als het aan ons ligt wel hèRon Jeremy wrote:Volgend seizoen 3x Fresh- FC Bagger United????

Moderator: Moderator
Succes alvastpappaert wrote:Ai, de tweede ronde in de E-cup tegen Armstech. Dat klinkt als een quasi-onmogelijke opdracht. Misschien zit de random mee.
Ik ben wel benieuwd hoe dit seizoen gaat lopen. Ik heb nog niet gekeken wie er precies in onze divisie zitten (ik kan er nu niet op), maar ik weet wel dat we wederom in de breedte in een zeer sterke divisie zitten. Ik weet dat ik met mijn A-team mijn mannetje sta in deze divisie, daar ben ik van overtuigd, maar mijn B-team is nog steeds niet goed genoeg. Gelukkig heb ik eind vorig seizoen wat reserves kunnen opbouwen (ondanks de aankoop van een CB van 12,5 miljoen) dus zit er nog wel wat geld in het laatje om wat aankopen te doen, waaronder een A-CM en A-RM en enkele B-spelers.Ron Jeremy wrote:Maybe:)
Doelstelling dit jaar is trouwens niet promoveren, maar derde of vierde worden. Verder moeten er een aantal toppers bij komen, waaronder sowieso een linksback en de agressie gaat verder omlaag.
Promotie is pas een optie als de ploeg direct een rol van betekenis kan spelen in D. Dit seizoen heeft de ploeg optimaal gepresteerd met een vierde plek. Andere ploegen hadden (veel) betere spelers, maar vaak ook agressievere. Verder heb ik een B-ploeg die redelijk wat klappen op kan vangen itt andere ploegen.
Allen succes!