook voor bekers met poules en het is de eerste keer dat ik eentje organiseer zonder. Maar ik wou eens afwisselen en vooral vermijden dat de cup te lang duurde omdat een groot deel van de inschrijvers volgend jaar niet meer in E speelt. Vandaar. Maar zodra deze is afgelopen, organiseer ik weer eentje met poules.terry wrote:Normaal ben ik altijd te vinden voor dit soort tornooien maar dit keer doe ik niet mee, omdat ik mijn teamspirit omhoog moet krikken. Als het met poules was had ik zeker meegedaan.

Let maar op. Vorig seizoen startte Dino ook met een zeer lage TS en hij had daardoor volledig zijn start gemist. Iets wat hem een achterstand opleverde die hij niet meer heeft kunnen ophalen en dus tot degradatie leidde. Hopelijk kan jij dat scenario vermijden.armstech wrote:Ik denk dat ik er al uit lig. Mijn team is dan wel beter als dat van hem, maar ik mankeer te veel TS denk ik. Ik kan het wel nog ongeveer 10% opkrikken, maar ik ga nog transfes doen waardoor hij wss zelf onder de 60% gaat duiken :/ spijtig, maarja. Al een geluk dat thuisvoordeel af staatpappaert wrote:De E-cup is geloot. Mijn eerste match lijkt me een haalbare kaart. Iets wat me sterkt in mijn plan om er dit keer eens echt voor te gaan.
Moge de beste winnen.

Hela, geen kwaad spreken over mij hépappaert wrote:Let maar op. Vorig seizoen startte Dino ook met een zeer lage TS en hij had daardoor volledig zijn start gemist. Iets wat hem een achterstand opleverde die hij niet meer heeft kunnen ophalen en dus tot degradatie leidde. Hopelijk kan jij dat scenario vermijden.armstech wrote:Ik denk dat ik er al uit lig. Mijn team is dan wel beter als dat van hem, maar ik mankeer te veel TS denk ik. Ik kan het wel nog ongeveer 10% opkrikken, maar ik ga nog transfes doen waardoor hij wss zelf onder de 60% gaat duiken :/ spijtig, maarja. Al een geluk dat thuisvoordeel af staatpappaert wrote:De E-cup is geloot. Mijn eerste match lijkt me een haalbare kaart. Iets wat me sterkt in mijn plan om er dit keer eens echt voor te gaan.
Moge de beste winnen.

Inderdaad, ik degradeer (hopelijk voor één seizoen en daarna sta ik hier terug) naar F door teveel transfers in tussenseizoen (ik denk 7 aankopen en 3 verkopen ofzo) en heb in heenronde maar 10 p gehaald. In de terugronde was mijn TS op peil en heb ik er 24 gehaald maar dat was net niet genoeg terwijl met volle TS ik zeker in de middenmoot had kunnen meedraaien.
Een gewaarschuwd man...
Ik heb mijn lessen geleerd en zal het nooit meer op die manier doen, bouw nu langzaam op terwijl TS vrij goed blijft.
Groeten dino_001
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
manager of dino's since 29/08/2006
-
3 spelers zijn al vertrokken, de 4de volgt vandaag of morgen als er geen boden meer binnenkomen. TS staat nu op 86 %, wat ons weeral verlies in linieratings gaat opleveren bij het begin van het nieuwe seizoen. Maar ik wil er voor gaan; ondanks de examens. Ik ga gewoon proberen elke dat 2 minuten online te komen om match in te stellen, reclame te plaatsen en training aan te passen.
Probleem is het budget, er moet misschien een topper vertrekken.
Probleem is het budget, er moet misschien een topper vertrekken.

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
Eerste wedstrijd redelijk onverwacht toch gewonnen: 128 tegen 131 in de linies, dat is verdiend dus. 131 is meer als ik verwachtte, met 2 B spelers en een rode kaart in de '77. Een shans dat andere manager precies niet erg goed doorheeft hoe het zit met de agressie, want hij speelt maar 25% agressie tegen een scheids van 29%pappaert wrote:Let maar op. Vorig seizoen startte Dino ook met een zeer lage TS en hij had daardoor volledig zijn start gemist. Iets wat hem een achterstand opleverde die hij niet meer heeft kunnen ophalen en dus tot degradatie leidde. Hopelijk kan jij dat scenario vermijden.armstech wrote:Ik denk dat ik er al uit lig. Mijn team is dan wel beter als dat van hem, maar ik mankeer te veel TS denk ik. Ik kan het wel nog ongeveer 10% opkrikken, maar ik ga nog transfes doen waardoor hij wss zelf onder de 60% gaat duiken :/ spijtig, maarja. Al een geluk dat thuisvoordeel af staatpappaert wrote:De E-cup is geloot. Mijn eerste match lijkt me een haalbare kaart. Iets wat me sterkt in mijn plan om er dit keer eens echt voor te gaan.
Moge de beste winnen.

Hopelijk volgende match een haalbare kaart

Je hebt weer pech Dino om al zo snel zo een sterke tegenstander tegen te komen. Nu, als ik zie welke linieratings hier gehaald worden, wordt het wel tijd dat ik mijn team nog wat versterk. Ik heb mijn wedstrijd gewonnen (3-0) omdat het 124-100 in de linieratings was. Mijn excuses zijn dat ik een TS van 77 had en mijn beste speler gekwetst was. Maar een een linierating van 130 of meer heb ik nog nooit gehaald.dino_001 wrote:Match in E cup verloren met 1-2. Linieratings waren 127-132

-
Ik heb mijn eerste wedstrijd ook gewonnen, op verplaatsing: 122-131
Net zoals Pappaert zei, het niveau is echt ongelooflijk hoog geworden in de top van E. Ik ga nu voor mijn derde seizoen E in, maar ik weet zeker dat ik met dit team wat ik nu heb, twee seizoenen geleden makkelijk kampioen gespeeld zou hebben, terwijl het nou maar afwachten wordt of er überhaupt promotie in zit; zo dicht zit het bij elkaar.
Maar ik ben uiteraard wel blij dat ik door ben
Op naar de volgende ronde!
Net zoals Pappaert zei, het niveau is echt ongelooflijk hoog geworden in de top van E. Ik ga nu voor mijn derde seizoen E in, maar ik weet zeker dat ik met dit team wat ik nu heb, twee seizoenen geleden makkelijk kampioen gespeeld zou hebben, terwijl het nou maar afwachten wordt of er überhaupt promotie in zit; zo dicht zit het bij elkaar.
Maar ik ben uiteraard wel blij dat ik door ben

Op naar de volgende ronde!
-