Wij staan met grote verbazing voor het eerste maal in onze clubgeschiedenis op plaats nummer 1 in de C.8. Dit zal voor korte duur zijn aangezien we nog tegen een aantal kleppers moeten. Een geslaagde 10/12 de eerste week ! We begonnen met een TS van 74% en we hebben tegen ploegen onverwacht punten kunnen pakken die een TS van 90% of meer hadden. We weten goed genoeg dat we nog degradatiestrijd tegemoet komen al zijn deze punten een extraatje natuurlijk.
1 As Bari 10
2 magic team 9
3 fc jumptown 9
4 3CITY 9
5 FC EbaIba 7
6 CIINI FURIOSI 7
7 FC Cosí fan.. 7
8 Sweepies 6
9 FcPee olé o.. 5
10 dragon 5
--------------------------------------------------------------------------------
11 Purple White 4
12 The Babies 4
13 Achilles 4
14 winkel spor.. 3
15 BuffaloBlues 1
16 Portpires 0
Het seizoen is nog lang en er kan vanalles gebeuren ! Ik hoop althans dat dit kliekje lang samen mag spelen in de C.8 ! o.a. Purple White, FC EbaIba, Achilles, fc jumptown en niet te vergeten Fc Pee olé olé natuurlijk. Met deze managers hebben we redelijk goede contacten en laat dat zo maar blijven
purple_white wrote:
Hier hetzelfde probleem... ik speel tegen ee nteam dat ik makkelijk moet aankunnen, we spelen allebei met 50% agressie bij een scheids van 80%.. Ik krijg al in de 39ste minuut rood! Terwijl dat mn agressiefste speler namelijk 53% agressie heeft. Terwijl mn tegenstander daar spelers rondlopen heeft van 70%, 72%, 77% en op de koop toe ene van 86% alles moet niet bestaan uit random vind ik dan... waarom nog 2M meer uitgeven voor niet agressieve spelers... je ziet waar het je brengt.
Iedereen heeft wel eens de random tegen, dus geen verkeerde conclusies trekken nu. Dit is nog maar de eerste week. Maandag was voor iedereen waarschijnlijk een zware dag, iedereen speelt met fitheden, de eerste week is een moeilijke week. Maandag met frisse moed er terug tegen aan, en die random draait nog wel es naar jouw kant Kijk maar naar As Bari, hoeveel geluk die heeft en nu eerste staat (da's om de Purple es te doen lachen hé, Den Uier..)
purple_white wrote:
Hier hetzelfde probleem... ik speel tegen ee nteam dat ik makkelijk moet aankunnen, we spelen allebei met 50% agressie bij een scheids van 80%.. Ik krijg al in de 39ste minuut rood! Terwijl dat mn agressiefste speler namelijk 53% agressie heeft. Terwijl mn tegenstander daar spelers rondlopen heeft van 70%, 72%, 77% en op de koop toe ene van 86% alles moet niet bestaan uit random vind ik dan... waarom nog 2M meer uitgeven voor niet agressieve spelers... je ziet waar het je brengt.
Iedereen heeft wel eens de random tegen, dus geen verkeerde conclusies trekken nu. Dit is nog maar de eerste week. Maandag was voor iedereen waarschijnlijk een zware dag, iedereen speelt met fitheden, de eerste week is een moeilijke week. Maandag met frisse moed er terug tegen aan, en die random draait nog wel es naar jouw kant Kijk maar naar As Bari, hoeveel geluk die heeft en nu eerste staat (da's om de Purple es te doen lachen hé, Den Uier..)
hehe ;
Thx Celtic
Btw: Laat AS Bari daar maar staan hij staat daar goed we gunnen het hem van harte , geniet er van!
ik hoop dat ik in SP snel weer plezier zal hebben. Moest ik stoppen zou ik erg veel toffe managers missen. Vooral die waar ik een erg goed contact mee heb
Maarja we zien wel ..
Last edited by purple_white on Fri Jun 15, 2007 10:15 am, edited 2 times in total.
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!
Eerste overwinning van het seizoen!! Ben er erg blij mee, maar dat begrijpen jullie natuurlijk wel.
Ik heb een gesprek gehad met de selectie en we hebben besloten keihard te gaan werken voor behoud. Een aantal spelers voelt zich verheven boven de rest, die zullen dan ook snel vertrekken!!
