Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sljivovica
Member of the Soccer Project Association

Post by sljivovica »

Manager Nito heeft de A-divisie door de rekenmachine gehaald, hier is de uislag:
http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 981#852981

Cijfers zijn niet heilig natuurlijk, maar het is een mooi lijstje denk ik.

p.s. Extra knap van Vesalius om in de A te geraken met zo'n groot stadion, als je bedenkt wat voor geld daarin zit :shock:
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Veg

Post by Veg »

sljivovica wrote: p.s. Extra knap van Vesalius om in de A te geraken met zo'n groot stadion, als je bedenkt wat voor geld daarin zit :shock:
Zo knap vind ik dat niet, koop gewoon 1 topspeler minder van 35M en je 35000 extra zitplaatsen.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Veg wrote:
sljivovica wrote: p.s. Extra knap van Vesalius om in de A te geraken met zo'n groot stadion, als je bedenkt wat voor geld daarin zit :shock:
Zo knap vind ik dat niet, koop gewoon 1 topspeler minder van 35M en je 35000 extra zitplaatsen.
In A komen is al een prestatie opzich :!: Veg heeft wel gelijk wat de zitplaatsen betreft, één keer een hele grote uitgave en je hebt een berg zitjes. Ook heeft ze 2,5 jaar de tijd gehad om A te bereiken. Desalniettemin een prestatie van formaat waar vele van zullen dromen en blijven dromen.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
sljivovica

Post by sljivovica »

Pfff, makkelijk praten, ik heb nog nooit 35 miljoen in kas gehad hoor...
Ik denk dat we het er over eens zijn dat extra zitjes in het stadion na een bepaalde tijd (laten we zeggen boven de 20.000) geen zin meer hebben, dus wat dat betreft had ze ook 50 miljoen meer aan spelers uit kunnen geven. Daarom vind ik het erg knap.
FC Wageningen
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

sljivovica wrote:Pfff, makkelijk praten, ik heb nog nooit 35 miljoen in kas gehad hoor...
Ik denk dat we het er over eens zijn dat extra zitjes in het stadion na een bepaalde tijd (laten we zeggen boven de 20.000) geen zin meer hebben, dus wat dat betreft had ze ook 50 miljoen meer aan spelers uit kunnen geven. Daarom vind ik het erg knap.

Ik denk dat je één van de weinige bent in B die nog nooit zo'n bedrag bij elkaar heeft gehad. Maar is het dan knap van de mensen die veel geld verdienen dat ze een groot stadion hebben? Of is het knap van jou dat je met je beperkte middelen zo'n stabiele factor kan zijn in één van de moeilijkste divisies van Sp?

Een stadion van boven de 20.000 zitjes heeft opzich wel zin. Alleen hoe meer zitjes je bouwt, hoe langer het duurt eer je het terug verdient. Met 70.000 plaatsen verdien je toch wel zo'n 2 A 3 miljoen per week. Als ik nu geen spelers nodig had gehad dan had ik mss ook wel 2 keer 20.000 zitjes bijgebouwd. Ik denk alleen dat je pas je stadion flink moet uitbouwen als je aan de top staat. Als je eerder dit soort uitgaven doet duurt het alleen maar langer voordat je in A komt. Een heel groot stadion is pas rendabel na meerdere seizoenen, maar uiteindelijk leverd het wel wat op.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
sljivovica

Post by sljivovica »

X-Tenzo wrote:Een heel groot stadion is pas rendabel na meerdere seizoenen, maar uiteindelijk leverd het wel wat op.
Ik heb het nooit berekend of zo hoor, maar levert een stadion van 70.000 dat halfvol zit dan meer op dan een stadion van 35.000 dat steeds vol zit?
Zou krom zijn...
FC Wageningen
Smoje

Post by Smoje »

Ik heb nog nooit meer dan 20.000.000 in kas gehad.

Ik geef veel te rap uit.

Als ik geen geld in kas heb , dan zijn er altijd buitenkansen en zou ik elke speler willen. Als ik geld heb , zoals nu , dan vind ik werkelijk niets. Paar weken terug zag ik de perfecte opvolger voor mijn LF voor 7.5 mio is hij verkocht , zeker bp 73 en een jaar of 25. Toen had ik echt niets in kas.

Nu valt mijn A-CM ook al uit vandaag en heb ik nog eentje over (B-CM) voor drie matchen morgen , waaronder een bekerfinale , een match op As Vlalex etc... onmogelijk dus.

Ik ben al tijd op zoek naar een CM , maar ik vind niets. Alsook een CB. En een oudere LM (26-27 zou ideaal zijn) met een hoog bp en lage agressie.
Veg

Post by Veg »

sljivovica wrote:
X-Tenzo wrote:Een heel groot stadion is pas rendabel na meerdere seizoenen, maar uiteindelijk leverd het wel wat op.
Ik heb het nooit berekend of zo hoor, maar levert een stadion van 70.000 dat halfvol zit dan meer op dan een stadion van 35.000 dat steeds vol zit?
Zou krom zijn...
Dat beweerd hij toch ook helemaal niet. In de toekomst kan je dat stadion van 70000 ook vol krijgen en daar draaid het om.
2-9-2008
sljivovica

Post by sljivovica »

