Als je zelf op vakantie bent zorgt je assistent ervoor dat er toch nog een ploeg wordt opgesteld. Ook wanneer je een geschorste of geblesseerde speler niet hebt vervangen in je opstelling, zorgt de assistent voor vervanging. Een goede assistent zal ook nooit vergeten om je er aan te herinneren dat er contracten moeten verlengd worden.lexz... wrote:weet er trouwens al iemand waarvoor de assistent manager dient?
thx anyway
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Maar dit is toch een voetbalspel, ik vind het maar dom dat een groots voetballand als Engeland niet onder zijn eigen vlag uitkomt.yockr wrote:De nationaliteiten zijn gebaseerd op de officiële landenlijst. Schotland en Engeland zijn geen landen maar streken.
We hebben wel de meest idiote landen waar ik zelfs niet van wist dat ze bestonden in de lijst staan, maar gevestigde waarden in het voetbal als Engeland, Schotland en Wales hebben we dan weer niet. Merkwaardige keuze zo lijkt me.
Last edited by Veg on Thu Jun 07, 2007 2:28 pm, edited 1 time in total.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
Dat Engeland geen land is is trouwens ook nieuw voor me.Veg wrote:Maar dit is toch een voetbalspel, ik vind het maar dom dat een groots voetballand als Engeland niet onder zijn eigen vlag uitkomt.yockr wrote:De nationaliteiten zijn gebaseerd op de officiële landenlijst. Schotland en Engeland zijn geen landen maar streken.
We hebben wel de meest idiote landen waar ik zelfs niet van wist dat ze bestonden in de lijst staan, maar gevestigde waarden in het voetbal als Engeland, Schotland, Ierland en Wales hebben we dan weer niet. Merkwaardige keuze zo lijkt me.

Ja ik heb dat ook nooit geweten, de naam eindigd ten slotte op land. Een tijdje geleden was er nog al eens een discussie over geweest en enkele mensen zegden iets in de zin van ken je geschiedenis, het moet als 1 land beschouwd worden. Voor mij is dat eerlijk gezegt ook de eerste keer dat ik zoiets hoorde, maar ik ken de geschiedenis niet dus ik ga er me ook niet over uitspreken.bats1903 wrote:Dat Engeland geen land is is trouwens ook nieuw voor me.Veg wrote:Maar dit is toch een voetbalspel, ik vind het maar dom dat een groots voetballand als Engeland niet onder zijn eigen vlag uitkomt.yockr wrote:De nationaliteiten zijn gebaseerd op de officiële landenlijst. Schotland en Engeland zijn geen landen maar streken.
We hebben wel de meest idiote landen waar ik zelfs niet van wist dat ze bestonden in de lijst staan, maar gevestigde waarden in het voetbal als Engeland, Schotland en Wales hebben we dan weer niet. Merkwaardige keuze zo lijkt me.
2-9-2008
Tja, Friesland, Flevoland en Pajottenland zijn natuurlijk ook niet echt officiele landen he.Veg wrote:de naam eindigd ten slotte op land
Maar ik snap je wel hoor. Feit is dat Schotland geen eigen parlement heeft, en dus valt onder de Britse regering. De opvolger van Blair als eerste minister is trouwens een Schot: Gordon Brown.
I love it when a plan comes together.

ten eerste, gaan we hier al vitten op tipfouten?
ten tweede, ik vind dat veg gelijk heeft. Engeland heeft een nationale ploeg en schotland ook. Als de redenering van cyprus doorgetrokken wordt, die ook hun eigen nationaliteit krijgt, vind ik dat engeland een eigen vlag mag krijgen.
cyprus is voor degenen die dit niet weten half turkse eigendom en half griekse eigendom. Ze hebben het toch ook niet alleen bij turkije en griekenland gelaten, maar cyprus ook z'n eigen afdeling gegeven.
waarom zo belachelijk doen, geef ze toch een eigen vlag als ze een eigen nationale ploeg (een van de beste ter wereld trouwens) hebben.
ten tweede, ik vind dat veg gelijk heeft. Engeland heeft een nationale ploeg en schotland ook. Als de redenering van cyprus doorgetrokken wordt, die ook hun eigen nationaliteit krijgt, vind ik dat engeland een eigen vlag mag krijgen.
cyprus is voor degenen die dit niet weten half turkse eigendom en half griekse eigendom. Ze hebben het toch ook niet alleen bij turkije en griekenland gelaten, maar cyprus ook z'n eigen afdeling gegeven.
waarom zo belachelijk doen, geef ze toch een eigen vlag als ze een eigen nationale ploeg (een van de beste ter wereld trouwens) hebben.
you can only get smarter by playing a smarter opponent
Team: Loviditch SK
Manager: Lexz...
Ten eerste ik vit helemaal niet op typfouten, maar als iemand een dt-fout maakt mag daar toch(subtiel) op gewezen worden zeker. Enfin back OT.lexz... wrote:ten eerste, gaan we hier al vitten op tipfouten?
Jouw voorbeeld klopt niet. Cyprus is helemaal niet half-Turks/half-Griekse eigendom. Cyprus is een onafhankelijke republiek. Er mag dan wel discussie zijn over noord-Cyprus, alleen Turkije erkent dat deel als een onafh. Turkse republiek.

jij schrijft typfout, in ons dialect is het tipfout
als wat je zegt waar is, wat waarschijnlijk zo dan wel zal zijn, heb je gelijk. Toch vind ik dat een voetbalnatie als engeland een eigen afdeling moet hebben.
als wat je zegt waar is, wat waarschijnlijk zo dan wel zal zijn, heb je gelijk. Toch vind ik dat een voetbalnatie als engeland een eigen afdeling moet hebben.

you can only get smarter by playing a smarter opponent
lexz... wrote:jij schrijft typfout, in ons dialect is het tipfout

Ik denk eerlijk gezegd niet dat iemand er iets op tegen zou hebben dat Engeland, Wales en Schotland aparte spelertjes krijgen.

-
-