Hou het in de gaten, mischien is het wat voor u!!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
Den Uier wrote:Wij staan met grote verbazing voor het eerste maal in onze clubgeschiedenis op plaats nummer 1 in de C.8. Dit zal voor korte duur zijn aangezien we nog tegen een aantal kleppers moeten. Een geslaagde 10/12 de eerste week ! We begonnen met een TS van 74% en we hebben tegen ploegen onverwacht punten kunnen pakken die een TS van 90% of meer hadden. We weten goed genoeg dat we nog degradatiestrijd tegemoet komen al zijn deze punten een extraatje natuurlijk.
1 As Bari 10
2 magic team 9
3 fc jumptown 9
4 3CITY 9
5 FC EbaIba 7
6 CIINI FURIOSI 7
7 FC Cosí fan.. 7
8 Sweepies 6
9 FcPee olé o.. 5
10 dragon 5
--------------------------------------------------------------------------------
11 Purple White 4
12 The Babies 4
13 Achilles 4
14 winkel spor.. 3
15 BuffaloBlues 1
16 Portpires 0
Het seizoen is nog lang en er kan vanalles gebeuren ! Ik hoop althans dat dit kliekje lang samen mag spelen in de C.8 ! o.a. Purple White, FC EbaIba, Achilles, fc jumptown en niet te vergeten Fc Pee olé olé natuurlijk. Met deze managers hebben we redelijk goede contacten en laat dat zo maar blijven
is idd het eerdte seizoen dat ik wa contact heb met managers uit de reeks, maar stiekem hopen we volgend seizoen toch een reeksje hoger te zitten.
in ieder geval proficiat met je 10/12 en dus de eerste plaats dees week
grtz en veel succes volgende week
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
en aan purple white, komop man zeker niet opgeven,
ik ben ook rechtreeks van de Breeks naar de E reeks gezakt, en sta ert nu toch ook weer, en zelfs beter als daarvoor
je bent trouwens alt een van de ploegen waar ik vroeger naar opkeek als ik nog in de jonge jaren meedeed...
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
jarnovic wrote:en aan purple white, komop man zeker niet opgeven,
ik ben ook rechtreeks van de Breeks naar de E reeks gezakt, en sta ert nu toch ook weer, en zelfs beter als daarvoor
je bent trouwens alt een van de ploegen waar ik vroeger naar opkeek als ik nog in de jonge jaren meedeed...
grtz jarnovic
Tof om te horen
bedankt
Let's talk about Diaby!
and Van Persie!
grtz jarnovic
Ben het met hem eens Purple!!!! Je MOET gewoon doorgaan, met wie moeten we anders de leukste berichten van SP uitwisselen!!!
Als jij stopt doe je maar 1 persoon een plezier: MIJN SPION!!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
grtz jarnovic
Ben het met hem eens Purple!!!! Je MOET gewoon doorgaan, met wie moeten we anders de leukste berichten van SP uitwisselen!!!
Super om dit allemaal te horen, Uiercreme maakte ook al een persbericht aan, el stino pm'de mij al... jullie maken me het echt moeilijk manne
Let's talk about Diaby!
and Van Persie!
grtz jarnovic
Super om dit allemaal te horen, Uiercreme maakte ook al een persbericht aan, el stino pm'de mij al... jullie maken me het echt moeilijk manne
das nie moeilijk maken, das u overtuigen, om toch als ervaren manager verder te doen met de ploeg die je hebt...
het tij keert wel vroeg of laat, zoals uier al zei, hij is er ook boven gekomen...
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
typisch. tegen de laatste ploeg die nog geen punten had spelen we gelijk
jammer maar helaas. eerste week zit erop en hij is toch al beter als onze allereerste week in de C.
Celtic wint ook weer, S.A.T staat al direct op kop met een 12/12 samen met Xarrows, alleen...
Visserke wat ben je aan het doen?
Zijn progamma al es gezien ?
Vandaag Xarrows, gisteren Slavia, dinsdag S.A.T. en maandag (last but not least ) Celtic. Visserke heeft al de kleppers op 1 week gekregen.
Zijn progamma al es gezien ?
Vandaag Xarrows, gisteren Slavia, dinsdag S.A.T. en maandag (last but not least ) Celtic. Visserke heeft al de kleppers op 1 week gekregen.
Jawadde; een laatste plaats.
Dat is mij dus nog nooit in mijn (3-jarige?) sp-carrière overkomen.
We blijven positief, tkan enkel maar beteren volgende week, tenzij ik dan 0 op 12 haal. BTW: dat ene punt begin deze week was dan ook nog eens onverdiend.