Veg wrote:
sljivovica wrote:
Zou krom zijn...
Dat beweerd hij toch ook helemaal niet. In de toekomst kan je dat stadion van 70000 ook vol krijgen en daar draaid het om.
Ik vraag het me gewoon af of het stadion nog extra geld oplevert bij zitjes waarvoor je geen tickets verkoopt. Oftewel, als je een stadion oversized uitbreidt, wat gaat dan sneller omhoog: de stadion-kosten of de opbrengsten? Ik heb echt geen idee...
En hoe lang gaat het wel niet duren voordat je 70.000 plaatsen gevuld krijgt zonder je ticketprijs belachelijk laag te maken??? :shock:
Ik bedoel, Vesalius heeft max 42000 gehaald, en met een normale ticketprijs. Die andere 30.000 zitjes zijn dus ALTIJD leeg. Bij een normaal stadion is dat niet erg rendabel denk ik.
FC Wageningen
armstech

Post by armstech »

sljivovica wrote:
Veg wrote:
sljivovica wrote: Ik heb het nooit berekend of zo hoor, maar levert een stadion van 70.000 dat halfvol zit dan meer op dan een stadion van 35.000 dat steeds vol zit?
Zou krom zijn...
Ik vraag het me gewoon af of het stadion nog extra geld oplevert bij zitjes waarvoor je geen tickets verkoopt. Oftewel, als je een stadion oversized uitbreidt, wat gaat dan sneller omhoog: de stadion-kosten of de opbrengsten? Ik heb echt geen idee...
En hoe lang gaat het wel niet duren voordat je 70.000 plaatsen gevuld krijgt zonder je ticketprijs belachelijk laag te maken??? :shock:
Uit nieuwsgierigheid ff de proef op de som genomen; (beiden 100% tevredenheid fans)

Als je een achterban hebt van 45000, je speelt in de Liga tegen de eerste en het is zonnig weer, dan heb je (met de ideale prijs van 13euro) 70076 toeschouwers, of 819980 euro winst

Speel je echter tegen de laatste en sneeuwt het, dan heb je een fanbase vn ongeveer 120000 nodig, dus ze kan nog een tijdje door met haar stadion :P

Ik breid persoonlijk enkel mijn stadion uit als ik er geld genoeg voor heb, en als ik in normale omstandigheden (gemiddeld weer en spelende tegen de 8ste in de stand) met een ticketprijs van 13 normaal een vol huis heb.
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Het begint niet zo goed voor me, A keeper geblesseerd voor de rest van de week. Ik moet gaan spelen met een keeper met 66% agressie en dat kost me heel de week enorm veel linierating.

Ik ben er behoorlijk ziek van dat dat juist nu gebeurt, maar ja we zien wel.
Image
jimman23

Post by jimman23 »

Ik start morgen de competitie met een TS van 72%. Redelijk hopeloos dus. Ik hoop na de eerste 2 weken wel vertrokken te geraken en zo m'n seizoen nog redden. Ik ga wel nog enkele transfers doen in de nabije toekomst.
Veel succes allemaal, we zullen het allemaal nodig hebben denk ik :P
Team FC Bruggenhof
Veg

Post by Veg »

sljivovica wrote:
Veg wrote:
sljivovica wrote: Ik heb het nooit berekend of zo hoor, maar levert een stadion van 70.000 dat halfvol zit dan meer op dan een stadion van 35.000 dat steeds vol zit?
Zou krom zijn...
Ik bedoel, Vesalius heeft max 42000 gehaald, en met een normale ticketprijs. Die andere 30.000 zitjes zijn dus ALTIJD leeg. Bij een normaal stadion is dat niet erg rendabel denk ik.
Je verdiend alleen maar geld aan de zitjes waar iemand op zit. Dus of je nu een stadion hebt van 35000 dat helemaal vol zit, of een stadion van 70000 dat maar voor de helft vol zit dan verdien je evenveel geld als de ticketprijs bij beiden gelijk is. Gezien lege zitjes niets opbrengen, maar wel geteld worden bij de stadionkosten lijkt het me het meest logisch dat je bij een halfvol stadion van 70000 man iets minder inkomsten hebt als bij een vol stadion van 35000 man (indien de ticketprijs hetzelfde is).
2-9-2008
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Eerste wedstrijd verloren, we konden geen voordeel uit de agressie meer halen door mijn geblesseerde A-keeper, zijn vervanger is 66% agressief. Omdat de teamspirit maar 77% was hadden we ook een lagere linierating en dus waren er geen winkansen. Van deze week verwachten we nog niet veel, vanaf volgende week zullen we gestaag onze puntjes gaan pakken.

In het onderste rijtje beginnen is niet erg, zo lang we er maar niet eindigen :!:
Image
kvk dries

Post by kvk dries »

X-Tenzo wrote:Eerste wedstrijd verloren, we konden geen voordeel uit de agressie meer halen door mijn geblesseerde A-keeper, zijn vervanger is 66% agressief. Omdat de teamspirit maar 77% was hadden we ook een lagere linierating en dus waren er geen winkansen. Van deze week verwachten we nog niet veel, vanaf volgende week zullen we gestaag onze puntjes gaan pakken.

In het onderste rijtje beginnen is niet erg, zo lang we er maar niet eindigen :!:
een tip x-tenzo : een keepr pakt 1 / 100 matchen een rode kaart , hoe agressief je ook speelt
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”